2018-02-28, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Bättre där än här. Men det säger ju inte mycket.
https://www.youtube.com/watch?v=YIFgGveFGj0 Hans mål i Kina. Man kan nog lätt påpeka att kinesiska försvar inte riktigt håller måttet.

Hans inofficiella följs av hans vänner/spelare och hans officiella av journalister.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skillnaden är ju att Bahoui prestera kontinuerligt i AS medan Avdic är en one season wonder.

Dock så är knappast Milosevic eller Bahoui några givna succéer. Deras utlandssejourer är en intern tävling om vem som lyckats sämst och att då förvänta sig att dom ska leverera från minut 1 är naivt.

Dock gjorde ju Bahoui mål mot Oddevold i cupen så han kanske redan har motbevisat mig
Isåfall har det gått tyngre för Bahoui.. Tacksam att de båda kommer hem. Folk har redan dömt bort dem. Båda håller hög allsvensk klass. Med rätt klubbval kunde båda presterat utomlands. Båda borde valt någon klubb i Holland. Men nu är de båda i AIK och det är jag väldigt glad över. Två av mina favoriter som spelat i AIK
Citera
2018-02-28, 13:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Isåfall har det gått tyngre för Bahoui.. Tacksam att de båda kommer hem. Folk har redan dömt bort dem. Båda håller hög allsvensk klass. Med rätt klubbval kunde båda presterat utomlands. Båda borde valt någon klubb i Holland. Men nu är de båda i AIK och det är jag väldigt glad över. Två av mina favoriter som spelat i AIK

Goitom, Avdic och Stefanelli har fler renodlade anfallare?
Citera
2018-02-28, 13:25
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Silva? Eller är han mer av en släpande forward?
Citera
2018-02-28, 13:30
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Silva? Eller är han mer av en släpande forward?

Silva står på några sidor som forward och som left wing på andra.
Citera
2018-02-28, 13:37
Medlem
bagarn29s avatar
Några intresserade?
Citat:
"För Gustafson är en kontraktsförlängning inte i sikte, i juni kan han släppas”, skriver Calciomercato.

Då går Samuel Gustafsons tvåårskontrakt ut med Torino, och den italienska klubben uppges inte planera någon fortsättning.
Citera
2018-02-28, 13:54
Avslutad
Citat:
Några intresserade?

Tillbaks till Häcken? Tvillingbrorsan Simon är mer intressant än Samuel enligt mig. Dock tror jag att han stannar kvar ute i Europa.
Citera
2018-02-28, 14:29
Avslutad
Citat:
Elyounoussi och Bahoui kan spela både som pocket eller Anfallare så det ger en fördel
Citera
2018-02-28, 19:15
Medlem
Pallestroms avatar
Nån som vet hur många spelare respektive toppklubb har?
A-trupp då, ej lärlingar.
Citera
2018-02-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skillnaden är ju att Bahoui prestera kontinuerligt i AS medan Avdic är en one season wonder.

Dock så är knappast Milosevic eller Bahoui några givna succéer. Deras utlandssejourer är en intern tävling om vem som lyckats sämst och att då förvänta sig att dom ska leverera från minut 1 är naivt.

Dock gjorde ju Bahoui mål mot Oddevold i cupen så han kanske redan har motbevisat mig
För mig är det märkligt att Avdic inte blev utlånad redan förra året. Han hade mått bra av speltid i typ Sundsvall och även om de bara betalat en del av lönen hade det varit vin-vin. Han är ju inte kass, även om han inte vinner skytteligan i en top-5-klubb.
Citera
2018-03-02, 18:54
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14
Genom att ta in spelare ingen annan vill ha?
O-kå.

Du har rätt. Ingen ville ha dessa..
MFF ryckte i bahoui just efter de värvat sin pedo från Sirius.
Citera
2018-03-03, 07:08
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Du har rätt. Ingen ville ha dessa..
MFF ryckte i bahoui just efter de värvat sin pedo från Sirius.

Var det inte du som undra varför alla alltid ska dra upp Malmö? 🤔😉
Citera
2018-03-03, 10:12
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Var det inte du som undra varför alla alltid ska dra upp Malmö? 🤔😉

Du vet väl att MFF berör. Apropå ekonomin kring spelaren.

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/det-kan-bli-en-stor-ekonomisk-small/
Citat:
Men vi kommer att göra allt vad oss anbelangar för att skydda oss – vårt varumärke och vår ekonomi – och det gäller spelare, säljande förening och agent, det är ingen tvekan om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in