Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Ja, du är ju garanterat inte framgångsrik enligt ditt resonemang så håll hårt i "mannen".
Framgång för kvinnor är man, barn, och ett attraktivt utseende. Om man dessutom får vara hemmafru vinner man högsta vinsten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Alltså, jag tog ut en "typ". Jag känner en tjej som är skitsnygg. Typ snyggare än henne. Hon är 27 år och precis startat ett företag med tre andra män. De har jobbat innan ihop på ett företag men nu gått samman och startat ihop. Hon är verkligen beauty & brain. Så otroligt vacker och ödmjuk och ung. Tjänar miljoner om året... en av flera jag vet.
Men kvinnor av den typ som du länkar till är TM. De har inget med utbildning och karriär att göra oftast.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Vem bryr sig om vad män tycker?
Du behöver en man för att få en familj?
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Precis som Titanicsnubben sa så är karriärister "duktiga flickor", de har snarare anorexia idag. Du verkar snarare vara efter i hur dagens kvinnor ser ut. Det finns mångfald.
1) Det där har du fått från media.
2) Karriär-kvinnor i verkligheten är,
a) "lite efter".
b) väldigt inkompetenta (generellt).
3) Jag kan ta ett exempel. Min mamma hade en intern. De åkte på affärsresa. Min mamma åkte tillbaka till hotellet för att jobba. Tjejen stannade kvar i baren, blev full, tappade bort sin väska med passet i. Så de fick åka och ordna nytt pass till henne. Den tjejen kommer att bli karriär-kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Ja, de är också smala
1) Om du är övre medelklass är du smal-fet.
2) Tjejer som kommer från arbetarklassen är tjockisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Fast snygga människor är snygga människor. Sen kanske de blir mindre intressanta för män som är rädd för starka kvinnor.
Utstrålningen blir annorlunda om du jobbar jämfört med att vara hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
du säger emot fig själv. Du har ju hävdat att kvinnor inte gillar att ligga. Kvinnor gillar bara pengar. Ju snyggare en tjej är desto mer pengar kan hon tjäna.
1) Ju snyggare en kvinna är desto mer gillar hon sex (generellt).
2) Ju fulare en kvinna är desto mer gillar hon pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Alla älskar pengar och alla älskar vackra människor. Oftare är vackra människor mer framgångsrika. Forskning visar på att vi tenderar lite mer på attraktiva personer.
1) Pengar fyller ingen funktion om du är snygg som kvinna.
2) Du får inte vara
för vacker då flippar folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
alltså vem vill bli nedsprutad endast? Männen kommer ha dubbla kondomer om de knullar med någon som inte platsar i deras sociala krets. Blir det ändå en unge så kommer han knappast gifta sig med henne ändå.
Lulz. Män i karriär-svängen är super-desperata. Min 60 åriga mamma blir raggad på av yngre män.