2018-02-16, 14:08
  #2257
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
https://www.svd.se/nordnet-live--live-pa-svd#sida-5

Riktigt underhållande på konventet igår. Såg också pigg ut hela tiden vilket han ju
inte gör i TV. Och inte tog han fram snusdosan heller (vilket han gör i TV).
Finns det video på detta?
Citera
2018-02-16, 14:22
  #2258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Finns det video på detta?

Borde finnas på Nordnet eller så.

https://www.youtube.com/watch?v=q9Inesvhj2M

Rätt långt så du får väl snabbspola. Det var många spännande talare och
jag såg kanske 2/3 eller så. Folk kom (och gick) lite hursomhelst men det
var fullsatt för Leif.

Leif kommer alltså in när det gått 6h, strax efter Lottie Knutsson ...

https://www.youtube.com/watch?v=H3KVt_AlRYM
Här var visst en kortis.
__________________
Senast redigerad av Fastbuckfreddie 2018-02-16 kl. 14:25.
Citera
2018-02-16, 14:38
  #2259
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Borde finnas på Nordnet eller så.

https://www.youtube.com/watch?v=q9Inesvhj2M

Rätt långt så du får väl snabbspola. Det var många spännande talare och
jag såg kanske 2/3 eller så. Folk kom (och gick) lite hursomhelst men det
var fullsatt för Leif.

Leif kommer alltså in när det gått 6h, strax efter Lottie Knutsson ...

https://www.youtube.com/watch?v=H3KVt_AlRYM
Här var visst en kortis.
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Leif GW Persson
Säga vad man vill om SVT men där dricker man inte... Det märks på programutbudet.

Hahaha den var rolig.
Citera
2018-02-16, 22:14
  #2260
Medlem
AA-suiteds avatar
Jag har alltid sett Leif som en bärsare som klämmer större delen av en platta under en kväll men enligt den nya intervjun föredrar han vodka.
Citera
2018-02-26, 23:02
  #2261
Medlem
Schweinmunds avatar
Har GW blivit gaggigare på senare tid?

Det är dags för honom att pensionera sig. Han är riktigt usel, som knappt ens kan hålla sig vaken ens när rikspolischef eller regeringschef är i SVT-studion.
Citera
2018-03-01, 17:49
  #2262
Medlem
swimmingpools avatar
http://oi68.tinypic.com/zkh535.jpg
Citera
2018-03-01, 18:31
  #2263
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
http://oi68.tinypic.com/zkh535.jpg

Han är väl socialist så det är inte så förvånande att han har påstår sånt här och dottern är tillsamans med en neger. Samma person har sagt att Löfven är en bra karl och bara det gör att man förstår att gubben börjar tappa greppet om vad som är verklighet och fantasi.
__________________
Senast redigerad av Ollonet 2018-03-01 kl. 18:54.
Citera
2018-03-01, 18:39
  #2264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Han är väl socialist så det är inte så förvånande att han har påstår sånt här och dottern är tillsamans med en neger. Samma person har sagt att Löfven är en bra karl och bara det gör att man förstår att gubben börjar tappa greppet vad som är verklighet och fantasi.

Gubben har varit supersosse hela livet. Han är så mycket sosse man kan vara utan att faktiskt vara aktiv i partiet (om han har varit medlem eller ej vet jag inte). Han är dessutom rik som ett troll, han har inga anledningar att ändra några åsikter. Han kommer stötta sossarna till han dör.

Men socialist är han nog inte, han är socialdemokrat varken mer eller mindre. Antagligen lika mycket antikommunist som han är emot moderaterna.
Citera
2018-03-01, 18:42
  #2265
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Gubben har varit supersosse hela livet. Han är så mycket sosse man kan vara utan att faktiskt vara aktiv i partiet (om han har varit medlem eller ej vet jag inte). Han är dessutom rik som ett troll, han har inga anledningar att ändra några åsikter. Han kommer stötta sossarna till han dör.

Men socialist är han nog inte, han är socialdemokrat varken mer eller mindre. Antagligen lika mycket antikommunist som han är emot moderaterna.

Det hedrar honom. De flesta uppkomlingar brukar snabbt bli moderater.
Citera
2018-03-01, 18:47
  #2266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det hedrar honom. De flesta uppkomlingar brukar snabbt bli moderater.

Beror lite på vad man menar med när han kom upp sig. Han har väldigt nära kontakt med högt uppsatta partimedlemmar större delen av livet och hans karriär beror på det. Så att bli moderat hade då varit samma sak som att hoppa ner igen.
Citera
2018-03-01, 18:48
  #2267
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Gubben har varit supersosse hela livet. Han är så mycket sosse man kan vara utan att faktiskt vara aktiv i partiet (om han har varit medlem eller ej vet jag inte). Han är dessutom rik som ett troll, han har inga anledningar att ändra några åsikter. Han kommer stötta sossarna till han dör.

Men socialist är han nog inte, han är socialdemokrat varken mer eller mindre. Antagligen lika mycket antikommunist som han är emot moderaterna.

Socialdemokrati är en förgrening av socialism.
Citera
2018-03-01, 18:50
  #2268
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Gubben har varit supersosse hela livet. Han är så mycket sosse man kan vara utan att faktiskt vara aktiv i partiet (om han har varit medlem eller ej vet jag inte). Han är dessutom rik som ett troll, han har inga anledningar att ändra några åsikter. Han kommer stötta sossarna till han dör.

Men socialist är han nog inte, han är socialdemokrat varken mer eller mindre. Antagligen lika mycket antikommunist som han är emot moderaterna.
Socialdemokraterna är socialister, sen skulle väl GW rösta på Kristdemokraterna senast?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in