Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Kanske beror på att du själv tillhört de snyggaste i din omgivning, vad vet jag, men då tror jag inte man påverkas så mycket. Det är värre för den stora majoriteten män som inte är fotomodeller. Idag har tjejer så oändligt många alternativ, till stor del tack vare sociala medier och Tinder osv att de kan dissa killar på löpande band för små detaljer som de inte tycker om. Varför nöja sig med killen som är perfekt till 98% när det finns 3500 andra killar i kö på Tinder varav någon av dom kanske är 100% perfekt.
Så är det. Har sett min syrras tinder, hon är väl 6/10 högst. Hon får typ 300 matches varje vecka om hon så vill, så otroligt många som gillar henne också. Riktigt snygga killar med. Samma sak med hennes kompisar, totalt överöst och spammade med meddelanden från snyggingar.
Hennes vänner dumpar killar till höger och vänster vid minsta problem också, sen 2 dagar efter drar dom hem till nån "hunk" på tinder och får bekräftelsesex.
Situationen för män i Sverige idag är helt bisarr faktiskt, det är en något så otrolig konkurrens där ute, du konkurrerar bokstavligen med vrålsnygga hunkar, rika å alla möjliga personer som finns tillgänglig i princip nonstop att knulla tjejen, ge henne bekräftelse och kärlek.
En sak är säker, den västländska mannen cuckade sig själv något så enormt med social media som tinder, å även feminism på det.