2018-03-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vart har jag upprepat mig menar du?
Att svara på när man blir citerad, är inte att upprepa sig, även om man blivit citerad med liknande frågor tidigare.

Jag vet faktiskt inte om han blir friad, eller fälld, för mord. Väldigt mycket talar till hans fördel, men samtidigt finns det teknisk bevisning som talar mot. Det ska bli spännande att se vad som händer under dagen.

Har inte medvetet talat till hans fördel, han som person ger jag inte mycket för, men finns det en tvivel kring om han var ensam, eller ej, då ska han inte dömas till mord.

Du menar att jag ska erkänna att jag är en nolla, för att jag ser objektivt på fallet?

Kommer defenitivt föra en diskussion kring hur hovrätten bedömer bevisen, kontra tingsrätten.
Oavsätt utslag, så kommer detta fall gå en omgång i hovrätten.

Om du väljer att inte tro på det, så är det upp till dig. Jag bryr mig faktiskt inte.

Har aldrig kritiserat någon av mordoffren. Däremot har jag lyft fram fakta, som i slutändan kan synliggöra ett eventuellt motiv.

Min intelligens får du tycka precis vad du vill om, det bjuder jag på!
Tror även ordet du söker är sympatilöshet, det är en stor skilllnad mot empatilöshet.

Du kommer inte heller med något konstruktivt här, men ditt inlägg var mycket underhållande!
Hur kan du så kallade tryckkokaren sitt å slänga skit på Anki 😡. Hon har varit en nära vän i över 25 år, så lägg ner det skitsnacket. Å vilken arbetsplatser är det inte ostämja från å till. Å hon har även gått in för sitt jobb hel 💕, å om nu någon har tyckt illa om henne på hennes arbetsplats så är det väl så att hon var en kunnig person, å lysnade då inte vederbörande så fick säker den det till sig.
Men en underbar människa med hjärtat på rätt ställe.
Vilket du inte tycks ha. Koppla i hopp hjärnan med hjärtat så ska du se att det kommer gå mycket bättre att uttala sig.
Citera
2018-03-08, 12:27
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwart
[/spoiler]

Ser du objektivt på detta fallet Jag tycker du är väldigt subjektiv, med dina ogrundade påståenden höger till vänster.
Kan du ge något exempel på när jag är subjektiv? Det vore även oerhört intressant att få tal del av något påstående, som är ogrundat från min sida.
Citera
2018-03-08, 12:30
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pampaz71
Hur kan du så kallade tryckkokaren sitt å slänga skit på Anki 😡.
Slänger ingen skit på henne alls. Att komma med fakta, är inte samma sak som att kasta bajs.

Citat:
Hon har varit en nära vän i över 25 år, så lägg ner det skitsnacket. Å vilken arbetsplatser är det inte ostämja från å till. Å hon har även gått in för sitt jobb hel 💕, å om nu någon har tyckt illa om henne på hennes arbetsplats så är det väl så att hon var en kunnig person, å lysnade då inte vederbörande så fick säker den det till sig.
Men en underbar människa med hjärtat på rätt ställe.
Vilket du inte tycks ha. Koppla i hopp hjärnan med hjärtat så ska du se att det kommer gå mycket bättre att uttala sig.
Då är du partisk och defenitivt inte objektiv.

Sen kan man fråga sig, hur man frivilligt sitter och läser en Flashbacktråd om en mördad vän.

Är du helt slut i huvudet?
Citera
2018-03-08, 12:33
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12

Undrar om han skulle ha kassen han köpte i Tenhult att bära alla attiraljer i .

Den där papperskassen blir jag inte heller klok på. Kan ha haft den att gå på inne i huset när han tejpat paret? Eftersom det finns så få = 1 skospår av honom.
Citera
2018-03-08, 12:35
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Kan du ge något exempel på när jag är subjektiv? Det vore även oerhört intressant att få tal del av något påstående, som är ogrundat från min sida.

T.e.x när du räknade ut var biten av handsken satt i tejplagren som
din lille gullegris E**** hade tejpat runt T**:s huvud .
T.o.m du borde ju begripa att om man tejpar sist så kan plastbiten från
handsken inte ha hamnat bland de inre lagren .
Det var jävligt ogrundat och bevisade helt klart din minimala IQ .
Citera
2018-03-08, 12:40
Medlem
Citat:
Slänger ingen skit på henne alls. Att komma med fakta, är inte samma sak som att kasta bajs.

Sen kan man fråga sig, hur man frivilligt sitter och läser en Flashbacktråd om en mördad vän.

Du är slut i huvudet, försök inte skylla dina sjuka inlägg på någon annan.
Att jag gått in här beror på så mycket skit det skrivs. Hade det hänt din fam hur hade du reagerat ?
Skriver skitsnack om två underbara människor å deras anhöriga.
Man blir fan mörkrädd av å läsa vissa inlägg. Lika sjuka som den som sitter häktad .
Citera
2018-03-08, 12:44
Medlem
boidis12s avatar
Citat:

Påhittade PM är inte fakta . Det är bara ren skär lögn .
Då har vi alltså ännu ett ogrundat påstående från din sida .
Du kan inte bevisa att detta PM ens existerar precis som du och E**** inte
kan bevisa att några fler GM existerar och därmed kan ni inte heller motbevisa
vad åklagarkvinnan Gestrin framför i tingsrätten .
Slutsats = E**** får livstids fängelse som ensam GM och du har gjort bort dig som vanligt .
Senast redigerad av boidis12 2018-03-08 kl. 12:46.
Citera
2018-03-08, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Hur förklarar ni att det inte är okey att skriva att det fanns konflikter på Ankis jobb. Men det är okey att raljera över Edvins sambo.

Hur får du fram i mrfix inlägg att det handlar om konflikter på A-C:s jobb? Det står ju bara om värsta skamgreppet på henne, inget om att det är jobbrelaterat. Hur vet du det? Har du också fått PM? Tryckarn har heller inte sagt att PM är jobbrelaterat. Att det fanns konflikter på arbetsplatsen står att läsa om i FUP så det är ju inget nytt. Skulle det vara så då finns det i alla fall en person som borde skämmas ögonen ur sig på sin arbetsplats om man skickar såna hemskheter till vilt främmande människor.
Citera
2018-03-08, 13:01
Medlem
Qwarts avatar
Citat:

Mr TQ, du som är så Quick i dina tankar.. Ta alla dina PM du fått där du hört både det ena och andra, och du har inte visat ett enda. Det finns så mkt, jag orkar inte leta fram allt.
Citera
2018-03-08, 13:09
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangklang
Hur får du fram i mrfix inlägg att det handlar om konflikter på A-C:s jobb? Det står ju bara om värsta skamgreppet på henne, inget om att det är jobbrelaterat. Hur vet du det? Har du också fått PM? Tryckarn har heller inte sagt att PM är jobbrelaterat. Att det fanns konflikter på arbetsplatsen står att läsa om i FUP så det är ju inget nytt. Skulle det vara så då finns det i alla fall en person som borde skämmas ögonen ur sig på sin arbetsplats om man skickar såna hemskheter till vilt främmande människor.

Det finns en väldigt trolig diagnos om hur "jollybumshanks" vet så mycket .
Att någon på A***:s jobb skulle skicka in ett sådant PM när hon har blivit mördad
är lika troligt som att månen är en grön ost eller att E**** skulle vara en smart person .
Texten i PM:et känns ju också mycket väl igen på upplägget och formuleringen .
Att lida av svår DID måste vara besvärligt .
Citera
2018-03-08, 13:17
Medlem
Citat:
Du är slut i huvudet, försök inte skylla dina sjuka inlägg på någon annan.
Att jag gått in här beror på så mycket skit det skrivs. Hade det hänt din fam hur hade du reagerat ?
Skriver skitsnack om två underbara människor å deras anhöriga.
Man blir fan mörkrädd av å läsa vissa inlägg. Lika sjuka som den som sitter häktad .

Beundrar de anhöriga för att kunna sig igenom detta ohyggliga och fruktansvärda med psyket i behåll. Starkt jobbat.

Tyvärr är inte Flashback känt för att det enbart figurerar vettiga människor i forumet. Inte så mkt att göra åt. Jag förstår verkligen din vilja att skydda såväl de döda som de anhöriga. Beklagar sorgen.
Citera
2018-03-08, 13:27
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangklang

Mrfix inlägg handlade inte om konflikter på jobbet, och det gjorde inte mitt heller (de står ju som du nämner att läsa om i Fup, så de är ju ingen hemlighet. Att de var på tapeten här, innan Edvin greps tyder väll snarare på trovärdighet hos källan)
Mitt inlägg handlade om Ifrågasättandet och påhoppen man får om man talar om något annat än Edvins fullständiga skuld. Att folk här verkar tänka att kritisk granskande är för att fri Edvin (ett långt straff väntar ju honom, vare sig det finns fler gärningshen eller inte. Man får ju faktisktiskt inte enns tejpa folk lite).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in