2018-03-01, 12:47
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Håller med. Jag följer även Norrköping News som är utförligare - och man slipper kommentarer :-)

https://norrkopingnews.se/blaljus/live-24-aringen-hors-i-ratten-folj-minut-for-minut/

Oj TACK, visste inte om det, ska prova det.

En del frågor idag har varit bedrövligt barnsliga, det måste väl gå att bara ta bort dom.
Citera
2018-03-01, 12:51
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluteny
Håller med, denna dök upp vilket gjorde så att jag nästan bokstavligen

"Som jag förstår det är det bevisat och han har erkänt att han genomfört morden, dock under hot/tvång av de två okända personerna."

...

Ja den där är helt otrolig, och frågorna från " Sara "kan få en å bli tokig.
Citera
2018-03-01, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kan han vara schizofren? Har det framkommit om han har sjukdom?
Nej jag tror inte han är schizofren. Däremot tror jag att han blev diagnostiserad med bipolär sjukdom, 2014. Med betoning på tror, jag kan inte kolla upp det nu.
Citera
2018-03-01, 13:01
Medlem
Filmbolagen lär stå i kö för att få köpa rättigheterna till E*vins berättelse..
Citera
2018-03-01, 13:03
Medlem
boidis12s avatar
Från förhör i tingsrätten .

10.01: Åklagaren: “Vad fick du för instruktioner om att köpa tejper”.

10.01: 24-åringen: “Inget, utan det var bara, köp tejp, så jag köpte svart tejp och silvertejp, att jag köpte svart tejp var bara en ren slump som jag köpte när jag skulle köpa patroner till den soft airgun som jag hade köpt tidigare”.

Problemet var ju att E**** köpte gaspatroner till pistolen på Jula och inte på Biltema .
Senast redigerad av boidis12 2018-03-01 kl. 13:12.
Citera
2018-03-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Läste egenom delar av C1 fupen, kan inte beskriva hur illa jag mår. Hur klarar man halshugga någon? Och allt det andra? Så fruktansvärt fult sätt att skada någon på, fattar fan inte hur man kan ha mage till att ge sig på oskyldiga människor sådär, för mig är det obegripligt och jag hoppas innerligt att han får ordenligt med däng i fängelset.
Väldigt sällan brukar jag att ha fel i mina gissningar angående påföljd av brott! I det här fallet finns det inget alternativ än livstid fängelse Du har mina ord (om han inte blir dömd till
rättspsykiatrisk vård). Livstid fängelse!
Citera
2018-03-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Väldigt sällan brukar jag att ha fel i mina gissningar angående påföljd av brott! I det här fallet finns det inget alternativ än livstid fängelse Du har mina ord (om han inte blir dömd till
Det lovade LGWP och i Veckans Brott.. Äta upp doktorshatten med majonäs i direktsändning....
Citera
2018-03-01, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Det lovade LGWP och i Veckans Brott.. Äta upp doktorshatten med majonäs i direktsändning....
Jag har inte sett detta men jag kommer att titta på programmet lite senare. Sa han också "livstid" fängelse?
Citera
2018-03-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag tror hans chanser att få RPV är obefintlig.
Citera
2018-03-01, 13:33
Medlem
E sade att han inte kan ta passagerare i bilen när han har barnstolar i bilen. I förhör om när han åkte på truckkförarutbildning. Han är så lat och korkad att han inte kan plocka ur dem.
Det låter som om hjärnan rann ut när han spräckte skallen som barn.
En person som har porrnoveller på jobbet. Vilken jävla pajas.
Citera
2018-03-01, 13:39
Medlem
Grillspetts avatar
Nu finns ljudklipp så man hör hans röst. Usch!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6896716
Citera
2018-03-01, 13:46
Medlem
T34Panzers avatar
”13.37: “Alla hot har gjorts muntligt, öga för öga vilket har skapat en auktoritet som gör att jag har tagit hoten på allvar, vem som helst kan skicka ett sms och hota någon, det är inte svårt, men att stå framför och hota kräver en auktoritet”.

Suck. Edvin tittar på för mycket film...

https://norrkopingnews.se/blaljus/live-24-aringen-hors-i-ratten-folj-minut-for-minut/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in