Citat:
Ursprungligen postat av
Megalomania
Det är alltså killen som utstöter avgrundsvrål och klöser sig själv när han får orgasm. Jag tycker att du ska undersöka om han fortfarande beter sig så vid sprut.
Självklart ska du även spana in Kärleksön där han är med och leker incestlekar.
Det är
inte han som är TS släkting. Den som du menar spelar missionären, med en ganska tydlig gotlandsbrytning, Björn Johansson (Tomas) som tillsammans med sin fru Agneta (Marie Bergman) kommer till fäboden för att semestra efter en missionsresa till Afrika. Leena Hiltunen gör för övrigt den eminenta huvudrollen i Fäbodjäntan som den vackra och vilda skogsnymfen och fosterbarnet (Monika Skoglund). Och ja. Tomas är även med i filmen
Kärleksön . Liksom Leena Hiltunen som i den filmen gör sin första huvudroll.
Men vem är då det då som TS (Tönten112) syftar på är hans släkting ??. Jo, det är den blonde något yngre killen som spelar en dräng som i filmen heter just Karl Holmgren (Arne). Denne Karl Holmgren är också pojkvän till dottern i gården som heter Britt Kindberg (Anita Johansson). Och Britt Kindbergs mor är då i sin tur medelålders damen Maud Kindberg (Anne). Bondfrun Maud, som i filmen är minst lika pilsk och knullar lika friskt som de yngre, men är väl ändå mest ihågkommen för scenen där hon gör det skönt för sig själv med hjälp av en rejäl falukorv. Slutligen har vi då en av filmens verkliga "storknullare", rättaren Olle Hansson (Knud Jörgensen) för att göra hela roll-listan komplett.
Slutligen tillbaka till "Karl Holmgren". Ja, han förekommer i bakgrunden i några av de påklädda scenerna. Dock gör han också, om jag minns rätt, ett par fina knullscener. B.l.a en trekant med missionärsfrun Agneta och fäbodjäntan Monika. Som visar honom att det finns trevligare sysselsättningar att ägna sig åt än att slita och släpa i skogen. I filmens slutscener så lämnar Karl tillsammans med sin flickvän Britt fäbodvallen för att flytta till Värmland.
Och eftersom jag vet att ni nu inte kan bärga er att se filmen så kommer det en färsk länk här:
https://xhamster.com/videos/fabodjantan-1978-swedish-classic-1833963?pb=