Citat:
Ursprungligen postat av
Bangklang
Tror det kan vara att jag skrev till Tryckarns kompis Merrybum att rättsväsendet eventuellt kan vara intresserade om dom har en ”mullvad” inom olika yrkeskårer efter att denna påstått att denne fått info om att inälvorna var urtagna. Om det är möjligt eller inte det vet inte jag men intelligensnivån är väl inte på topp om man går ut med ett sådant rykte som dessutom inte stämmer. För övrigt har jag inte fått nån varning för det var inget hot, det var ett påpekande från min sida.
Jag skulle aldrig anmäla något till adim. Jag har heller aldrig kännt mig hotad av dig eller kännt någon fruktan för rättsväsendet. Jag förstår ju nämligen sekritesslagen.
Jag visste ju självklart inte att det inte var sant när jag gick ut med det. Det var kanske någon månad efter mordet. Vi får inte glömma att det vid den här tiden florerade en massa ryckten, ögon, huvud mm, mm. Men i och med det faktum att det var jag som gick ut med just den detaljen. Ville jag förklara mig. Jag vet oxå att min källa inte känner sig utlämnad. Du får ursäkta men i mina ögon ökar det min trovärdighet. Inte minskar. Jag hade lika gärna kunnat bara hålla käften om det, och om jag varit riktigt jävla slug, till och med kunnat gå tillbaka och ändra.
Föresten, kanske du ska titta dig lite i spegeln innan du talar om IQ, den som nämdet han klämdet vet du