2018-03-04, 15:53
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Jag tänkte med tanke på inlägget ovan, där ännu en dåre kom in och började förolämpa, eller vad han nu försökte göra.

Tro det eller ej men jag har inte det problemet. Jag har dock sett det mycket i mina dagar bland vänner och bekanta. Jag har egentligen inga problem gällande invandringsbrottsligheten eller droglagstiftningen rent personligen heller, men jag tycker likväl att det är väldigt intressant att diskutera som samhällsfenomen.
Ok. Vad skiljer dom killarna från dig och mig?
Citera
2018-03-04, 16:02
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Nej, det vore ju vansinnigt att befinna sig där kvinnor är.

Bättre då att ta bort alla bidrag för just kvinnor och tvinga de (endast kvinnor) som inte kan försörja sig själva helt och hållet till en verksamhet a la Knulla on line. Där kan du enkelt ringa och beställa vad som passar för kvällen, hemkörning ingår i priset. Det brukar vara något i den stilen du brukar föreslå, jag har bara arbetat lite på konceptet.

Nej, det är inget samhällsproblem att du inte får ligga. Ensamhet och psykisk ohälsa är det däremot. Den är lika stor hos kvinnor som för män.
DU börjar lära dig! Jag söker en stark och smart kvinna som vill hjälpa till med utformningen av webbplatsen knullaonline.se . Har du driv och höga ambitioner, då kanske det kan vara något just för dig?

Du är medveten om att det konceptet, utan dina tvingfantasier, redan finns i alla länder på jorden förutom Sverige och Norge? Eller är du så fast i din lilla svenska feministbubbla att du inte ens visste det?
Senast redigerad av ricardo22 2018-03-04 kl. 16:10.
Citera
2018-03-04, 16:12
Medlem
MrMarios avatar
För mig är det tvärtom. Jag har tjej och känner mig pressad att ha sex ofta med henne. Inte det att jag inte attraheras av henne, det gör jag. Men sex nästan varje dag? Jag har inte sådan lust, och ofta när jag är kåt så vill jag hellre dra en tarzan till en porrfilm. Sex en gång i månaden vore rätt lagom, så skulle man också slippa vara så himla noga med att upprätthålla hygienen av kroppen, slippa raka sig där nere var tredje dag osv. Fattar inte karlar som har sån sexualdrift att de måste köpa sex t.om. bara pga. en kortare tids torrlagdhet. Är det så himla spännande med kvinnor och att ligga med dem, tycker ni?
Citera
2018-03-04, 16:15
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.
Jo visst stämmer det & det kommer bli värre, mycket värre.

De flesta killar får inget eller bara lite sex, ex på lösningar är att män börjar ha sex med varandra, flyttar utomlands eller att man tvingar tjejer till sex.
Citera
2018-03-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
WOW personliga påhopp, där fick du till det. Jag känner mig träffad och förkrossad. Diskutera som en vuxen eller lämna tråden.

Men ojdå, blev du ledsen i ögat, om du är en sån jävla mes så förstår jag att inga kvinnor ens tittar åt ditt håll, man up för helvete.
Sen när blev du moderator i tråden, bestämmer du vem som får skriva och vad? Jävla tönt!

On Topic, deta som diskutteras är en ickefråga, det är inget samhällsproblem, inge, inte ens någon bekant har upplevt vad ricardo22 påstår, som Trump skulle sagt, Fake News!
Snart påstår du väl att det bränns bilar överallt i Stockholm varje natt.
Citera
2018-03-04, 17:35
Medlem
Jag vet att felet ligger hos de sexlösa killarna snarare än hos tjejerna. Att de anklagar tjejer för att vara orsaken till deras brist på sex är så sjukt roligt.
Citera
2018-03-04, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jo visst stämmer det & det kommer bli värre, mycket värre.

De flesta killar får inget eller bara lite sex, ex på lösningar är att män börjar ha sex med varandra, flyttar utomlands eller att man tvingar tjejer till sex.

Nej detta är inte lösningen.

Lösningen:

1. Normalisera andelen män gentemot kvinnor.

2. Ta bort mansfientliga politiker

3. Stöd media som vill gynna vanliga män.

4. Flytta utomlands är bra temporärt

5. Utveckla svenska mäns personlighet till oräddhet.
Citera
2018-03-04, 18:24
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Lösningen:
Nej lösningen är mer polygami och friare sexualitet så att ännu fler män blir utan kvinna. Tänkte att man skulle ha ett mindre antal män som bara har som uppgift att göra kvinnor gravida, allt som krävs är att man avskaffar underhållsbidraget.

https://www.youtube.com/watch?v=TJSXi_3qtWs

Ni kommer sorterar bort från genpoolen, ifall ni åker utomlands och gör kvinna gravid så kommer ni inte vara släkt med ert barn ändå så det räddar er inte.
Citera
2018-03-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Nej lösningen är mer polygami och friare sexualitet så att ännu fler män blir utan kvinna. Tänkte att man skulle ha ett mindre antal män som bara har som uppgift att göra kvinnor gravida, allt som krävs är att man avskaffar underhållsbidraget.

https://www.youtube.com/watch?v=TJSXi_3qtWs

Ni kommer sorterar bort från genpoolen, ifall ni åker utomlands och gör kvinna gravid så kommer ni inte vara släkt med ert barn ändå så det räddar er inte.

Jo det räddar oss visst vara med genpoolen ,om vi gör en utländsk kvinna gravid är vi i genpoolen.

Jo det kan gå mot detta håll.

Men skulle inte män kunna skaffa barn med en surrogatmoder då eftersom de ska vara lika möjligheter helst i ett samhälle ?
Citera
2018-03-04, 19:51
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det räddar oss visst vara med genpoolen ,om vi gör en utländsk kvinna gravid är vi i genpoolen.
Beror på land & vilket kvinna.
Citat:
Men skulle inte män kunna skaffa barn med en surrogatmoder då eftersom de ska vara lika möjligheter helst i ett samhälle
Det är förbjudet i många länder och dyrt om man ändå väljer att göra det, men det är en utväg för de män som verkligen vill sprida sina gener vidare.

https://en.wikipedia.org/wiki/Surrogacy_laws_by_country
Citera
2018-03-04, 20:59
Medlem
Jädra pajasar som skyller på att det är tjejernas fel.

Grejen är att i samhället lönar det sig att vara feminin, tex undvika konflikter, inte ifrågasätta, och att vara agreeable.
Tex när jag gick i 5:an fick man inte kasta snöbollar på skolgården, ifall nån skulle bli träffad. Hela skolsystemet är uppbyggt på att tex sitta still, lyssna och inte aktivera sig fysiskt. Inget manligt beteende. Män idag blir alltmer feminina och det finns inte så mycket "riktiga män" kvar.

Det är därför så många män idag känns så fjuttiga och mesiga, ingen tjej vill därför ha en sån man. Därför kommer det sig att de går efter fuckboyzzz som motstår alla regler i skolan / samhället och det är dom som behåller sin manlighet, därför får dom en massa tjejer.

Det är iaf vad jag tror.
Citera
2018-03-04, 21:25
Bannlyst
Alltså fenomenet är välkänt i hela väst nu, kolla denna bild som gjorts ahahha, "Chad" betyder då i princip hunk, incel är "vanliga män" som inte är supersnygga eller har hög status:

https://scontent-mia3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28576622_10215202615276077_7480426548705167894_n.j pg?oh=e6af5b298355f2eba58f3bbef8e71e2f&oe=5B3FCB27

Jag undrar hur många år till detta kommer hålla ja, detta är typ det perfekta sättet hur man förstör ett samhälle haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in