Citat:
Ursprungligen postat av
tfalken
Nej, det gör jag inte. Jag vet att civila mister livet på grund av USA:s bombningar men däremot du låtsas som om inga civila dör av ryssarnas bombningar, alltså godkänner du Ryslands bombningar av civila.
Rent logisk vet jag att det är omöjligt att undvika att civila mister livet i krig, men att låtsas som om bara det ena sidan dödar civila är bara hyckleri.
Alla som sympatiserar med regimen är hycklare, det är någonting som ni har gemensamt.
USA är i Syrien för att destabilisera, deras mål är att skapa kaos med hjälp av sina terrorister. Har du inte förstått det än, så är det dags att du vaknar upp. Deras bomber har förstört massor av infrastruktur i Syrien, de har dödat massor av civila. Syrien har gjort massor av anmälningar till Säkerhetsrådet.
Syrien och Ryssland försvarar landet och befolkningen. Hur kan du då tro att deras bomber riktar sig mot civila? De har fullt upp med att bekämpa terrorister! Ibland är civila förluster dessvärre oundvikligt, men jag vet att de gör allt de kan för att spara liv. Vi som följer kriget ser det gång på gång. Det är inget de skryter om eller propagerar för, utan det genomsyrar alltid i deras handlingar.
Syrien och Ryssland bekämpar terrorister som Väst har utrustat, så de slipper använda sina egna soldater. Terrorister är dessutom mycket bättre på att sätta skräck i befolkningen. Ledarskiktet i Väst upprätthåller en stor armé av terrorister, som idag fokuserar på Syrien. Men de kan användas på andra håll. Vi är med och betalar med våra skatter. Är detta något vi bett om? Nej, aldrig någonsin.
Förhoppningsvis blir deras seger, också en seger mot terrorismen som hotar oss i Europa.