Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
....
"Det är sånt här trams som gör att jag inte kan ta den "nationella rörelsen" på allvar."
- AbortRetryIgnore
- Jag känner absolut ingen samhörighet med någon nationell rörelse eller gruppering då det hör till svaga och korkade människor !
"Om nu svenskarna är så dumma som du tycks inbilla dig, hur kommer det sig då att det finns en uppsättning svenskar som med sin lömska list lyckats få så många röster att de fortfarande inte behövt lämna makten? Även dessa borde ju vara dumma, som du tycks tro."
- AbortRetryIgnore
- Det är ju precis det jag har sagt och ingen inbillning!
- Du verkar INTE ens förstå vad du själv skriver !
- Du ger svar på din egen fråga här, Quislingarna (sossarna) har lyckats att dupera det dumma folket i årtionden.
- Man behöver INTE vara Einstein för att förstå att sossarna INTE jobbar för folkets bästa !
- Faktum är att hela 7-Klövern sysslar med politik i första hand pga deras höga arvode.
- Hade politikerlönerna sänkts till vad en lagerarbetares tjänar så hade förmodligen bara de riktiga eldsjälarna som SD blivit kvar.
"Säg mig; vad arbetar du med när du är så smart?"
- AbortRetryIgnore
Arbeta ! ? - Ha ha ha ha, Du är ju för go

.....................
Jag förstår att du känner dig träffad och jag är uppenbart betydligt intelligentare än vad du någonsin kommer att kunna förstå.