Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Fast det är ju inte ”mina” primärkällor jag skedmatat dig med - det är dina...
Det är Du som påstår att NIST på ett tillfredsställande sätt har förklarat hur WTC 7 kollapsade som byggnaden gjorde och då är det också du som ska ange och hänvisa till specifikt underlag när du får detaljerade frågor om hur du kommer till den slutsatsen.
Jag frågade vilken av de två kollapsmodellerna du går på och om du kunde länka till den modellen så som den presenteras av NIST. Ja, jag har givetvis tittat ett mycket stort antal gånger på NIST’s båda modeller men jag ville för ordnings skull och för att undvika eventuella missförstånd att Du skulle länka till just den modell du menar gäller och att då till primärkällan inte någon kopia på YouTube.
Med det sagt, så jo, när jag klickar på respektive modell på NIST hemsida så händer inget, det förblir ”vitt” och eftersom det fanns en viss osäkerhet om det beror på min dator eller om det beror på att den är borttagen eller annat, så var det i det här läget extra viktigt att be dig länka till den primärkälla som Du går på.
Allt för att undvika missförstånd eller eventuella felaktigheter i de kopior (sekundärkällor) som finns upplagda på YouTube.
Fattar du?
Citat:
det är du som drog igång diskussionen om att NISTs simuleringar skulle vara felaktiga - nu efter flera månader visar det sig att du dels inte har sett dem, dels kräver att jag ska leta rätt på dem åt dig - och som tack för hjälpen blåljuger du om att du visst hittat dem men att det är nåt fel på din dator .. fy f.n..
Jag ljuger aldrig här på forumet. Aldrig. Se ovan.
Hur skulle det vara om du nu återgår till sakfrågan?
- Hur kan NIST hävda att man på ett korrekt sätt simulerar
initiering av global kollaps om man inte simulerar samma globala kollaps i sin helhet, från början till slut?
- Hur kan NIST hävda att man på ett korrekt sätt simulerar samma initiering när man samtidigt utelämnar ett antal kritiska strukturella komponenter vars funktion just är att förhindra att strukturen kollapsar?
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
- Hur kan DU hävda att NIST’s undersökning med rapport är trovärdig när man helt uppenbart fuskar/torrlabbar i sina försök att simulera en förutfattad slutsats = WTC 7 kollapsade som ett resultat av brand, enbart?
Jag får intrycket att du låtsas att vara upprörd över att jag uppmanar dig att posta dina primärkällor eftersom du vet att en diskussion om innehållet i dessa då kommer att leda till att det blir helt uppenbart att Du medvetet försvarar en mörkläggning av hur 9/11 verkligen gick till och vilka som låg bakom.
Är det så illa, SnakePlisssken?