2018-03-04, 22:23
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagwallah
Antar att han blivit anmäld? Vill tipsa om hans namn till polisen om det är så att han inte har blivit hittad än.

Ingen anmälan än. Nyheter Idag har även försökt få tag i hon som filmade och la upp videon, men de har bara fått ett sms där hon meddelar att hon jobbar än.

Artikel om händelsen: https://nyheteridag.se/attackerade-aldre-kvinna-men-ingen-polisanmalan/
Citera
2018-03-04, 22:25
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
För att....?
Kunna hälsa på och ge honom ett bad så han slutar lukta skit.

Oavsett vad som hänt innan, om nu tanten agerade kränkande eller inte, så är det ju ett avskyvärt beteende från honom. Vad mer som är bekymmersamt är att ingen tycks reagera på det hela och ingripa mot honom.
Citera
2018-03-04, 22:27
Medlem
Den Danska modellen är det enda som kan få någon effekt. Speciella straffzoner där små brott som detta leder till en hård dom, för att sedan utvisa alla invandrarelement av hans släkt, är nämligen rädd för att mamman är en svensk vit kvinna. Men hon kan ju följa med till landet de utvisas till.
Citera
2018-03-04, 22:29
Medlem
Till alla Er här inne som spekulerar kring anledningen till hans agerande;
naturligtvis ligger något bakom , nämligen vad har HON gjort för att LEGITIMERA HANS AGERANDE?????

Med hans våldsamma yttringar som bara är en hårsmån från att eskalera till en brutal misshandel av den äldre kvinnan,så kan man snabbt dra paraleller till andra händelser som sker mellan yngre män med MENA-bakgrund och äldre etniska svenska pensionärer. Nämligen där de äldre blir misshandlade, vad har då varit anledningen till det, ja de har inte velat ge ifrån sig deras vigselring, smycke, börs, mobiltelefon eller varför inte sina kläder.

Vi har en regering, ja ett politiskt system, som har en feminazistisk ideologi som via propagandakanalerna i MSM basunerar ut att vita är privilegierade och färgade är förtryckta av dem.
Vita har bara skyldigheter och invandrare / icke medborgare har bara rättigheter.

Det han gör här är att han utkräver sina, av feminazisterna givna, utökade "rättigheter" Detta bekräftas av de rabiata feminister i denna tråden där deras narrativ är att offret ska skuldbeläggas.
Citera
2018-03-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jardin
För vad? Att han är en skitstövel utan uppfostran? Inget lagbrott, tyvarr!
Nu har jag sett videon och det kan definitivt vara både ofredande och olaga hot. Det ser ut som om kvinnan känner sig hotad och bestämmer sig för att gå av tåget. Babben armbågen i ett glas bakom stolarna flera gånger. Absolut hotfullt beteende. Och videon har väldigt bra kvalitet och det skulle relativt enkelt gå identifiera honom. Princip kan vem som helst polisanmäla om någon är sugen. Båda brotten faller under allmänt åtal.
Senast redigerad av Barbequeken 2018-03-04 kl. 22:46.
Citera
2018-03-04, 22:49
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbequeken
Nu har jag sett videon och det kan definitivt vara både ofredande och olaga hot. Det ser ut som om kvinnan känner sig hotad och bestämmer sig för att gå av tåget. Babben armbågen i ett glas bakom stolarna flera gånger. Absolut hotfullt beteende. Och videon har väldigt bra kvalitet och det skulle relativt enkelt gå identifiera honom. Princip kan vem som helst polisanmäla om någon är sugen. Båda brotten faller under allmänt åtal.

Jag har inte facebook så kan inte se videon men är det den här videon?

https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

Isådana fall så slår han ju mot glaset precis bakom tantens huvud så att hon skriker och en tjej hjälper damen ut och säger "ingen fara".

Men vad fan är det med folk i det här landet, varför gör ingen någonting på tunnelbanan? Varför säger dom inte åt killen och försvarar den gamla tanten? fega jävlar!
Citera
2018-03-04, 22:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Jag har inte facebook så kan inte se videon men är det den här videon?

https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

Isådana fall så slår han ju mot glaset precis bakom tantens huvud så att hon skriker och en tjej hjälper damen ut och säger "ingen fara".

Men vad fan är det med folk i det här landet, varför gör ingen någonting på tunnelbanan? Varför säger dom inte åt killen och försvarar den gamla tanten? fega jävlar!
Som någon annan skrev: dom flesta är inte särskilt sugna på att ensamma ge sig på vad som verkar vara en labil galning. Han kanske har kniv eller nåt liksom.
Citera
2018-03-04, 22:56
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Som någon annan skrev: dom flesta är inte särskilt sugna på att ensamma ge sig på vad som verkar vara en labil galning. Han kanske har kniv eller nåt liksom.

Det är därför som sådana personer som han kan härja fritt för att ingen vågar göra någonting. Jag tycker att det är fruktansvärt fegt. Människor bara står och ser på och låter dom förstöra vårat land. Skulle folk sätta sig emot personer som beter sig så där så skulle dom till slut inte våga bete sig som skitskallar.

Hade jag varit där hade jag agerat och det är inte något som jag bara skriver utan jag har gjort det många gånger.
Citera
2018-03-04, 22:57
Medlem
pocahontas väns avatar
Notera att detta är negerns agerande när han är i minoritet, hur tror ni att han kommer agera när han är i majoritet?
Citera
2018-03-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPOOPALOT
Varför gör svenska killen med hua som står upp ingenting? Typisk svenskt inte att bry sig?
men snälla du han kanske vill ha jobb och arbete kvar
i stället för att hängas ut som en rasistjävel.

stöter på detta dagligen men det är inte som "vita"
har dubbelt skydd. gör vi inget är vi rasister gör vi
något är vi rasister. nej tack.

vad tror du stefan löfven skulle göra? hitta på en
ny armlös lag antagligen. nej just det han har inte
åkt kollektivt på många år.
Citera
2018-03-04, 22:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Det är därför som sådana personer som han kan härja fritt för att ingen vågar göra någonting. Jag tycker att det är fruktansvärt fegt. Människor bara står och ser på och låter dom förstöra vårat land. Skulle folk sätta sig emot personer som beter sig så där så skulle dom till slut inte våga bete sig som skitskallar.

Hade jag varit där hade jag agerat och det är inte något som jag bara skriver utan jag har gjort det många gånger.
Dom flesta har ju en självbevarelsedrift som är rätt stark och det är långt ifrån alla som är bekväma med att ta till våld hur som helst, jag själv bland annat. I just det här läget, om jag hade varit där, så hade jag dock förmodligen bett någon hålla mina glasögon. Givet vad vi har sett på klippet så är det långt ifrån ett acceptabelt beteende och snubben såg dessutom rätt tunn ut.
Citera
2018-03-04, 23:01
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Notera att detta är negerns agerande när han är i minoritet, hur tror ni att han kommer agera när han är i majoritet?

Hemskt att tänka på det. Samtidigt så slog mig tanken att han och andra invandrare som håller på så här, beter sig så för att "vi" tillåter dom att göra det. Det gör mig precis lika upprörd att tänka på som att invandrare kommer hit och beter sig så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in