Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Hur kommer det sig att du bara stavar fel ibland ?
Hade du förstått sekritesslagen så hade du ju aldrig hänvisat till dina s.k anonyma källor .
Jo visst faan ökar det din trovärdighet att gå ut med saker som inte stämmer
när det gäller fallet med E**** och morden på paret Lekander . Not .
Bäst hade ju varit om du hade hållit käften ifrån början om dina snaskiga detaljer .
Påhittade fantasier har lika lite plats och är lika lite trovärdiga som E****:s jävla lögner .
Det är inte ens lämpligt att tala om IQ i sammanhanget .

Jag har märkt att det precis som jag trodde, blivet lite lättare för dig nu när fub finns och allt inte längre är hypoteser. Vissa av dina inlägg har varit briljanta och du har nosat upp detaljer på sina ställen. Med andra användare här kan du faktiskt vara lite rolig.
Med mig och några andra användare till är du helt låst. Du slår på allt blixtsnabbt och i många fall blint. Du låser dig fast vid saker som skrevs för länge sedan. Du kräver svar på allt. Men själv svarar du aldrig, utan bara anfaller och anfaller och anfaller. Så jag är ledsen Boris12, jag pallar inte med att svara dig längre. Jag menare inte att jag aldrig mer kommer att citera dig. Det händer faktiskt fortfarande att du glimmar till och lyckas trigga mig. Men för det mesta tycker jag bara du är tröttsam. Lite som en gamal LP-skiva som fastnat i ett hack.