2018-03-08, 10:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumwirdenhirsch
Ja.. blev knäckt av att läsa detta... stackars Kim....
Fruktansvärt. Fy vad detta var vidrigt..

I’m still alive anyway. But i’m going down now. I love you.
Citera
2018-03-08, 10:04
Medlem
TantLinns avatar
Han kommer aldrig berätta vad som egentligen hände. Vi kommer aldrig få veta, han sitter i en maktposition som han njuter utav. Han är kingen helt enkelt!
Citera
2018-03-08, 10:06
Medlem
magiciadehexs avatar
Från Expressen liverapportering:

Åklagaren kräver att Madsen döms till fängelse alternativt förvaring.

Peter Madsens försvarsadvokat meddelar att Peter Madsen nekar till mord, det sexuella övergreppet och brott mot sjöfartslagen

En del i bevisningen i fallet är så kallade tortyrfilmer som polisen säkrat från Peter Madsens dator, som fanns i hans verkstad:

– De filmer och fotografier som jag kommer visa är inte på Kim Wall, säger åklagare Jakob Buch-Jepsen. Bilderna och filmerna ska i stället försöka förklara vem Peter Madsen är.

Åklagaren:
– Det finns inget i polisens utredningen som visar på någon annan kontakt mellan de två, förutom denna professionella kontakt

Peter Madsen har armbågarna på bordet och händer upp mot ansiktet. Han släpper inte Jakob Buch-Jepsen med blicken.

Jag upplever det mer som att han följer vad som händer. Han visar inga känslor

.
Madsen kommer alltså att komma med en ny, anpassad "förklaring". Vill nästan inte veta vad aset kommer att säga.
Citera
2018-03-08, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLinn
Han kommer aldrig berätta vad som egentligen hände. Vi kommer aldrig få veta, han sitter i en maktposition som han njuter utav. Han är kingen helt enkelt!

Precis min tanke. Det är inte en chans att han erkänner. Det blir som Lisa Holms mord. De äcklen håller det för sig själva och har det som en njutningsfull tanke som de tar med sig hela livet. Det är därför som jag hoppas att de får ett rent helvete i fängelset, för det vore fan om de ska få njuta av sånt här.
Citera
2018-03-08, 10:23
Medlem
Försök till ett 5:e SMS från KW, rivmärken på PMs båda underarmar... fy fan skräcken!
Citera
2018-03-08, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLinn

I stora drag vet vi vad som hände. Madsen är en ynklig feg störd kvinnomördare. Om han njuter av detta vet vi inte.
Citera
2018-03-08, 10:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Försök till ett 5:e SMS från KW, rivmärken på PMs båda underarmar... fy fan skräcken!
Der er ikke fundet dna-spor fra Peter Madsen på eller i Kim Wall, men der er fundet spor af sædvædske i de underbukser, som han havde på ved anholdelsen.
Citera
2018-03-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Om han njuter av detta vet vi inte.

Från Expressens rapportering:

"Sädesvätska i Madsens underbyxor har man funnit."

Åjo, nog har han njutit av detta.
Citera
2018-03-08, 10:29
Medlem
Citat:
03/08/2018 10:24
Seoghoer
Der er fundet spor efter sæd i Peter Madsens underbukser, som han havde på, da han var med Kim Wall på ubåden

https://www.seoghoer.dk/nyheder/kim-wall-skrev-kort-foer-drab-jeg-er-stadig-i-live
Citera
2018-03-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zumwirdenhirsch
Från Expressens rapportering:

"Sädesvätska i Madsens underbyxor har man funnit."

Åjo, nog har han njutit av detta.
Med detta menar jag att sitta i rättsalen och försöka förklara sina peversa handlingar-
Citera
2018-03-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Der er ikke fundet dna-spor fra Peter Madsen på eller i Kim Wall, men der er fundet spor af sædvædske i de underbukser, som han havde på ved anholdelsen.

Se där ja! Kunde man väl ge sig f-n på, äckel!
Citera
2018-03-08, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi

Fy fan. Jag frågade detta för flera veckor sen, och nån påstod att "nej - det har dom inte hittad".

Är rädd det dyker upp fler och fler saker under rättegången som man har tänkt, men helst inte vill veta 😑
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in