Citat:
Ursprungligen postat av
Ollonet
Han är väl socialist så det är inte så förvånande att han har påstår sånt här och dottern är tillsamans med en neger. Samma person har sagt att Löfven är en bra karl och bara det gör att man förstår att gubben börjar tappa greppet vad som är verklighet och fantasi.
Gubben har varit supersosse hela livet. Han är så mycket sosse man kan vara utan att faktiskt vara aktiv i partiet (om han har varit medlem eller ej vet jag inte). Han är dessutom rik som ett troll, han har inga anledningar att ändra några åsikter. Han kommer stötta sossarna till han dör.
Men socialist är han nog inte, han är socialdemokrat varken mer eller mindre. Antagligen lika mycket antikommunist som han är emot moderaterna.