Citat:
Ursprungligen postat av
Mr M///
Har varit ur form bra länge nu men tagit tag i hela biten med träning och kost.
Precis fyllt 40 och säkert dåligt med testo i kroppen

.
Har tappat 20kg+ på 4 månader med dagligt gym samt kardio+kost o T3 (25-50mcg) dag.
Tanken är inte o bli "smal" men heller inte för grov som man var som ung utan lite mer än vältränad.
Så min fråga är vad ni har för rek om framtida intag,har ca 6-8kg kvar tills den vikten jag vill ligga på vältränad.
Ska fortsätta med samma upplägg men lägga på prepp,mina tankar är följande dock osäker på vad blir bäst därav frågan.
Enbart testo e 250
Testo+mast.
Tboll+t3
Eller egna förslag o tankar.
Mvh
Får man fråga varför du kör T3 i dessa förhållandevis brutala doser? Om svaret är "för att gå ner i vikt" eller liknande får du gärna berätta hur tankegången/strategin bakom valet att tillsätta T3 är.
OT: Du vet att thyroidhormon är ett hormon och således hormonbehandling = "prepp", så du ligger redan på "prepp" gubben.
För att svara på frågan; om det bara är viktnedgång som är aktuellt så räcker låg dos testo för att styra om fettoxidation till de depåer som är lite svårare att pricka av med lägre testohalter, dvs de "feminina" depåerna (rumpa, lår, rygg, axlar/armar, höfter, mage osv).
Så en dos testo som ger dig motsvarande 30-40 nmol räcker gott. Behöver du uppreglera det hela lite mer så är polypeptiden HGH Frag 176-191 det absolut säkraste och bästa alternativet. Finns massor att läsa om på internet.
Mvh,
-Alfred