Citat:
Ursprungligen postat av
ShallowInfidel
Idag finns det ca 500 000 muslimer (officiellt) i Sverige och kolla bara hur splittrat samhället är, kan du tänka dig hur det kommer vara när det finns 2 miljoner muslimer (mest bestående av hormonstinna manliga araber i våldtäktsålder) här? Om det ens behöver gå så långt dvs. Hela landet kommer i liknelse att vara ett förråd dynamit som bara väntar på att antändas. Allt som kommer behövas då är en karismatisk person med "fel" värderingar att ena det svenska folket (vilket de tyvärr kommer att vara väldigt mogna för vid det laget kan jag lova dig) under samma fana sen så kan muslimer kyssa sina rövar adjöss, tro knappast att andra invandrare kommer att ställa sig på er sida bara för att ni delar titel, mest troligtivs kommer lejonparten av samtliga invandrare som inte vill kännas av islam redan ha dragit vid det läget. Det här är en gammal företelse som ofta upprepar sig med olika omständigheter, finns ingen anledning till att tro att det helt plötsligt skulle ta slut nu.
Nu korrigerar jag mig själv, vad jag menar är att det finns lite att hämta i Sverige för den invandraren som är produktiv och skötsam.
Finns verkligen ingenting som kommer lyckas ena svenskarna i ett framtida raskrig. Dagens unga generation skiter blanka fan i nationalism eller svenska rasens överlevnad.
Det roliga är att jag som blatte är mer mån om att rösta på SD än vad den här unga svenska killen vid min ålder var.
Det enda han säger till mig är "sluta läs flashback, det är bara ensamma män som inte har något annat att skylla på när de skyller på invandrare"
och på min fråga vad han tycker om att svenskar börjar bli en minoritet
"jag skiter i det"
40 och 50 talisterna som är lite mer nationella börjar tynas bort och är inte i vapenför ålder.