2018-02-26, 10:27
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Tack Bagarn och AAS101 för svar!

Funderar på att skjuta fram körkortet ett par månader och kliva på kur här rätt snart, har i dagsläget inget riktigt behov av körkort. Ska fundera lite.

Ska kolla värden nu i veckan innan eventuell påbörjad kur. Beroende på hur lever/blodtryck ser ut så kommer jag ta beslut efter det. Givetvis är det en risk, som jag är medveten om.

Känns dock ganska osannolikt att dom kollar mig för aas, då körkortet blev indraget pga cannabis. Tre scenarion kan jag tänka mig.

1. Dom kollar efter AAS direkt vid första prov tillfället = sten kört givetvis.
2. OM jag får skyhöga levervärden (pga test) så kan dom ju specifikt kolla efter aas. Då är det ju kört förr eller senare..
3. Bästa scenariot, trots kur på 300mg test E EW så är alla värden inom ramen för normalt.

Har aldrig kört oralt och dricker inte heller alkohol, en tidigare kur i bagaget på 250mg e5d på 12v, detta var 1 år sen.
Citera
2018-02-26, 11:43
Medlem
Bör man ta blodprover nu innan PCT'n påbörjas och sedan några veckor efter PCT'n är avslutad (För att se till så nolvan är ur systemet osv) om man vill få så bra mätvärden som möjligt?

Eller räcker det med att ta det efter PCTn?
Citera
2018-02-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ska kolla värden nu i veckan innan eventuell påbörjad kur. Beroende på hur lever/blodtryck ser ut så kommer jag ta beslut efter det. Givetvis är det en risk, som jag är medveten om.

Känns dock ganska osannolikt att dom kollar mig för aas, då körkortet blev indraget pga cannabis. Tre scenarion kan jag tänka mig.

1. Dom kollar efter AAS direkt vid första prov tillfället = sten kört givetvis.
2. OM jag får skyhöga levervärden (pga test) så kan dom ju specifikt kolla efter aas. Då är det ju kört förr eller senare..
3. Bästa scenariot, trots kur på 300mg test E EW så är alla värden inom ramen för normalt.

Har aldrig kört oralt och dricker inte heller alkohol, en tidigare kur i bagaget på 250mg e5d på 12v, detta var 1 år sen.
Alltså dom kollar inte direkt levervärden om du torskat för cannabis, moste likely är det ett pissprov där det är drogscreening, vilket (om jag inte minns fel) är 5 kategorier;
1 Benzos
2 Amfetaminer
3 Opiater
4 Cannabis
5 ? (men rätt säker på det är 5 olika de ggr jag testat o pratar med dom, gissar på något åt läkemedelshållet!)

EDIT: Varför skulle dina levervärden ge iväg dig för testo? Det är väl om du kört typ dbollar som det syns? Exogenous testosterone är väl snarare det man kikar efter för att bevisa gear, dvs hormonella prov.
Citera
2018-02-26, 14:05
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Alltså dom kollar inte direkt levervärden om du torskat för cannabis, moste likely är det ett pissprov där det är drogscreening, vilket (om jag inte minns fel) är 5 kategorier;
1 Benzos
2 Amfetaminer
3 Opiater
4 Cannabis
5 ? (men rätt säker på det är 5 olika de ggr jag testat o pratar med dom, gissar på något åt läkemedelshållet!)

EDIT: Varför skulle dina levervärden ge iväg dig för testo? Det är väl om du kört typ dbollar som det syns? Exogenous testosterone är väl snarare det man kikar efter för att bevisa gear, dvs hormonella prov.

Det kan stämma mycket väl det du säger. Jag kommer att få pissa med 100%, sen även läste jag att det var substans prov vad det nu innebär.

Vad tror du/ni? Lugnt att skutta på lågdos test e? Är inget monster direkt.
Citera
2018-02-26, 16:50
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Det kan stämma mycket väl det du säger. Jag kommer att få pissa med 100%, sen även läste jag att det var substans prov vad det nu innebär.

Beror helt på dina stats, tex har du fistränat i flera år sen tänker " kör på en testokur". Då är det bortkastade pengar för utrymme för att köra naturligt är stort.. när du väl når din maxstyrka naturligt då kommer du bygga ännu mer på testo, då skulle jag köra!

Också ingen bakomlgigande sjukdom som kan påfresta levern, njurarna och hjärtat m.fl
Om du är osäker på alla dina värden boka tid på vårdcentral eller werlabs.

Glöm inte kosten det är från den du bygger som mest.
Citera
2018-02-26, 22:19
Medlem
Åker utomlands 2 veckor. Just nu använder jag testo 300mg e5d.

Kan jag skjuta 2 ml dagen innan jag åker och överleva en liten dipp?
Citera
2018-02-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad

långt ifrån optimalt men ja det kan du, jag skulle skjuta 3 till och med då 14 dagar motsvarar närmre 3 stick än 2, give or take innan du reser för du har ju redan en stick rutin
Citera
2018-02-27, 11:39
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Jag ska själv göra samma sak snart, sticker e5d men kommer vara bortrest ~13 dagar. Det är var det är, precis som AAS101 skriver inte optimalt, men vad ska man göra?

Jag tänkte ta 1,5x dos dagen innan jag åker, och 1,5x eller kanske t o m 2x dos dagen jag kommer hem. Då borde man vara strax under strady-state som kommer jämna ut sig inom 1-2 sticker efter hemkomst.
Citera
2018-02-27, 11:55
Medlem
Igelollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Är ju klar med kurandet

Haha! Jaha, enjoy!
Citera
2018-02-27, 15:14
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:

Varför berättar du att du ligger 300mg e5d och sen frågar om du kan skjuta 2ml dagen innan?
Hur ska vi kunna veta vad du kör för testo ml/mg?

Vore det inte lättare om du fortsatte prata i mg istället för att gå över till ml?

300mg e5d motsvarar cirka 900mg på 2 veckor. SÅ hade jag vart dig hade jag minst tagit 900mg samma dag som du åker. Du kommer inte ha lika jämna nivåer men totalen blir den samma.
Citera
2018-02-27, 19:06
Medlem
EVF111s avatar
Citat:

Jag har själv pissat för cannabis. Nej dom tittar inte efter AAS punkt slut. Jag låg ON alla 6månader jag pissade
Citera
2018-02-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jag har själv pissat för cannabis. Nej dom tittar inte efter AAS punkt slut. Jag låg ON alla 6månader jag pissade

Låter ändå rätt logiskt, det är väl dyrare att testa för AAS än diverse andra droger?

Någon aning om hur det ligger till om man blir testad av ex Polis/ RF? Hur skulle detta påverka mitt körkort, har hört väldigt olika nämligen.. /Bagarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in