2018-03-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
Jo det måste man. Man måste ha vissa utseendedrag för att vara en hunk. Tror du man kan vara hunk å se ut som en ful utvecklingsstörd idiot?

Det finns hunkar med det utseendet och förståndshandikappet eftersom att det finns tjejer som spelar i den ligan också. Bland alla fula utvecklingsstörda idioter så finns det en ful och utvecklingsstörd hunk som knullar alla de fula och utvecklingsstörda tjejerna medans beta hanarna med det utseende- och sinneshandikappet sitter hemma och gnäller på flashback.

Det finns alla sorters människor. Autism är ett populärt skällsord men jag lovar att det finns mängder av autistiska hunkar som knullar alla de autistiska tjejerna medans beta autist hanarna sitter hemma och klagar på flashback.

Det handlar inte om tur. Det handlar om att de som inte får något vägrar se sin del i det hela.
Citera
2018-03-05, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Det finns hunkar med det utseendet och förståndshandikappet eftersom att det finns tjejer som spelar i den ligan också. Bland alla fula utvecklingsstörda idioter så finns det en ful och utvecklingsstörd hunk som knullar alla de fula och utvecklingsstörda tjejerna medans beta hanarna med det utseende- och sinneshandikappet sitter hemma och gnäller på flashback.

Det finns alla sorters människor. Autism är ett populärt skällsord men jag lovar att det finns mängder av autistiska hunkar som knullar alla de autistiska tjejerna medans beta autist hanarna sitter hemma och klagar på flashback.

Det handlar inte om tur. Det handlar om att de som inte får något vägrar se sin del i det hela.

Men lol, nej, du har fortfarande inte fattat ett dugg. Det finns inga utvecklingsstörda hunkar för i helvete, hur korkad är du? En hunk är per definition en genetisk elit, då är man inte utvecklingsstörd. ALLA tjejer vill ha hunkar och knullar dom när tillfälle ges, vilket är ofta då en hunk har enorm sexdrift och drar över allt och alla.

Du är helt borta, går ej diskutera med dig, du fattar noll av detta.
Citera
2018-03-05, 17:37
Medlem
Citat:
Men lol, nej, du har fortfarande inte fattat ett dugg. Det finns inga utvecklingsstörda hunkar för i helvete, hur korkad är du? En hunk är per definition en genetisk elit, då är man inte utvecklingsstörd. ALLA tjejer vill ha hunkar och knullar dom när tillfälle ges, vilket är ofta då en hunk har enorm sexdrift och drar över allt och alla.

Du är helt borta, går ej diskutera med dig, du fattar noll av detta.

Du har nog rätt.

Jag är så jävla bra sen födseln att ni andra bara kan ge upp och sluta försöka, ni kommer ändå aldrig att komma i närheten av min storhet
Citera
2018-03-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Alla måste tyvärr göra det. Om den nu är så dålig för killar så varför presterar då killar bättre än tjejer?

Tjejer har högre snitt-betyg än killar. Det jag sa från början handlade ju inte om betyg utan att sitta still, lyda, undvika konflikt, vara reflekterande och icke fysisk leder till att killar blir mindre manliga idag än vad de var förr i tiden.
Citera
2018-03-05, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bromandude
Du har nog rätt.

Jag är så jävla bra sen födseln att ni andra bara kan ge upp och sluta försöka, ni kommer ändå aldrig att komma i närheten av min storhet

Här har vi typexemplar på en kille jag pratat om tidigare. NI försöker framstå som att ni får massa sex, för att vara coola, i verkligheten får ni inget alls.
Citera
2018-03-05, 22:58
Medlem
Mooons avatar
Ja det är ju ett elände om pojkar lär sig vara reflekterande och att undvika konflikter. Herregud, vilket förfärligt tänk. Vad kan inte det bära med sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bomboni2
Tjejer har högre snitt-betyg än killar. Det jag sa från början handlade ju inte om betyg utan att sitta still, lyda, undvika konflikt, vara reflekterande och icke fysisk leder till att killar blir mindre manliga idag än vad de var förr i tiden.
Citera
2018-03-06, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ja det är ju ett elände om pojkar lär sig vara reflekterande och att undvika konflikter. Herregud, vilket förfärligt tänk. Vad kan inte det bära med sig.

Herregud, man måste vara med om konflikter och lära sig hantera dom om man ska kunna hantera livet sen som man då det är FULLT Av konflikter.

Du förstår verkligen ingenting som i de flesta trådar, korkade feminist.
Citera
2018-03-06, 00:01
Medlem
vasaduellers avatar
Kag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.[/quote]
Flashback?
Citera
2018-03-06, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
I viss mån krävs dem dragen för att kunna attrahera en tjej. Män som inte är konflikträdda har inga problem med kvinnor.

Kvinnors reptilhjärnor är kvar i apstadiet. De går igång på män som kan slåss.
Citera
2018-03-06, 02:27
Medlem
Citat:
Här har vi typexemplar på en kille jag pratat om tidigare. NI försöker framstå som att ni får massa sex, för att vara coola, i verkligheten får ni inget alls.

Haha Chad får alla tjejer och det finns inget du kan göra åt det
Citera
2018-03-06, 10:10
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Ett bra exempel på att kvinnor attraheras av social status är när killar som varit singlar i flera år och i princip inte fått någon uppmärksamhet från tjejer alls - hamnar i förhållande. Helt plötsligt börjar tjejer intressera sig för dessa killar.

Ja den effekten finns absolut. Det fenomenet finns hos många djurarter också, att honor gärna väljer en hane som andra honor redan valt, det är så att säga en indikator på att någon är bra då andra har valt den innan.

Detta gäller även människor och kan yttra sig i både att den man som blivit "vald" ett antal gånger tidigare visar upp en större säkerhet OCH - inte minst - har lite koll. För i motsats vad många verkar tro så är både sex och relationer inte någon medfödd förmåga, det är något man måste öva på. Den som aldrig har provat kommer oundvikligen vara sämre.

Det yttrar sig också i att den som aldrig blivit "vald" omedvetet kommer agera mera osäkert OCH kommer vara "sämre" - då han inte fått öva. Detta är ju en jobbig moment 22-situation, men det gäller ju i alla sammanhang. Den som aldrig provat spela fotboll kommer ha svårt att direkt kvala in i A-laget. Den som ändå tycker det verkar intressant med fotboll får börja öva - på låg nivå typiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Vafan, gå en danskurs istället. Eller en kurs i att dreja krukor.

Trots all ilska dessa råd väcker här så är det naturligtvis rätt. Har man svårt att träffa kvinnor på både internet och på krogen så är det ju särdeles vettigt att se till att träffa kvinnor på något annat vis, och gärna något där det inte är UTTALAT raggning det handlar om. Är man dålig på det så kommer det inte gå bra i dessa situationer vilket i sig förstärker bitterheten och känslan av misslyckande.
Citera
2018-03-06, 11:00
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Ja den effekten finns absolut. Det fenomenet finns hos många djurarter också, att honor gärna väljer en hane som andra honor redan valt, det är så att säga en indikator på att någon är bra då andra har valt den innan.

Detta gäller även människor och kan yttra sig i både att den man som blivit "vald" ett antal gånger tidigare visar upp en större säkerhet OCH - inte minst - har lite koll. För i motsats vad många verkar tro så är både sex och relationer inte någon medfödd förmåga, det är något man måste öva på. Den som aldrig har provat kommer oundvikligen vara sämre.

Det yttrar sig också i att den som aldrig blivit "vald" omedvetet kommer agera mera osäkert OCH kommer vara "sämre" - då han inte fått öva. Detta är ju en jobbig moment 22-situation, men det gäller ju i alla sammanhang. Den som aldrig provat spela fotboll kommer ha svårt att direkt kvala in i A-laget. Den som ändå tycker det verkar intressant med fotboll får börja öva - på låg nivå typiskt.
Jag tycker också den allmänna vanföreställningen om att kvinnor bara är ute efter någon sorts elit inom social status är en smula befängd. Naturligtvis spelar social status roll för alla i viss mån. Är man en knegare med hyfsat ordnat liv så lär man nog filtrera bort hemlösa narkomaner som potentiella partners. Är man uppvuxen i en förmögen överklass och gått i skola med sessorna så raggar man antagligen inte på plattsättare. Det beror i sin tur sällan på ett kognitivt val, man är helt enkelt mer bekväm med att umgås med människor man känner igen sig i.

Men att gå därifrån till att tro att sin avsaknad av flickvän beror på att man bara har fyra kompisar på facebook är rätt efterblivet. Eller att tro att det är den plötsliga ökade sociala statusen som flickvän medför som gör att andra kvinnor intresserar sig. Du har rätt i att en flickvän visar att ens förmåga som partner redan är utredd och godkänd av en kvinna, vilket öppnar dörrar. Men i huvudsak beror attrakationen som du säger på att man beter sig mindre skitnödigt och mer avslappnat bland kvinnor om man redan har flickvän.
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-999
Trots all ilska dessa råd väcker här så är det naturligtvis rätt. Har man svårt att träffa kvinnor på både internet och på krogen så är det ju särdeles vettigt att se till att träffa kvinnor på något annat vis, och gärna något där det inte är UTTALAT raggning det handlar om. Är man dålig på det så kommer det inte gå bra i dessa situationer vilket i sig förstärker bitterheten och känslan av misslyckande.
Jag har väldigt svårt att förstå varför detta skulle vara så provokativt för många. Jag kan jämföra med nätpoker igen. Det är inget som vem som helst kan tjäna pengar på. Det kan verka orättvist att det trots allt verkar finnas individer som lyckas bli ordentligt rika på att klicka med musen på pokersidor några dagar i veckan. Men här finns det ändå en rimlig konsensus om att vissa helt enkelt har talang för kortspel, andra har det inte. Det är ingen som tycker att det är ett samhällsproblem att många istället tvingas tjäna pengar på att räkna kalkyler, laga tänder eller reparera fordon.

När det gäller att få ligga med hjälp av Internet eller krogen anses det dock plötsligt som ett samhällsproblem. Att man dessutom inbillat sig att krogen eller Internet är de enda ställena det finns kvinnor på visar ju att man inte ens förstått grundförutsättningarna. Det är lite som att inbilla sig att nätpoker är det enda yrke som existerar. Och att man inte riktigt har förstått hur man ens skulle kunna tjäna pengar på att programmera datorer, laga mat eller blästra fasader. Jag skulle ha svårt att tycka synd om en gymnasiestudent som anser sig vara ofrivilligt arbetslös för att han inte tjänar pengar på sina försök att spela nätpoker.

Men på flashback sitter många killar och tycker synd om varandra för att de aldrig får dejter på krogen eller tider. Och blir skitsura om man föreslår att de borde prova något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in