Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Mycket intressant kommentar och jag instämmer helt i funderingarna. Brorsan verkar göra tvärtom och låser in sig och vägrar träffa folk. I övrigt är dom ju ganska likartade men här skär det sig rejält. AT har väl någon form av bokstavskombination och förmodligen går han på högvarv. Själv hade jag nog hellre gjort som storebror.
Ja, alltså kan inte få in detta i mitt huvud! Måste ju finnas folk i branschen i denna tråd? Vad gör att man efter en sådan skitstorm sätter sig på stället man under stort rabalder blivit sparkad ifrån (dessutom mer eller mindre offentligt) 2 månader senare? Denna charad han spelar nu är intressant...tragisk och sorglig, nästan så man tycker lite synd om honom...undrar jag, om detta verkligen blåser över, eller om det slutar med att han tar sitt liv inom en hyfsat snar framtid??? Eller är han kanske inte i närheten så fucked som vi tror??? men det borde han ju vara...så många frågor!
Ja Martin fick ju betydligt mer skit och mer offentlig, så Anders kom lindrigare undan..Jag hade nog också hållit djävulskt låg profil. Det är väl därför det inte är lika uppenbart angående Anders för dessa WT´n som tjatar på hans insta om att dom saknar honom sååå mycket i radion!