Citat:
Ursprungligen postat av
NiggaBlood
När man träffar en tjej för första gången på en slags dejt, ska man bara ställa frågor till henne, men aldrig prata om sig själv frivilligt om hon inte frågar en förstås. Det känns som att risken att säga bort sig minskar, man lär känna tjejen bättre och folk älskar generellt att prata om sig själva. Tjejer och killar, vad tycker ni? Hur ska man ställa frågor som blir lite intressantare än bara "hur är det?". En till fråga, hur länge får det vara tyst mellan meningarna, 3 sekunder eller 3 minuter? Gillar tjejer killar som pratar mycket och babblar på om allt eller är lite mer tystlåtna?
TACK TACK SER FRAM EMOT DISSKUSTION PÅ TOPP!
Hej NiggaBlood, nu ska vi disskustiera på topp.
Till att starta med så har du en hel del arbete att göra med dig själv innan du överhuvudtaget skall umgås med människor öht.
Låt mig påminna om en annan tråd som du nyligen startade:
"
När jag ser en kvinna är det en av två saker jag vill göra, antingen slå henne eller klämma på hennes fitta, beroende på om hon är snygg eller ful samt schyst eller dum."
(FB) Får man ta på en kvinna?
OnT: jag tycker du ska fråga hela tiden. Precis hela tiden och ställ gärna nya frågor innan hon hunnit svara på den tidigare. Stirra också. Mycket.
Berätta inget om dig själv, för då kanske hon inser varför du har dåligt rykte.
Lycka till!