Citat:
Ursprungligen postat av
Per.Johansson
Självklart vill du som sitter här och försöker lura in folk i detta dravel inte se mig eller andra som pekar på sanningen. Tror du jag är förvånad?
Läste du alla länkar av utbildade ekonomer som jag skickade, eller det blev för mycket ?
Att jämföra Bitcoin med riktig valuta är ju skrattretande, det krävs en väldigt låg IQ för att tro på det.
Det är i skrivande stund $178 410 845 363USD inpumpat i Btc. Tror du på fullaste allvar att någon sitter på ett litet forum i lilla Sverige och försöker lura in folk? Varför?
Vad är en riktig valuta?
Du tjatar om utbildade ekonomer. Tror du att man är Jesus och kan spå i kaffesump bara för att man har en ekonomiutbildning. Även du måste förstå att det finns mäktiga krafter som inte vill se en valuta utan tredje part.
Hittills i tråden har du inte svarat på en enda fråga från någon. Och du tycker att vi inte kan diskutera...,,
Låt se vad du har tillfört hittills: scam, pyramidspel, låg IQ, utbildade ekonomer säger att det är skit. Vad vill du diskutera? Du måste ju liksom förklara varför det är scam eller pyramidspel om vi ska komma vidare. Annars kan vi ju sitta här som små barn och skrika Nej!Jo!Nej!Jo! Själv har jag ett liv och har ingen lust med det. Har du?