2018-03-03, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Kan? Det kommer ju fan bli så... Det är redan så. Vad är det du blundar för?

Jag blundar inte för något, jag lyssnar på klockan som tickar så härligt, tic toc, det tickar verkligen iväg och er tid håller snabbt på att ta slut precis som bananers tålamod.

Men för all del, fortsätt bete er som ni gör, det är era egna gravar ni gräver. Den som är långsam att till bli uppretad överreagerar alltid, något värt att tänka på. Du verkar vara helt ok enligt mig, så gör dig själv en tjänst och packa fort som fan när du börjar känna av en uppretad stäming. Själv så kommer jag bevittna spektaklet på väldigt lång distans väldigt snart, skötsamma och produktiva invandrare är ändå inte önskvärda här så jag tar min produktivitet där den bättre uppskattas. Oavsett så vette man fan hur svenskar kommer att reagera men jag vet att det kommer en grav överreaktion med tanke på hur länge skiten har fått fortgå och kommer fortsätta fortgå.
Citera
2018-03-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Snackar om kultur, om svenska kvinnor blir tillsammans med arabiska män så kommer deras frihet att begränsas rejält, de kommer varken få visa håret eller gå ut utan mannens tillåtelse. De blir slavar. Hur kan du på fullaste allvar försvara detta med att de luktar gott, de flesta araber jag mött har luktat skit.

Det mesta i ditt inlägg är felaktigt.
Citera
2018-03-03, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Jag blundar inte för något, jag lyssnar på klockan som tickar så härligt, tic toc, det tickar verkligen iväg och er tid håller snabbt på att ta slut precis som bananers tålamod.

Men för all del, fortsätt bete er som ni gör, det är era egna gravar ni gräver. Den som är långsam att till bli uppretad överreagerar alltid, något värt att tänka på. Du verkar vara helt ok enligt mig, så gör dig själv en tjänst och packa fort som fan när du börjar känna av en uppretad stäming. Själv så kommer jag bevittna spektaklet på väldigt lång distans väldigt snart, skötsamma och produktiva invandrare är ändå inte önskvärda här så jag tar min produktivitet där den bättre uppskattas. Oavsett så vette man fan hur svenskar kommer att reagera men jag vet att det kommer en grav överreaktion med tanke på hur länge skiten har fått fortgå och kommer fortsätta fortgå.
Nej. Men det roliga är ju att det blir skit både för er och oss. Eller hur?

Tiden kommer ta slut? Hur? SD kommer aldrig hamna i regering eller få majoritet. Judarna har fäst klorna om Sverige och kommer göra allt för att få landet uppblandat.

Nej. Gräver inga gravar. Det ska bli jävligt kul att se er få ett helvete. Landet ska bli obeboeligt för er svenskar.

Vad menar du med att produktiva och skötsamma invandrare ändå inte är önskvärda här?
Citera
2018-03-04, 00:06
Avslutad
Citat:
Nej. Men det roliga är ju att det blir skit både för er och oss. Eller hur?

Tiden kommer ta slut? Hur? SD kommer aldrig hamna i regering eller få majoritet. Judarna har fäst klorna om Sverige och kommer göra allt för att få landet uppblandat.

Nej. Gräver inga gravar. Det ska bli jävligt kul att se er få ett helvete. Landet ska bli obeboeligt för er svenskar.

Vad menar du med att produktiva och skötsamma invandrare ändå inte är önskvärda här?

Idag finns det ca 500 000 muslimer (officiellt) i Sverige och kolla bara hur splittrat samhället är, kan du tänka dig hur det kommer vara när det finns 2 miljoner muslimer (mest bestående av hormonstinna manliga araber i våldtäktsålder) här? Om det ens behöver gå så långt dvs. Hela landet kommer i liknelse att vara ett förråd dynamit som bara väntar på att antändas. Allt som kommer behövas då är en karismatisk person med "fel" värderingar att ena det svenska folket (vilket de tyvärr kommer att vara väldigt mogna för vid det laget kan jag lova dig) under samma fana sen så kan muslimer kyssa sina rövar adjöss, tro knappast att andra invandrare kommer att ställa sig på er sida bara för att ni delar titel, mest troligtivs kommer lejonparten av samtliga invandrare som inte vill kännas av islam redan ha dragit vid det läget. Det här är en gammal företelse som ofta upprepar sig med olika omständigheter, finns ingen anledning till att tro att det helt plötsligt skulle ta slut nu.

Nu korrigerar jag mig själv, vad jag menar är att det finns lite att hämta i Sverige för den invandraren som är produktiv och skötsam.
Citera
2018-03-04, 00:06
Medlem
Jackdawcrests avatar
Araber har väl tagit över badboyrollen i det svenska samhället, så de lockar i huvudsak tjejer som vuxit upp utan en manlig förebild. Intressant nog dras dessa tjejer även till rasister.

Men om du tar lite skygga och småfeta araber så är inte de särskillt populära.
Citera
2018-03-04, 00:10
Medlem
Jag är själv en arab tjej och jag vill inte heller ha en arab man (möööjligen om han är riktigt försvenskad). Ingen kvinna med hjärna i världen vill ha en. Multikulturen är inga problem, däremot er syn på kvinnor, uppfostran, fysisk våld och religion är en av orsaken till varför jag flydde hemlandet. Så länge du följer svensk kultur, inte har 2 kg gele i håret och är anpassad så kommer du hitta en fin tjej ska du se.
Men lycka till=)
Citera
2018-03-04, 00:12
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det mesta i ditt inlägg är felaktigt.

Nej det är det inte. Man behöver bara surfa till ett "ocensurerad" Youtube klipp från ett valfritt islam land för att se hur kvinnorna där behandlas som boskap.

Du är en muslim pojke, eller hur? För du skulle annars inte försvara kvinnoförtryckare.
Citera
2018-03-04, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Idag finns det ca 500 000 muslimer (officiellt) i Sverige och kolla bara hur splittrat samhället är, kan du tänka dig hur det kommer vara när det finns 2 miljoner muslimer (mest bestående av hormonstinna manliga araber i våldtäktsålder) här? Om det ens behöver gå så långt dvs. Hela landet kommer i liknelse att vara ett förråd dynamit som bara väntar på att antändas. Allt som kommer behövas då är en karismatisk person med "fel" värderingar att ena det svenska folket (vilket de tyvärr kommer att vara väldigt mogna för vid det laget kan jag lova dig) under samma fana sen så kan muslimer kyssa sina rövar adjöss, tro knappast att andra invandrare kommer att ställa sig på er sida bara för att ni delar titel, mest troligtivs kommer lejonparten av samtliga invandrare som inte vill kännas av islam redan ha dragit vid det läget. Det här är en gammal företelse som ofta upprepar sig med olika omständigheter, finns ingen anledning till att tro att det helt plötsligt skulle ta slut nu.

Nu korrigerar jag mig själv, vad jag menar är att det finns lite att hämta i Sverige för den invandraren som är produktiv och skötsam.
Finns verkligen ingenting som kommer lyckas ena svenskarna i ett framtida raskrig. Dagens unga generation skiter blanka fan i nationalism eller svenska rasens överlevnad.

Det roliga är att jag som blatte är mer mån om att rösta på SD än vad den här unga svenska killen vid min ålder var.

Det enda han säger till mig är "sluta läs flashback, det är bara ensamma män som inte har något annat att skylla på när de skyller på invandrare"

och på min fråga vad han tycker om att svenskar börjar bli en minoritet

"jag skiter i det"

40 och 50 talisterna som är lite mer nationella börjar tynas bort och är inte i vapenför ålder.
Citera
2018-03-04, 00:15
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.

Då undrar jag varför du drar dig till Svenska tjejer? Om det nu är förhållande du är ute efter och inte bara på jakt efter lite taharrush med dina fränder?
Citera
2018-03-04, 00:15
Medlem
NickyPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafug
Jag är själv en arab tjej och jag vill inte heller ha en arab man (möööjligen om han är riktigt försvenskad). Ingen kvinna med hjärna i världen vill ha en. Multikulturen är inga problem, däremot er syn på kvinnor, uppfostran, fysisk våld och religion är en av orsaken till varför jag flydde hemlandet. Så länge du följer svensk kultur, inte har 2 kg gele i håret och är anpassad så kommer du hitta en fin tjej ska du se.
Men lycka till=)

Intressant. Vad tycker egentligen arabiska brudar om svenska killar? Bara så generellt. Har undrat de länge, man ser ju inte de så ofta..
Citera
2018-03-04, 00:18
Avslutad
Citat:
Finns verkligen ingenting som kommer lyckas ena svenskarna i ett framtida raskrig. Dagens unga generation skiter blanka fan i nationalism eller svenska rasens överlevnad.

Det roliga är att jag som blatte är mer mån om att rösta på SD än vad den här unga svenska killen vid min ålder var.

Det enda han säger till mig är "sluta läs flashback, det är bara ensamma män som inte har något annat att skylla på när de skyller på invandrare"

och på min fråga vad han tycker om att svenskar börjar bli en minoritet

"jag skiter i det"

40 och 50 talisterna som är lite mer nationella börjar tynas bort och är inte i vapenför ålder.

Du tar dina anektdotiska erfarenheter och gör ett argument av dem. Kan lova dig att det är många svenskar även i ung ålder som hatar araber i smyg men som aldrig dagsläget skulle medge det då de är fullt medvetna om att de kommer bli utfrysta av samhället och misshandlade av araber om de gör det.
Således spelar de med.
Dessa kommer att flockas runt fanan och bli de värsta pådrivarna kan jag lova dig, precis som i nazityskland.

Men för all del, fortsätt tro att svensken kommer att ta skit och förlåta er för evigt.

Och om de nu mot all förmodan skulle bli så som du påstår och att svenskar blandas bort i ett hav av araber så säger jag bara good riddance. Som man bäddar får man ligga.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2018-03-04 kl. 00:24.
Citera
2018-03-04, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dafug
Men lycka till=)
Jävla skitsnack. Vi försvenskade blattar får bara nobben av er blattetjejer. Ni dissar oss för att vi är husblattar.

Och svenska kvinnor avskyr oss ännu mera. Svenska kvinnor som gillar blattar gillar blattar som lever upp till stereotypen.

Vi har fan inga val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in