2018-03-04, 00:25
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du får avlägga rapport efteråt. Dina samlade intryck.

Det var en mycket sevärd dokumentär. Ser inte hur dom kunde gjort den särskilt mycket bettre, faktiskt. Mycket av den var ju en sammanfatning av saker man visste från innan, men några nya detaljer var det ju. Man blev presenterad för många involverade från alla sidor, flickvänner, kamrater, poliser,hundförare, psykiater,advokater, journalister etc.
Citera
2018-03-04, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Det var en mycket sevärd dokumentär. Ser inte hur dom kunde gjort den särskilt mycket bettre, faktiskt. Mycket av den var ju en sammanfatning av saker man visste från innan, men några nya detaljer var det ju. Man blev presenterad för många involverade från alla sidor, flickvänner, kamrater, poliser,hundförare, psykiater,advokater, journalister etc.
Kan du återge vad psykiatriker sa. Något om hans eventuella störning?
Citera
2018-03-04, 00:32
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Men hur menar du nu Trollet? NPD-psykopat kan han vara tex. Eller NPD med psykopatiska drag.
Jag har inte sagt emot det någonsin. Han kan också ha antisocial personlighetsstörning men det tycker jag han verkar för smidig för. NPD-Psykopat och APS (klockren psykopat)=psykopat båda två ju.
Men alla psykopater är ej däremot våldspsykopater.
Jo men psykopati är ärftligt och frågar du mig så var det modern som var psykopat. Inte fadern. Sen vilka historier fadern berättade spelar ingen roll, hur många ungar har inte fått höra om elände - man blir inte mördare för det. Dessutom, hur vet vi att fadern behandlade sin ögonsten / kronjuvel kallsint? Det Madsen Lögnmaskinen säger är ju inte värt att ens lyssna på. Fadern räddade sin son från en kall och elak psykopatmor, och om det inte skulle vara så, äter jag upp min kudde. Go’natt!
Citera
2018-03-04, 00:39
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Kan du återge vad psykiatriker sa. Något om hans eventuella störning?

Det blev inte tid att gå på djupet så där, men han tyckte att:
Citera
2018-03-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jo men psykopati är ärftligt och frågar du mig så var det modern som var psykopat. Inte fadern. Sen vilka historier fadern berättade spelar ingen roll, hur många ungar har inte fått höra om elände - man blir inte mördare för det. Dessutom, hur vet vi att fadern behandlade sin ögonsten / kronjuvel kallsint? Det Madsen Lögnmaskinen säger är ju inte värt att ens lyssna på. Fadern räddade sin son från en kall och elak psykopatmor, och om det inte skulle vara så, äter jag upp min kudde. Go’natt!
Jag kan se dig i morgon bitti med fullt av fjädrar och dun i munnen och näsan.
Tror du PMs bror Benny och övriga bröder ljuger? Det är ju de som är källan.
Om PMs mor bar på arvet så hade förmodligen Madsens tre halvbröder (samma mor men olika pappor) också burit på det.
Men de verkar ju normala och dessutom uppvuxna samt präglade av "psykopatmodern".(?)
Hittar du något fel i din logik här? Gonatt ( och smaklig spis.)
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-04 kl. 01:14.
Citera
2018-03-04, 00:47
Medlem
Citat:
Det blev inte tid att gå på djupet så där, men han tyckte att:
Ja det håller jag med om. PM kastade en slängkyss till en kvinna helt glatt (konen?)
Som en rockstjärna som stod inför rätta för lite gräs-innehav.

Från det ena till det andra, kan du som norrman hjälpa mig?
"Lambertseter Svømmeklubb" Är det här skrivet på norska språket. Jag ser ingen skillnad på norska och danska och det gör inte google-translate heller.
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-04 kl. 00:53.
Citera
2018-03-04, 00:53
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja det håller jag med om. PM kastade en slängkyss till en kvinna helt glatt (konen?)

Från det ena till det andra, kan du som norrman hjälpa mig?
"Lambertseter Svømmeklubb" Är det här skrivet på norska språket. Jag ser ingen skillnad på norska och danska och det gör google-translate inte heller.

Ja, det är norska, tjejen på bild är nog från Norge. Lambertseter är en förort til Oslo.
Citera
2018-03-04, 00:58
Medlem
Citat:
Ja, det är norska, tjejen på bild är nog från Norge. Lambertseter är en förort til Oslo.
Jag tror dig. Tack för hjälpen.
PS: Vilket intryck gjorde DK på dig? Var det något nytt från någon annan flickvän?
Citera
2018-03-04, 01:11
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Jag tror dig. Tack för hjälpen.
PS: Vilket intryck gjorde DK på dig? Var det något nytt från någon annan flickvän?

Citera
2018-03-04, 01:18
Medlem
Citat:
Kanske för att han är en dubbelnatur. Hans "monster" är det nog få som sett. Kanske de inte överlevt att berätta det heller. Vem vet?
Madsen har haft väldigt många vänner,bekanta som tyckt väldigt mycket om honom.
Det hade numer dömda Amagermannen också. Väldigt många.
EDIT: Jag tycker att det verkar som DK är närmast stolt över att ha varit PMs älskarinna på ett fåfängt sätt. Ska kanske inte döma henne. Måste varit en svår tid för henne det här. Men jag hade aldrig ställt upp på det där om jag varit DK.
Hon fick kanske hutlöst bra betalt för att fjompa sig i TV igen?
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-04 kl. 01:30.
Citera
2018-03-04, 01:38
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Kanske för att han är en dubbelnatur. Hans "monster" är det nog få som sett. Kanske de inte överlevt att berätta det heller.
Vem vet? Madsen har haft väldigt många vänner,bekanta som tyckt väldigt mycket om honom.
Det hade numer dömda Amagermannen också. Väldigt många.

Citera
2018-03-04, 01:56
Medlem
Citat:
Det hade jag faktiskt hört förut. Att KiMs anhöriga åkt till hamnen för att möta henne. De hade väl fått info från polisen vad skurken Madsen ljög "Alle ombord mår bra". Sedan fick polisen ny info från fiskarna som fiskade upp Madsen. Men då var väl KiMs oroliga anhöriga redan på väg dit. Stackars,stackars dem.

Vad är nu detta för skum grej med spoiler? Du får förklara nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in