• 1
  • 2
2018-03-07, 16:45
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.nsd.se/nyheter/satt-pa-si...nm4782397.aspx

"Målsägaren trodde knappt sina ögon när han kom körande med traktorn efter E4 i höjd med Öjebyn den 2 juni i fjol. Till höger, 10-20 meter in efter en grusväg, satt den 46-årige mannen på en kofångare till en bil. Byxor var neddragna till anklarna, och tittandes på sin mobiltelefon onanerade mannen.

Under rättegången erkände den misstänkte de faktiska omständigheterna. Men påståendet om att han filmande trafiken som forsade förbi förnekades bestämt.

– Jag tittade på porrfilm. Men visst, det var dumt att parkera på ett sådant ställe. Jag tyckte det var häftigt att någon kunde se mig, sa mannen.

46-åringen dömdes på onsdagen att betala 800 kronor i böter till staten."

Vem är kofångaronanisten?
Senast redigerad av Knullkungen 2018-03-07 kl. 17:14.
Citera
2018-03-07, 16:53
Bannlyst
Bonnromantik på hög nivå. Undrar om han spred sin säd i backen som bönder brukar (med spannmål).
Citera
2018-03-07, 17:05
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

""Målsägaren trodde knappt sina ögon när han kom körande med traktorn efter E4 i höjd med Öjebyn den 2 juni i fjol. Till höger, 10-20 meter in efter en grusväg, satt den 46-årige mannen på en kofångare till en bil. Byxor var neddragna till anklarna, och tittandes på sin mobiltelefon onanerade mannen.

Under rättegången erkände den misstänkte de faktiska omständigheterna. Men påståendet om att han filmande trafiken som forsade förbi förnekades bestämt.

– Jag tittade på porrfilm. Men visst, det var dumt att parkera på ett sådant ställe. Jag tyckte det var häftigt att någon kunde se mig, sa mannen.

Satt han och mingla och ingen tog kort? Undrar vad han har för diagnos, halva alfabetet är troligt
Citera
2018-03-07, 17:31
Medlem
Blev en dyr utlösning
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

"Målsägaren trodde knappt sina ögon när han kom körande med traktorn efter E4 i höjd med Öjebyn den 2 juni i fjol. Till höger, 10-20 meter in efter en grusväg, satt den 46-årige mannen på en kofångare till en bil. Byxor var neddragna till anklarna, och tittandes på sin mobiltelefon onanerade mannen.

Citera
2018-03-07, 17:35
Medlem
Att man inte ska få lov att tömma sig ifred..
Citera
2018-03-08, 01:43
Medlem
Jag hade inte ens orkat anmäla nåt sånt :P
Citera
2018-03-08, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makumba
Att man inte ska få lov att tömma sig ifred..

Man ska gömma sig när man ska tömma sig
Citera
2018-03-08, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Jag hade inte ens orkat anmäla nåt sånt :P
"Ja se folk..." och sedan hade jag nog guppat vidare i min traktor.

Jag hade inte ens kunnat formulera mig om saken om jag fått för mig att larma polisen. Blottare är ju inte najs rent allmänt men det finns ju trots allt grader av all sorts jävlighet. Att runka för småtjejer på bussen är pretty fucking far from ok men en stilla ronk i skogen och råka bli sedd av Norrbottens enda (?) MeToo-bonde är inget jag blir så hysteriskt upprörd över.

Jag kastar inte första stenen...
Citera
2018-03-08, 11:55
Medlem
Det påminner mig om när jag i min ungdom för en 30+ år sedan cyklade i centrala Göteborg. Jag hade stannat för rödljus när en bil körde upp vid sidan om. I ögonvrån anade jag att någon tittade på mig och slängde en blick ditåt, jodå där satt han i full gång och hade precis stannat bilen. Karlar - det är väl inget som förvånar längre, undrar bara hur många trafikolyckor som orsakas av denna verksamhet. Och nu när mobilhanteringen är förbjuden vid bilkörning, får de väl återgå till sin urgamla syssla.
Citera
2018-03-08, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
"Ja se folk..." och sedan hade jag nog guppat vidare i min traktor.

Jag hade inte ens kunnat formulera mig om saken om jag fått för mig att larma polisen. Blottare är ju inte najs rent allmänt men det finns ju trots allt grader av all sorts jävlighet. Att runka för småtjejer på bussen är pretty fucking far from ok men en stilla ronk i skogen och råka bli sedd av Norrbottens enda (?) MeToo-bonde är inget jag blir så hysteriskt upprörd över.

Jag kastar inte första stenen...
Handlar inte bara om själva blottandet, det är en trafikfara eftersom det tar fokus från vägen.
Citera
2018-03-08, 21:23
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Handlar inte bara om själva blottandet, det är en trafikfara eftersom det tar fokus från vägen.

För vem tar det fokus från vägen? Bilrunkaren som tittar ut över vägen från sin plats i skogen? Eller traktorföraren som tydligen INTE tittar på vägen utan 90 grader åt höger in i skogen?

Det står ju i artikeln inget som ger ledning om vad för brott som är begånget. Är det olagligt att filma ut mot en europaväg? Är det runkandet som förefaller varit ganska svårt att se för trafiken, speciellt de som kör fortare än en traktor, med ingen person i direkt närhet?

Jag tror snarare att det är sharialagarna som styrt i svensk domstol igen. Vad säger de om skogsvägsrunk? Rynkas det på pannan när det inte sker bland folk?
Citera
2018-03-08, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
För vem tar det fokus från vägen? Bilrunkaren som tittar ut över vägen från sin plats i skogen? Eller traktorföraren som tydligen INTE tittar på vägen utan 90 grader åt höger in i skogen?

Det står ju i artikeln inget som ger ledning om vad för brott som är begånget. Är det olagligt att filma ut mot en europaväg? Är det runkandet som förefaller varit ganska svårt att se för trafiken, speciellt de som kör fortare än en traktor, med ingen person i direkt närhet?

Jag tror snarare att det är sharialagarna som styrt i svensk domstol igen. Vad säger de om skogsvägsrunk? Rynkas det på pannan när det inte sker bland folk?
Står ingenstans om att grusvägen var omringad av skog, kan lika gärna vara väl synlig och då tar händelsen fokus från vägen.
Senast redigerad av ilpobre 2018-03-08 kl. 21:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in