2018-03-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Att högstatusmän är lösaktiga har väl aldrig varit ett problem?

Alla män är i regel lösaktiga när de har möjlighet till det.
Jag ser inget problem i vare sig det eller kvinnlig motsvarighet.
Problemet blir den skevheten som råder idag mellan könen.
Citera
2018-03-03, 12:57
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Men hur går det till? Frågar dem alla de känner hur ofta de knullar? Det är inte normalt.

Hade du haft några fysiska vänner så kanske du hade lärt dig att vänner ibland pratar med varandra om man har problem med saker och ting.
Citera
2018-03-03, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Alla män är i regel lösaktiga när de har möjlighet till det.
Jag ser inget problem i vare sig det eller kvinnlig motsvarighet.
Problemet blir den skevheten som råder idag mellan könen.

Problemet är alltså att kvinnor inte är tillräckligt lösaktiga.
Citera
2018-03-03, 12:58
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Men hur går det till? Frågar dem alla de känner hur ofta de knullar? Det är inte normalt.
Min kompis brukar berätta så fort han har knullat. Jag berättar det för honom med.
Citera
2018-03-03, 12:59
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Min kompis brukar berätta så fort han har knullat. Jag berättar det för honom med.

Jag också! Nu är jag visserligen tjej men jag berättar för mina killkompisar och mina killkompisar berättar för mig. Gärna detaljrikt.
Citera
2018-03-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Har så klart inte helt hundra koll, jag pratar sällan sex med folk på det sättet, men jag har själv haft så mycket problem med kvinnor att jag tror att jag blivit ganska bra på att veta vilka typer av personer som har problem.

Fast det där är ett vanligt misstag som många människor med problem gör. De som har blivit misshandlade som barn tror att de kan avgöra vem som har blivit misshandlad och vem som inte har blivit misshandlad. De som är deprimerade tror att de kan avgöra vem som är deprimerad och vem som inte är deprimerad. De som är ytliga tror att de kan avgöra vem som är ytlig och vem som inte är ytlig.
Citera
2018-03-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84

Hur gamla är ni?
Citera
2018-03-03, 13:02
Medlem
Citat:
Fast det där är ett vanligt misstag som många människor med problem gör. De som har blivit misshandlade som barn tror att de kan avgöra vem som har blivit misshandlad och vem som inte har blivit misshandlad. De som är deprimerade tror att de kan avgöra vem som är deprimerad och vem som inte är deprimerad. De som är ytliga tror att de kan avgöra vem som är ytlig och vem som inte är ytlig.

Jag kan prata med de här personer väldigt ingående om andra saker, dessutom har framförallt en i princip sagt att han är oskuld.
Den andre pratar om allt möjligt han gör, men vill aldrig prata om sex.
Citera
2018-03-03, 13:02
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Hur gamla är ni?
Vi är 19
Citera
2018-03-03, 13:03
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Hur gamla är ni?

Nu vet jag att du inte citerade mig men jag kände ändå för att svara ur min sits. Jag kan berätta för mina killkompisar pga att jag och min kille aldrig ligger. Så när det väl händer så blir jag så extremt glad att jag måste berätta. Som ett exempel.
Citera
2018-03-03, 13:03
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag också! Nu är jag visserligen tjej men jag berättar för mina killkompisar och mina killkompisar berättar för mig. Gärna detaljrikt.
Okej. Det gör dem flesta
Citera
2018-03-03, 13:05
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Nu vet jag att du inte citerade mig men jag kände ändå för att svara ur min sits. Jag kan berätta för mina killkompisar pga att jag och min kille aldrig ligger. Så när det väl händer så blir jag så extremt glad att jag måste berätta. Som ett exempel.
Okej. Samma här. Jag hade inte haft sex på 1 år. Sen för 2 veckor sen så fick jag knulla. Å då ville jag också gärna berätta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in