2018-03-03, 16:04
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Här kommer en sneak peak på programmet, DK uttalar sig och visar SMS från PM:

https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/244823

Del 1 av dokumentären visas i morgon kl 22.00 på Kanal 5.

Se där ja, är nog samma dokumentär som går på TV Norge nu i kväll.( är inte helt säker) Dokumentären är visstnog delat i två program på 1 timme vardera. Båda blir senda i kväll. Jag lovar att inte spoila programmen för er som måste venta til i morgon.(evt måndagen) ( lite får man kanske spoila? )
Senast redigerad av kugutt 2018-03-03 kl. 16:09.
Citera
2018-03-03, 16:23
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Det här låter högst osmakligt att sända, tycker jag. Att hon ska beskriva deras sexuella relation, vad han tänder på o.s.v. Osund låter också hennes beskrivning av PM, hur hon och andra kvinnor liksom sögs in av hans "karisma", så "intellektuell och full av energi", typ.
Jag undrar då vad det är för trasiga, självdestruktiva själar som kan dras till en sådan empatistörd ultranarcissist som saknar självkritik och social kompetens?

Det hade räckt om DK sagt vad som krävs när hon vittnar istället för att sälja en "lockande sexstory om mördaren" så här, ungefär som att normalisera honom, göra deras förhållande lite spännande samt säkert en massa snack om hur förbannat tilldragande hon tyckte att han var.
Usch, säger jag. Det här borde inte ha sänts.
Rätta mig om jag har fel, men är inte DK en transa? Inte för att det har ngn direkt avgörande betydelse, men ändå.
Citera
2018-03-03, 16:46
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag ska äta upp mina skor om man inte får jackpot när man undersöker vad Madsen gjorde kring 1988.

Nu är han ju mkt udda, så vad vet man... Men andra pervon har haft ganska tydliga kris-mord-mönster, och det är värt att kolla vad Madsen gjorde under sina låga perioder...
Och då kan du skicka sulorna och skosnörena till mig, så äter jag upp dem tillsammans med mina diskvantar. Om japanskan var första mänskliga offret, så var inte Kim mänskliga offer nummer två. Den jävlen har torterat och mördat fler.
Citera
2018-03-03, 16:55
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Rätta mig om jag har fel, men är inte DK en transa? Inte för att det har ngn direkt avgörande betydelse, men ändå.
Hon var lite mindre transaktig här i klippet faktiskt.
Citera
2018-03-03, 17:23
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hon var lite mindre transaktig här i klippet faktiskt.

Håller med, men herregud vilka dårliga vibbar man fick. Sitter där och småflinar och berettar hur hon och untermensch Madsen hadde säg. Man spyr.
Citera
2018-03-03, 17:28
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Att DK var en transa var det första jag tänkte när jag såg bilderna i tidningen inledningsvis. Grova, kantiga manliga drag.
Blev förvånad nu när jag kollade på det korta klippet, där hon ser typiskt kvinnlig ut.
Stör mig på att hon ler, som om hon vore förälskad, när hon visar sms:en och pratar om honom och även vad som kunde ha hänt (henne). Inget att flina åt direkt. Får mycket dåliga vibbar!
Även fast det är samma person så ser hon i klippet helt annorlunda ut än hon gjorde på bilderna tidigare. Som t.ex här: http://forumbilder.se/H67ND/dk
Citera
2018-03-03, 18:06
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Håller med, men herregud vilka dårliga vibbar man fick. Sitter där och småflinar och berettar hur hon och untermensch Madsen hadde säg. Man spyr.
Ja, man får spykänsla. När hon ler och nästan med stolthet visar deras "uppladdningskonversation" som hon då vet skall leda till en dejt med intimitet på alla plan. Hennes leende berättelse om vad som tände honom.
Samtidigt med vetskap om att Kims torterade, sargade och styckade kropp, visade vad som egentligen tände honom mest. Fy fan!
Citera
2018-03-03, 18:13
Medlem
valleros avatar
Citat:
Att DK var en transa var det första jag tänkte när jag såg bilderna i tidningen inledningsvis. Grova, kantiga manliga drag.
Blev förvånad nu när jag kollade på det korta klippet, där hon ser typiskt kvinnlig ut.
Stör mig på att hon ler, som om hon vore förälskad, när hon visar sms:en och pratar om honom och även vad som kunde ha hänt (henne). Inget att flina åt direkt. Får mycket dåliga vibbar!
Även fast det är samma person så ser hon i klippet helt annorlunda ut än hon gjorde på bilderna tidigare. Som t.ex här: http://forumbilder.se/H67ND/dk
Ja, precis den bilden var den jag tänkte på. Har inte sett klippet.
Citera
2018-03-03, 18:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ler som om det enbart handlar om en tillbakablick, sweet memory lane..
Just i den stunden verkar hon helt glömma vad han har gjort när hon pratar om deras "lilla bubbla".
Citat:
Osund låter också hennes beskrivning av PM, hur hon och andra kvinnor liksom sögs in av hans "karisma", så "intellektuell och full av energi", typ.
Jag undrar då vad det är för trasiga, självdestruktiva själar som kan dras till en sådan empatistörd ultranarcissist som saknar självkritik och social kompetens?
Frun har förlåtit honom och vill vara anonym.
Älskarinnan passar däremot på att få sina 15 minuter. Har väl känts jobbigt att inte få vara first lady.
Hon ville ju gifta sig med honom även om han styckat Kim.
Senast redigerad av develi 2018-03-03 kl. 19:07.
Citera
2018-03-03, 18:33
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ja, precis den bilden var den jag tänkte på. Har inte sett klippet.
Här är eländet, igen, klippet : https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/244823
Citera
2018-03-03, 18:42
Medlem
Märkligt bildmontage, ser ut som typ någon försöker vara stilfullt konstnärlig när de filmar henne i närbild. Syftar på klippet från dokumentären.
Citera
2018-03-03, 18:51
Medlem
Citat:
Det här låter högst osmakligt att sända, tycker jag. Att hon ska beskriva deras sexuella relation, vad han tänder på o.s.v. Osund låter också hennes beskrivning av PM, hur hon och andra kvinnor liksom sögs in av hans "karisma", så "intellektuell och full av energi", typ.

Det hade räckt om DK sagt vad som krävs när hon vittnar istället för att sälja en "lockande sexstory om mördaren" så här, ungefär som att normalisera honom, göra deras förhållande lite spännande samt säkert en massa snack om hur förbannat tilldragande hon tyckte att han var.
Usch, säger jag. Det här borde inte ha sänts.
Ja,jag har inte helt förtroende för DK. Hon känns inte seriös. S har säkert mycket att berätta. Men hon har bett om att få vara anonym och ligger lågt. Vill inte framträda i media. Jag tycker nog att hela dokumentären känns lite osmaklig just nu iallafall, precis före rättegången.I alla fall vad jag läst om den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in