2018-02-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Varför berättar du att du ligger 300mg e5d och sen frågar om du kan skjuta 2ml dagen innan?
Hur ska vi kunna veta vad du kör för testo ml/mg?

Vore det inte lättare om du fortsatte prata i mg istället för att gå över till ml?

300mg e5d motsvarar cirka 900mg på 2 veckor. SÅ hade jag vart dig hade jag minst tagit 900mg samma dag som du åker. Du kommer inte ha lika jämna nivåer men totalen blir den samma.

helt rätt här, jag tog för givet att en ml innehöll 300 mg men det är ju verkligen inte en självklarhet med TS uttryck även om det var lätt att ta det för givet
Citera
2018-02-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Låter ändå rätt logiskt, det är väl dyrare att testa för AAS än diverse andra droger?

Någon aning om hur det ligger till om man blir testad av ex Polis/ RF? Hur skulle detta påverka mitt körkort, har hört väldigt olika nämligen.. /Bagarn

blir du påkommen med roids så måste du pissa rent för att få köra bil, oavsett om det är RF eller polisen eller doktor eller what not, alla har anmälnings plikt förutom RF men hela grejjen dom arbetar med är ju för att göra livet surt för andra liksom så räkna in en anmälan
Citera
2018-02-28, 06:37
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jag har själv pissat för cannabis. Nej dom tittar inte efter AAS punkt slut. Jag låg ON alla 6månader jag pissade

Jag antar att du pissade för att få tillbaka körkortet? Hur som helst, tack för svar. Nu är man lite lugnare.
Citera
2018-02-28, 10:01
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
Låter ändå rätt logiskt, det är väl dyrare att testa för AAS än diverse andra droger?

Någon aning om hur det ligger till om man blir testad av ex Polis/ RF? Hur skulle detta påverka mitt körkort, har hört väldigt olika nämligen.. /Bagarn

Har en bekant till mig som åkte dit på gymmet, civilare bad han pissa. Han åkte dit för dopingbrott, INGET hände med hans körkort. Böter fick han dock.
Citera
2018-02-28, 10:46
Medlem
Så.. kontentan från era svar är: Åk inte dit.
Citera
2018-02-28, 12:48
Medlem
Har varit ur form bra länge nu men tagit tag i hela biten med träning och kost.
Precis fyllt 40 och säkert dåligt med testo i kroppen .
Har tappat 20kg+ på 4 månader med dagligt gym samt kardio+kost o T3 (25-50mcg) dag.
Tanken är inte o bli "smal" men heller inte för grov som man var som ung utan lite mer än vältränad.
Så min fråga är vad ni har för rek om framtida intag,har ca 6-8kg kvar tills den vikten jag vill ligga på vältränad.
Ska fortsätta med samma upplägg men lägga på prepp,mina tankar är följande dock osäker på vad blir bäst därav frågan.

Enbart testo e 250
Testo+mast.
Tboll+t3
Eller egna förslag o tankar.
Mvh
Citera
2018-02-28, 14:02
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr M///
Har varit ur form bra länge nu men tagit tag i hela biten med träning och kost.
Precis fyllt 40 och säkert dåligt med testo i kroppen .
Har tappat 20kg+ på 4 månader med dagligt gym samt kardio+kost o T3 (25-50mcg) dag.
Tanken är inte o bli "smal" men heller inte för grov som man var som ung utan lite mer än vältränad.
Så min fråga är vad ni har för rek om framtida intag,har ca 6-8kg kvar tills den vikten jag vill ligga på vältränad.
Ska fortsätta med samma upplägg men lägga på prepp,mina tankar är följande dock osäker på vad blir bäst därav frågan.

Enbart testo e 250
Testo+mast.
Tboll+t3
Eller egna förslag o tankar.
Mvh

Får man fråga varför du kör T3 i dessa förhållandevis brutala doser? Om svaret är "för att gå ner i vikt" eller liknande får du gärna berätta hur tankegången/strategin bakom valet att tillsätta T3 är.

OT: Du vet att thyroidhormon är ett hormon och således hormonbehandling = "prepp", så du ligger redan på "prepp" gubben.

För att svara på frågan; om det bara är viktnedgång som är aktuellt så räcker låg dos testo för att styra om fettoxidation till de depåer som är lite svårare att pricka av med lägre testohalter, dvs de "feminina" depåerna (rumpa, lår, rygg, axlar/armar, höfter, mage osv).
Så en dos testo som ger dig motsvarande 30-40 nmol räcker gott. Behöver du uppreglera det hela lite mer så är polypeptiden HGH Frag 176-191 det absolut säkraste och bästa alternativet. Finns massor att läsa om på internet.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-02-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Får man fråga varför du kör T3 i dessa förhållandevis brutala doser? Om svaret är "för att gå ner i vikt" eller liknande får du gärna berätta hur tankegången/strategin bakom valet att tillsätta T3 är.

OT: Du vet att thyroidhormon är ett hormon och således hormonbehandling = "prepp", så du ligger redan på "prepp" gubben.

För att svara på frågan; om det bara är viktnedgång som är aktuellt så räcker låg dos testo för att styra om fettoxidation till de depåer som är lite svårare att pricka av med lägre testohalter, dvs de "feminina" depåerna (rumpa, lår, rygg, axlar/armar, höfter, mage osv).
Så en dos testo som ger dig motsvarande 30-40 nmol räcker gott. Behöver du uppreglera det hela lite mer så är polypeptiden HGH Frag 176-191 det absolut säkraste och bästa alternativet. Finns massor att läsa om på internet.

Mvh,

-Alfred
Efter vad jag läst så är inte 25-50mcg brutalt i t3 samanhang,men jag körde 25 i 2v sen 50mcg i 2v o sen trappa ner gradvis under 2v.
Min tanke var att jag ligger på rejält kaloriunderskott ca 3-500kal om dagen att få en fungerande ämnesomsättning även om kroppen sänkte den pga av kaloriintaget.
Fel?
Ska läsa om peptiden du skriver om med.
Testo har vart det jag vart inne på från början dvs låg dos för att få lite mer hjälp på traven mot målet,men sen läser man o hör från bekanta om allt möjligt som man blir nyfiken på men det lutar mot testo e.
Citera
2018-02-28, 16:32
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr M///
Efter vad jag läst så är inte 25-50mcg brutalt i t3 samanhang,men jag körde 25 i 2v sen 50mcg i 2v o sen trappa ner gradvis under 2v.
Min tanke var att jag ligger på rejält kaloriunderskott ca 3-500kal om dagen att få en fungerande ämnesomsättning även om kroppen sänkte den pga av kaloriintaget.
Fel?
Ska läsa om peptiden du skriver om med.
Testo har vart det jag vart inne på från början dvs låg dos för att få lite mer hjälp på traven mot målet,men sen läser man o hör från bekanta om allt möjligt som man blir nyfiken på men det lutar mot testo e.

Ditt egna hormon producerar ca 50mcg T3, så du ersätter bara din egna produktion med hjälp av T3, läste om man ska gynnas av den så ska man upp emot 75mcg.. men att köra enbart T3 låter dumt. Samt att den är inte rolig att gå av om man läser runt.
Citera
2018-02-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ditt egna hormon producerar ca 50mcg T3, så du ersätter bara din egna produktion med hjälp av T3, läste om man ska gynnas av den så ska man upp emot 75mcg.. men att köra enbart T3 låter dumt. Samt att den är inte rolig att gå av om man läser runt.
Kroppen stänger ju ner när den går i svältläge så jag tillsatte bara mer själv,sen framställs ca 25mcg av kroppen så jag dubblade den mängden en period.
Har provat 2 omgångar och har inget negativt att säga.
Citera
2018-02-28, 20:43
Medlem
vill bara klargöra att 3-500 kcal inte är ett rejält underskott

det är ett rekommenderat underskott vid viktnedgång så ta det lugnt nu

hojta till när du ligger på 1500 kcal underskott åtminstonde då får du yttra dig
Citera
2018-02-28, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
vill bara klargöra att 3-500 kcal inte är ett rejält underskott

det är ett rekommenderat underskott vid viktnedgång så ta det lugnt nu

hojta till när du ligger på 1500 kcal underskott åtminstonde då får du yttra dig

+1....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in