2018-03-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Tillägg: Om nån fick en knäpp - HUR ska man veta det? Ska man skriva "jag har fått en psykos....och därför tar jag livet av min familj". Får man en knäpp så begriper man ju inte det själv antagligen. Framförallt inte om man inte överlever och kan berätta och bli undersökt. Så hur hade du tänkt att polisen skulle veta det och i så fall informera om det?

Nej, det är väl just det som är problemet - att man sällan vet i förväg när "knäppen" kommer. Men kanske finns det livsomständigheter som är mer riskabla än andra: det kan till exempel vara en nackdel om människor är alltför isolerade, om man inte har någon att prata med om det som känns svårt, om man går och drar för länge på diffus psykisk ohälsa, om man har ett motstånd mot att söka hjälp för exempelvis nedstämdhet och ångest, om man betraktar en eventuellt spolierad akademisk karriär som någonting skamligt, osv.
Citera
2018-03-01, 17:46
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anel11
Enligt svenska folkbokföringsregistret finns bara 17 Brenton. Ingen av dessa heter T*nn* eller Katarina. Det finns heller ingen Brenton född samma datum som Hanna.

Det finns en KB i New York, kallas även Ti*na, som härstammar från Gbg. Driver framgångsrikt en cateringfirma. Kusin trodde någon!?
Citera
2018-03-01, 18:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Det finns en KB i New York, kallas även Ti*na, som härstammar från Gbg. Driver framgångsrikt en cateringfirma. Kusin trodde någon!?
Verkar vara i liknande ålder åtminstone, 50s, betyder väl 50-års åldern? Men kan förstås vara en kusin.
Citera
2018-03-01, 19:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Verkar vara i liknande ålder åtminstone, 50s, betyder väl 50-års åldern? Men kan förstås vara en kusin.

Och så dog de allihop?
Citera
2018-03-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Men maska namnen och skriv inte ut hela namn. Vad har tex en syster med detta här att göra? Va?
M*sk* n*mn.
Och nej du har fel.

Citat:

Man får inte fråga kring det, jag råkade göra det tidigare..
Citera
2018-03-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbergh
New York tvillingen/kusinen är inte helt olik den 90-tals H*nn* jag sett
Troligtvis kusin, inte helt olik Hs bror heller.
Citera
2018-03-01, 19:42
Medlem
Var det möjligen så att HB hade bild i sin LinkedIn-profil och att nån han ta skärmdump på denna?
Guess not men försöka duger..
Hur man kan leva hela sitt liv i Sverige fram till 2018 utan att fastna på bild är en gåta
Citera
2018-03-01, 19:49
Medlem
jaha vem är det här då? inte fan heter hon OH iaf
https://www.google.se/search?q=oskar+henkow+hanna&source=lnms&tbm=isch&s a=X&ved=0ahUKEwj6oN6v5MvZAhWLhaYKHbBmBWsQ_AUICigB& biw=1445&bih=952#imgrc=vLK4rYN2r0MpKM:
Citera
2018-03-01, 19:55
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsHlt
https://www.google.se/search?q=oskar+henkow+hanna&source=lnms&tbm=isch&s a=X&ved=0ahUKEwj6oN6v5MvZAhWLhaYKHbBmBWsQ_AUICigB& biw=1445&bih=952#imgrc=vLK4rYN2r0MpKM:

Kanske en arbetskamrat?
Eller en älskarinna månne?
Citera
2018-03-01, 20:01
Medlem
[quote=Walla-walla-wincha|63377657]Kanske en arbetskamrat?
Eller en älskarinna månne?[/QUOTE

Kollega. Doktorand på samma institution.
Citera
2018-03-01, 20:02
Medlem
Citat:
Tryck på namnet O H under bilden, varför kommer denna sida upp?någon koppling?
Citera
2018-03-01, 20:04
Medlem
Citat:
Var det möjligen så att HB hade bild i sin LinkedIn-profil och att nån han ta skärmdump på denna?
Guess not men försöka duger..
Hur man kan leva hela sitt liv i Sverige fram till 2018 utan att fastna på bild är en gåta
Hade jag tagit bort min bild på Facebook hade du inte funnit en enda bild på mig heller. Och jag jobbar varje dag, är med på seminarier (ej som föredragshållare) osv osv osv. Men inte minsta bild. Kanske nånstans på nån väns Facebook, men det är allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in