2018-02-26, 22:05
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
jackwilshere : Hard to put into words my emotions about yesterday. City are a good team and deserved to win yesterday. Alot of people have had thier say on us and we have to accept cristism when we lose. That being said i can't accept some of the decisions that went against us yesterday. What ever you say about the first goal, its a foul. The second goal is offside. There should have been a second yellow in the first half. Yes this happens in football but its still hard to accept. And people will say we are looking for excuses but these are facts.

Haha större grinolle i england kan det inte finnas, vilken jubel åsna.
Citera
2018-02-26, 22:59
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Haha större grinolle i england kan det inte finnas, vilken jubel åsna.

Haha, är det på riktigt? Låter påhittat, men med Wilshere vet man aldrig. Minst sagt osympatisk människa. I så fall borde han nämnt sina egna patetiska filmningar också, utöver de korrekta domsluten han påstår vara felaktiga.

På tal om domarinsatser tycker jag att Craig Pawson är en av de bästa domarna i England, nu när överlägsna Clattenburg är borta. Pawson märks sällan, vilket är en bra egenskap för en domare. Pawson och Marriner är klart bäst nu. Om det säger mest om dem eller övriga låter jag vara osagt.
Citera
2018-02-27, 00:09
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Used66 pratar om Arsenal som vi vore på Invincibles-tiden. Ärligt talat är City's 7-2 kross mot Stoke tidigare under säsongen mer imponerande än 3-0 mot Arsenal igår.

favoritmatch hittills denna ligasäsong när city har spelat så var det 6 - 0 borta mot Watford! Cleverly sa efteråt att han aldrig mött ett bättre lag. jävlar vad bra city var!

tror för övrigt att arsenal har bra chans att få poäng med sig på torsdag. vi kommer gå på 75%.
Citera
2018-02-27, 00:14
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Haha, är det på riktigt? Låter påhittat, men med Wilshere vet man aldrig. Minst sagt osympatisk människa. I så fall borde han nämnt sina egna patetiska filmningar också, utöver de korrekta domsluten han påstår vara felaktiga.

På tal om domarinsatser tycker jag att Craig Pawson är en av de bästa domarna i England, nu när överlägsna Clattenburg är borta. Pawson märks sällan, vilket är en bra egenskap för en domare. Pawson och Marriner är klart bäst nu. Om det säger mest om dem eller övriga låter jag vara osagt.

wheelchair är en arrogant idiot. jo det stämmer, direkta citat av denne pellejöns. vem i övrigt anser att arsenal hade otur?
Citera
2018-02-27, 00:15
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
favoritmatch hittills denna ligasäsong när city har spelat så var det 6 - 0 borta mot Watford! Cleverly sa efteråt att han aldrig mött ett bättre lag. jävlar vad bra city var!

tror för övrigt att arsenal har bra chans att få poäng med sig på torsdag. vi kommer gå på 75%.

"Vi" från någon som aldrig ens varit i England. Ibland förstår man deras rasism.
Citera
2018-02-27, 00:29
Medlem
used66s avatar
Citat:
"Vi" från någon som aldrig ens varit i England. Ibland förstår man deras rasism.

bara för att du aldig varit utanför Angered behöver inte det per automatik betyda att ingen annan rest runt i världen. haha.
Citera
2018-02-27, 00:36
Medlem
Citat:
haha ja okej. om du visste vad jag firat denna titel! hylla laget skall man göra alldeles oavsett om man håller på city eller ej med tanke på att vi spelade ut arsenal i 2a halvlek, ordentligt. arsenal ställer upp med namnkunnigt mittfält - som blev söndertrasat av city. trots tidig skada på Fernandinho i början på 2a. Silva och KdB bara måste in i "all star team". briljans från silva, KdB gick ned och tog fernas plats berömvärt.

city byter in Bernardo efter Fernandinhos skada. defensiv mitt - in med offensiv kraft.

city satte in Gabriel Jesus och Bernardo Silva - arsenal satte in Iwobi och Welbeck!

min tanke om arsenal kvarstår. vad händer nu? handlingsförlamning bland arsenal supportrar? chocken sitter i ett tag efter en sådan här utspelning. jo jag vet efter att hållt på city i en evighet.

vore intressant med en analys från en arsenal fan om framtiden. arsenal tv har ju varit brutalt att titta på. mycket underhållande må jag säga! en del i firandet är att se arsenal klappa ihop, bara att njuta.

Eftersom du har väldigt svårt för att argumentera i sak utan hellre pikar andra individer som att man fortfarande vore i sandlådan.. så måste.. jag.. fråga.. varför är det så roligt att se Arsenal klappa ihop? Vart ifrån göder du detta missnöje/hat mot Arsenal? Med tanke på att City inte är rivaler med Arsenal, inget derby de sinsemellan etc. Borde inte Arsenal således ses som vilket lag som helst för ett City fan? Eller är det bara möjligtvis du som bara vill pika för att det kliar något så hemskt i fingarna?

//inte arsenal fan
Citera
2018-02-27, 00:53
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
bara för att du aldig varit utanför Angered behöver inte det per automatik betyda att ingen annan rest runt i världen. haha.

Inte ens varit i Angered (däremot i de flesta världsdelarna), men kan du hålla dig till ämnet? Är du David Silva, eller varför håller på med "vi"? Hur gammal är du? Frågade dig innan. 14?
Citera
2018-02-27, 10:22
Medlem
Ingen FA Cup och ingen Ligacup titel för Arsenal, topp 4 är ganska kört, nu borde dom satsa allt på EL.
att komma på plats sex som är troligtast och vinna EL(Kvalificera sig för CL genom EL)
En Community Shield vinst vinner duger inte på en hel säsong.
GO FOR THE EUROPA LEAGUE ARSENE, då kan nästa tränare locka bättre spelare med CL-spel nästa säsong bland annat.
Citera
2018-02-27, 16:20
Medlem
used66s avatar
Citat:
Inte ens varit i Angered (däremot i de flesta världsdelarna), men kan du hålla dig till ämnet? Är du David Silva, eller varför håller på med "vi"? Hur gammal är du? Frågade dig innan. 14?

du låsas vara en mogen individ men ger gärna stick mot mig genom att hävda att jag inte varit i England. vad fan vet du om den saken. håller du dig till ämnet genom att fråga om jag är 14 år? stendumma jävel.

att jag ser oss som vi är att jag känner en tillhörighet med city. du lär väl byta klubb om ditt lag åker ned 2 divisioner.
Citera
2018-02-27, 16:24
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Eftersom du har väldigt svårt för att argumentera i sak utan hellre pikar andra individer som att man fortfarande vore i sandlådan.. så måste.. jag.. fråga.. varför är det så roligt att se Arsenal klappa ihop? Vart ifrån göder du detta missnöje/hat mot Arsenal? Med tanke på att City inte är rivaler med Arsenal, inget derby de sinsemellan etc. Borde inte Arsenal således ses som vilket lag som helst för ett City fan? Eller är det bara möjligtvis du som bara vill pika för att det kliar något så hemskt i fingarna?

//inte arsenal fan

du har ju absolut ingenting att komma med, vad bidrar du med i diskussionen om vad som kommer att hända med arsenal nu. och ja, jag älskar när det går dåligt för wengers lag. så är det.
Citera
2018-02-27, 16:33
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
du låsas vara en mogen individ men ger gärna stick mot mig genom att hävda att jag inte varit i England. vad fan vet du om den saken. håller du dig till ämnet genom att fråga om jag är 14 år? stendumma jävel.

att jag ser oss som vi är att jag känner en tillhörighet med city. du lär väl byta klubb om ditt lag åker ned 2 divisioner.

Tydligen är det lättare att kasta skit än att svara på en enkel fråga. Synd att nissar som dig sänker Citys rykte. Guardiola och City (och deras riktiga fans) förtjänar bättre.

Och nej, jag skulle aldrig sluta heja på mitt favoritlag, hur många divisioner de än skulle åka ner. Svårt för 14-åriga medgångsfans att förstå, men du blir också vuxen så småningom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in