2018-02-21, 20:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Med "Korvhantverk" menar han antagligen när han hade sin otvättade illaluktande "korv" i handen och försökte pressa in den mellan läpparna på den rohypnol-drogade och omtöcknade Cissi Wallin.

Han är fyndig, våran Våldtäkts-Virre.

Han la upp för en "Sug då ,sug då" i serveretur!
Citera
2018-02-21, 21:51
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Man undrar lite hur många som minns Våldtäkts-Virtanen idag förutom vi som skrattar åt honom i den här tråden?

Säkert några, men som helhet verkar hans skamliga reträtt från offentligheten inte röna särskilt mycket uppmärksamhet idag?

Han är väl egentligen relativt okänd för den breda massan. Och folk i mediekretsar vill väl glömma att de känt honom och hängt med honom. Hade inte Filip Hammar eller om det var Fredrik Wikingsson raderat tweets där de länkade till krönikor av honom också, haha.
Citera
2018-02-25, 02:39
Medlem
(Jag har sökt i tråden, men inte hittat att detta nämnts tidigare)

Nu har han tydligen bytt till fruns efternamn. Försöker han tvaga sig ren från sitt rykte?

Vad gör han nu för tiden? Hur försörjer han sig? Har han någon alternativ karriär på lut?
Om Fredrik Ramqvist klär sig i lösnäsa och peruk kanske han kan få jobb som... ja, vad?
Citera
2018-02-25, 08:21
Medlem
OlleVieros avatar
[quote=DilsNacke|63336033](Jag har sökt i tråden, men inte hittat att detta nämnts tidigare)

Nu har han tydligen bytt till fruns efternamn. Försöker han tvaga sig ren från sitt rykte?

Vad gör han nu för tiden? Hur försörjer han sig? Har han någon alternativ karriär på lut?
Om Fredrik Ramqvist klär sig i lösnäsa och peruk kanske han kan få jobb som... ja, vad?[/quote]Sådana där som åker runt hos gamlingar och hjälper till. Kommunerna verkar anställa vad som helst till det.

Men något jobb med mera "offentlighet" där han får visa upp sitt fula tryne i media kan han nog glömma.
Citera
2018-02-25, 10:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
(Jag har sökt i tråden, men inte hittat att detta nämnts tidigare)

Om Fredrik Ramqvist klär sig i lösnäsa och peruk kanske han kan få jobb som... ja, vad?
I någon tidigare version av sin presentation på Twitter stod det ju "Hemlig skribent" eller liknande.
Jag tror att han får lite jobb av gamla kompisar att korrekturläsa sko-annonser & liknande, så länge han lovar att inte berätta detta för någon annan. Namnbytet är nog en del av denna anonymisering, för att ingen på någon faktureringsavdelning skall reagera när han skickar in månadsfakturan till någon gratistidning.

Hans fru verkar ha kvar sitt, i Stockholm obligatoriska, dubbla efternamn "Virtanen Ramqvist", vi får se hur länge det dröjer innan det rensas undan även där. För det känns ju lite skumt att ta bort sitt eget efternamn, samtidigt som frun har det kvar. Det blir en sk. dubbelbeta-effekt.
Citera
2018-02-25, 19:33
Medlem
UT64s avatar
Jaha. Nu har Fredrik beslutat sig för att gömma sig bakom sin fru, Karolina Ramqvist, genom
att byta efternamn. Vad manligt.

Men det gamla namnet Virtanen var förstås utslitet nu. Alldeles för många som förknippar
det namnet med kokain, Rohypnol, våldtäkt och pedofili.

Hade jag varit i hans situation hade jag lämnat landet, och troligen aldrig kommit tillbaka!
Citera
2018-02-26, 00:08
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I någon tidigare version av sin presentation på Twitter stod det ju "Hemlig skribent" eller liknande.
Jag tror att han får lite jobb av gamla kompisar att korrekturläsa sko-annonser & liknande, så länge han lovar att inte berätta detta för någon annan. Namnbytet är nog en del av denna anonymisering, för att ingen på någon faktureringsavdelning skall reagera när han skickar in månadsfakturan till någon gratistidning.
Rättvist eller inte så blev det just Fredrik Virtanens namn som blev mest förknippat med #metoo i Sverige och det är det namn som flest i den stora allmänheten kan tänkas komma ihåg. Tror därmed att namnbytet även är praktiskt i vardagen.

"Hej, jag skulle vilja [boka bord/få hjälp med bredbandet/boka biljett/osv].
"Jaha, det går bra, hur var namnet?"
"Eh...."
Citera
2018-02-26, 10:15
Medlem
Neatlesss avatar
Av de få bilder Ramqvist har på sin man Fredrik på instagram så är den här definitivt min favorit

- precis insnubblad från krogen med kokainrinnig näsa, bortsupade glasögon och en efterfestöl i handen.
Citera
2018-02-26, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Av de få bilder Ramqvist har på sin man Fredrik på instagram så är den här definitivt min favorit

- precis insnubblad från krogen med kokainrinnig näsa, bortsupade glasögon och en efterfestöl i handen.

Herre Du Milde, skjortan ser ut som om den kommer direkt från torktumlaren.
Citera
2018-02-26, 11:27
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:

Magisk bild!
Kan ju vara det roligaste jag sett på länge.
Citera
2018-02-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jaha. Nu har Fredrik beslutat sig för att gömma sig bakom sin fru, Karolina Ramqvist, genom
att byta efternamn. Vad manligt.

Men det gamla namnet Virtanen var förstås utslitet nu. Alldeles för många som förknippar
det namnet med kokain, Rohypnol, våldtäkt och pedofili.

Hade jag varit i hans situation hade jag lämnat landet, och troligen aldrig kommit tillbaka!

Jag är nöjd. Nu har rättvisa skipats.

Virtanen får leva resten av sitt liv som en hensa under äkta feministiskt ok. Man ska vara försiktig med vad man ber om och låtsas vara, för önskningar kan infrias. En läropeng för alla karlar som infiltrerat feministerna.
Citera
2018-02-26, 13:36
Medlem
UT64s avatar
Citat:

Det feta svinet! Hur står det till i huvudet på denna brud, som frivilligt har sex med honom?

Tydligen har lilla Karolina inga bekymmer med att hennes man är avskyvärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in