2018-02-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Vilket fönster av Björn Wesström. Har ett annat lag någonsin gjort ett fönster likt det AIK gör nu?
Mycket återvändare. När kommer Quison?
Citera
2018-02-27, 22:18
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Lär dröja. Går bra för honom just nu.
Citera
2018-02-27, 22:24
Medlem
Citat:
Det har du rätt i, vilket är tänkvärt. Spelare som lämnar Allsvenskan för att komma tillbaka inom kort när man ändå är i sina bästa år. Gör iallafall mig lite skeptisk.

Sen är det ju så att AIK på papperet har gjort ett grymt fönster. Nu kan ingen påstå att Wesström inte gjort allt i sin makt för att ni ska kunna utmana Malmö.
Citera
2018-02-27, 22:27
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Det har du rätt i, vilket är tänkvärt. Spelare som lämnar Allsvenskan för att komma tillbaka inom kort när man ändå är i sina bästa år. Gör iallafall mig lite skeptisk.

Sen är det ju så att AIK på papperet har gjort ett grymt fönster. Nu kan ingen påstå att Wesström inte gjort allt i sin makt för att ni ska kunna utmana Malmö.
Genom att ta in spelare ingen annan vill ha?
O-kå.

Flopp i år, norling avgår och bw sitter kvar i ett antal år?
Citera
2018-02-28, 00:03
Medlem
bagarn29s avatar
Försvar och mittfält verkar vara överbefolkat, hur är det med rena anfallare?
Citera
2018-02-28, 04:57
Avslutad
Citat:
Han har gjort det bra i Palermo och i Mainz så lär dröja. Borde vara uttagen till VM
Citera
2018-02-28, 06:56
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Det går rätt bra för honom nu i Mainz. Han lär inte vara aktuell. Som någon sa innan..han borde snarare vara aktuell för landslaget.
Citera
2018-02-28, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Lär dröja. Går bra för honom just nu.

Där är väl nyckeln. AIK har värvat flera spelare som inte är tillräckligt bra för att spela i vettiga ligor i Europa och har haft en eller flera risiga säsonger. Luktar (dyrt) fiasko. Förstår inte riktigt varför exvis Bahoui skulle vara en bättre värvning än Avdic som ju floppat.
Citera
2018-02-28, 09:30
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Försvar och mittfält verkar vara överbefolkat, hur är det med rena anfallare?
Jag tolkar det som att AIK fattat vikten av att ha en bred trupp om man ska klara europaspel och allsvenskan samtidigt. Frågan är hur bra Richard Norling är på att sätta olika elvor som kan prestera tillsammans i nya konstellationer. Nu har han spelarmaterialet, upp till bevis.
Citera
2018-02-28, 09:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Där är väl nyckeln. AIK har värvat flera spelare som inte är tillräckligt bra för att spela i vettiga ligor i Europa och har haft en eller flera risiga säsonger. Luktar (dyrt) fiasko. Förstår inte riktigt varför exvis Bahoui skulle vara en bättre värvning än Avdic som ju floppat.
Skillnaden är ju att Bahoui prestera kontinuerligt i AS medan Avdic är en one season wonder.

Dock så är knappast Milosevic eller Bahoui några givna succéer. Deras utlandssejourer är en intern tävling om vem som lyckats sämst och att då förvänta sig att dom ska leverera från minut 1 är naivt.

Dock gjorde ju Bahoui mål mot Oddevold i cupen så han kanske redan har motbevisat mig
Citera
2018-02-28, 11:44
Medlem
Skall bli intressant att se om satsningen AIK gör ger resultat, jag hoppas givetvis på knackigt spel och mediokert resultat.
Citera
2018-02-28, 12:35
Medlem
Readyfreddies avatar
Officiellt med Milosevic, men bara för ett år.
Citat:
“Det känns skönt att vara hemma igen. Jag vill vara med på den satsningen som görs nu och ser fram emot utmaningen. Jag ser fram emot att springa in på Friends igen med tröja nummer 6 framför er” säger Alexander Milošević.
http://www.aikfotboll.se/nyheter/alexander-milosevic-klar-for-aik-fotboll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in