2018-03-04, 03:32
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Mycket intressant kommentar och jag instämmer helt i funderingarna. Brorsan verkar göra tvärtom och låser in sig och vägrar träffa folk. I övrigt är dom ju ganska likartade men här skär det sig rejält. AT har väl någon form av bokstavskombination och förmodligen går han på högvarv. Själv hade jag nog hellre gjort som storebror.

Ja, alltså kan inte få in detta i mitt huvud! Måste ju finnas folk i branschen i denna tråd? Vad gör att man efter en sådan skitstorm sätter sig på stället man under stort rabalder blivit sparkad ifrån (dessutom mer eller mindre offentligt) 2 månader senare? Denna charad han spelar nu är intressant...tragisk och sorglig, nästan så man tycker lite synd om honom...undrar jag, om detta verkligen blåser över, eller om det slutar med att han tar sitt liv inom en hyfsat snar framtid??? Eller är han kanske inte i närheten så fucked som vi tror??? men det borde han ju vara...så många frågor!

Ja Martin fick ju betydligt mer skit och mer offentlig, så Anders kom lindrigare undan..Jag hade nog också hållit djävulskt låg profil. Det är väl därför det inte är lika uppenbart angående Anders för dessa WT´n som tjatar på hans insta om att dom saknar honom sååå mycket i radion!
Senast redigerad av Schnyggve 2018-03-04 kl. 03:37.
Citera
2018-03-04, 10:59
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja, alltså kan inte få in detta i mitt huvud! Måste ju finnas folk i branschen i denna tråd? Vad gör att man efter en sådan skitstorm sätter sig på stället man under stort rabalder blivit sparkad ifrån (dessutom mer eller mindre offentligt) 2 månader senare? Denna charad han spelar nu är intressant...tragisk och sorglig, nästan så man tycker lite synd om honom...undrar jag, om detta verkligen blåser över, eller om det slutar med att han tar sitt liv inom en hyfsat snar framtid??? Eller är han kanske inte i närheten så fucked som vi tror??? men det borde han ju vara...så många frågor!

Ja Martin fick ju betydligt mer skit och mer offentlig, så Anders kom lindrigare undan..Jag hade nog också hållit djävulskt låg profil. Det är väl därför det inte är lika uppenbart angående Anders för dessa WT´n som tjatar på hans insta om att dom saknar honom sååå mycket i radion!
Jag har aldrig skrivit någon kommentar på instagram och vet inte hur man gör. Kollar bara på vissa ibland om det är nåt speciellt. Är det inte så att dom kan köpa följare som har datoriserade kommentarer? Vem sitter och skriver 30 emojer i rad och beundrar personer som Book, Timell, Whalgren och listan kan bli lång? Måste vara fel i huvudet på folk i så fall då det är liknande fraser var man än läser. Nog tror jag att folk från AT;s arbetsplats och bekantskapskrets går in här och läser? Varenda människa vet väl vad Flaschback är nu för tiden och att dom flesta kända personer hamnar här? Många tvångsläser nog och hoppas att det ska stå nåt fint fast dom vet att det är tvärtom.
Senast redigerad av Zoom008 2018-03-04 kl. 11:03.
Citera
2018-03-04, 14:02
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve

Visst är det fascinerande. Han har anammat en helt annan strategi än sin bror. Men jag är övertygad om att den glada fasaden som visas upp utåt där han fånflinar bland barnvagnar och kaffe latte är allt annat än det som genomsyrar hans tillvaro. När bilden är tagen, latten uppdrucken och han kommer hem till lägenheten är det antagligen lite mer bistert. Telefonen ringer inte lika ofta längre. Det kommer inte erbjudanden om spektakel av olika slag där han får möjlighet att fakturera friskt för att flamsa och tramsa.

Den är artonåriga pappaledigheten som han precis påbörjat kommer medföra dels en ohälsosam symbios med barnet, dessutom kommer instagramkommentarerna att tystna efterhand. Om ett år kommer inte ens tjocka Kicki skriva "kom tillbaka till radion saknar dig på morgonen". Hans skvallertråd kommer dö ut och det kommer bara skrivas om honom i tråden om föredettingar som försvunnit.
Citera
2018-03-04, 19:15
Medlem
ragingcows avatar
Nån mer än mig som tycker att att han låter så pinsam när han snackar? han pratar som de gör i filmen stockholmsnatt. https://youtu.be/lSRi8rnejTc
Citera
2018-03-04, 19:42
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Nån mer än mig som tycker att att han låter så pinsam när han snackar? han pratar som de gör i filmen stockholmsnatt. https://youtu.be/lSRi8rnejTc

Haha
Citera
2018-03-04, 19:50
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Visst är det fascinerande. Han har anammat en helt annan strategi än sin bror. Men jag är övertygad om att den glada fasaden som visas upp utåt där han fånflinar bland barnvagnar och kaffe latte är allt annat än det som genomsyrar hans tillvaro. När bilden är tagen, latten uppdrucken och han kommer hem till lägenheten är det antagligen lite mer bistert. Telefonen ringer inte lika ofta längre. Det kommer inte erbjudanden om spektakel av olika slag där han får möjlighet att fakturera friskt för att flamsa och tramsa.

Den är artonåriga pappaledigheten som han precis påbörjat kommer medföra dels en ohälsosam symbios med barnet, dessutom kommer instagramkommentarerna att tystna efterhand. Om ett år kommer inte ens tjocka Kicki skriva "kom tillbaka till radion saknar dig på morgonen". Hans skvallertråd kommer dö ut och det kommer bara skrivas om honom i tråden om föredettingar som försvunnit.

Håller med det är helt fascinerande dom väljer helt olika strategier. Samtidigt i Martins fall är hans namn ute och alla vet om vad som hänt, inte kul ens då besöka mataffären på landet. Att Anders springer på Svenska Brasseriers krogar hela dagarna vittnar ändå om att det är sanktionerat från ägaren PG Nilsson. Annars hade han avvisats från de ställen han besöker. Märkligt ändå denna koncern tillåter det, dom måste ju ha en HR avdelning som vet hur sådana här ärendens skall skötas. Jag hade aldrig riskerat det mot kunder, gäster och personalen. Kraften i metoo skall inte underskattas för ett företag som inte tar det på allvar. Även om det nu lite gått inflation i det. Men ett företag som Svenska Brasserier måste ju veta vad som gäller.
Citera
2018-03-05, 12:17
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Nu är han i Dubai (!). Kanske flytt lägligt före den mediala skitstormen mot AT som är i antågande?
Citera
2018-03-05, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nu är han i Dubai (!). Kanske flytt lägligt före den mediala skitstormen mot AT som är i antågande?

Aha, det var dit de skulle, billiga resor dit sa inget speciellt.

Bra foto med barn och ol i handen, dricker sjalv, men inte fan fotograferar jag det och lagger upp pa natet till allas beskadning.

https://www.instagram.com/p/Bf6QhzIDIWB/?hl=en&taken-by=anderstimell
Citera
2018-03-05, 12:59
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Aha, det var dit de skulle, billiga resor dit sa inget speciellt.

Bra foto med barn och ol i handen, dricker sjalv, men inte fan fotograferar jag det och lagger upp pa natet till allas beskadning.

https://www.instagram.com/p/Bf6QhzIDIWB/?hl=en&taken-by=anderstimell
Han jobbar inom krogbranschen. Där är öl vatten.
Citera
2018-03-05, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Han jobbar inom krogbranschen. Där är öl vatten.

Jobbade val? Men OK, jag forstar.
Citera
2018-03-05, 15:35
Medlem
Varför förstår inte folk vilken slemmig typ han är ?

Kommentarerna på Insta för mig att bli helt tokig.....
Citera
2018-03-05, 15:51
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Varför förstår inte folk vilken slemmig typ han är ?

Kommentarerna på Insta för mig att bli helt tokig.....

Ser jävligt nerkörd ut på instagrambilden. Ser ut att vara närmre 70 ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in