2018-02-22, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yeahsurexxx
nej inte direkt. bitcoin har korrigerats precis som det alltid blir efter en stor ökning.

Att prata gott om krypto valutor på flashback är som att prata för döva öron, meningslöst.
Man drar sig till reddit där det finns mindre domedags profeter..
Och folk som faktiskt kan något om krypto valutorna dom pratar om.

Sen ser man hur lite folk vet då man kan kolla vad bitcoin hade för pris förra året, bitcoin är på plus sidan vad folk än försöker påstå.
2018-02-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Att prata gott om krypto valutor på flashback är som att prata för döva öron, meningslöst.

Sen ser man hur lite folk vet då man kan kolla vad bitcoin hade för pris förra året, bitcoin är på plus sidan vad folk än försöker påstå.

Att använda härskartekniker av dess rang är inte speciellt smakligt. Hade jag vart du hade jag också dragit mig till Reddit, där alla genier samlas.. Finns absolut inte bättre forum för just detta ändamål.

Citat:
Ursprungligen postat av LatexBossen

Som sagt, du är en parodi på dig själv. Jag har noll lust att bemöta dig med något.
2018-02-22, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Att använda härskartekniker av dess rang är inte speciellt smakligt. Hade jag vart du hade jag också dragit mig till Reddit, där alla genier samlas.. Finns absolut inte bättre forum för just detta ändamål.

Om Reddit är bästa forum.. (vilket reddit inte är).. Så skulle jag också samlat mig på Reddit. Men nu ska jag till tingsrätten imorgon då jag har råkat slå ner en vakt ÅTERIGEN. Jag bara råkade, jag har någon psykiatrisk diagnos som gör mig till en avskumsmänniska.

Jag är här för dig och jag är ypperligt intresserad av utvecklingen kring det här med pyramidspelandet du som skrev om. Då specifikt hur pyramidspelet blev det först NU.

På tal om personliga påhopp var det du och Celtico (gått ihop?) som började med det. JAg blir avstängd och tar mig ett nytt konto och du få varning 1.06 låta bra va? Svenska ja mycket svenska.

Nu jag måste slå vakt för jag är ett patrask. Ja ja mycket bra.
2018-02-22, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ja, vad är det du inte förstår med quoten? Det har utvecklats till det? Frågor på det?

Skillnad på en utveckling och ett varande.. Jag vet att det är en ej godkänd valuta men är hela tanken med det, och att det fungerar som en valuta i praktiken.

MEN tack vare er alla, som fortfarande tror att Bitcoin är stensäker investering och försöker övertala alla ni känner att det är det, så blir det ett pyramidspel.. Denna utveckling är bara komisk.. Jag kommer få massvis med mothugg från samma tre personer som ihärdigt försöker övertala varandra om att inte sälja.

Ajja, lets agree to disagree. Vi får väll se vars vi står om ett år =)
2018-02-22, 19:34
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatexBossen
JAg gör som så nu att jag avslutar det här kontot, då jag har två psykosmänniskor efter mig.

Celtico och pogba, jag vill inte att ni ska ta era liv. Ni förtjänar hjälp! Om ni söker på google efter telefonnummer där man kan få stöd ska ni se att ni får många träffar. Pogba har jag satt dit för 1.06 och känner mig trygg i att han får en varning, så nu ska jag fira med ett glas väl kyld Pepsi.

På återseende och förlåt för att diskussionen blev så där upphetsad. Men idioti är verkligen något som vi måste bekämpa! Tillsammans!

*evilgrin*

Annars kan du snacka Bitcoin på Vetenskap> Psykologi> Psykisk hälsa
2018-02-22, 19:40
Medlem
Bitcoin liksom övriga på väg mot nära noll ( 0 ) JA !...Inser ni att det NU finns 1573 olika krypto-(valutor). .. De ENDA som i slutändan kommer bli rika på detta är de SOM INTRODUCERAR NYA KRYPTOS...som du och dina kompisar köper.. .Snacka om tulpan-mani !
2018-02-22, 20:10
Medlem
Betongbarns avatar
Verkar finnas ett starkt stöd kring 9800 USD/BTC.
Vilket är jävligt intressant med tanke på alla "nu går det ner mot noll"-kålhuven i den här tråden.
Går vi under 9000 USD/BTC så vaknar dom väl till liv på riktigt igen.

Bitcoin toppade på runt 20 000 USD/BTC och föll kraftigt, verkar finna någon typ av mellanläge här kring 10 000 USD/BTC. Jag blir inte förvånad om det går ner mot 5-6-7k USD/BTC men samtidigt är jag helt övertygad om att det är stora pengar på väg in som kommer dra iväg priset till nya ATHs inom en snar framtid, säg 1 år eller 2 som mest.

Om man inte satsar mer än man har råd att förlora så är ingen skada skedd.
Med det argumentet framfört så anser jag att det är faktiskt idiotiskt att stå utanför BitCoin för möjligheterna till avkastning är helt klart värda sett till risken.

Så länge du inte satsat hus, fru, barn, bil och hund och måste få 20% avkastning inom 4 veckor för att klara amorteringen på huset. Men så dum är väl ingen på riktigt?

Ser fram mot ett spännande 2018!

Mvh // BB
2018-02-22, 20:20
Medlem
Om det fortsätter att introduceras nya "COINS" så är oddsen ungefär noll att kunna tjäna någonting på dem i slutändan..Just nu 1573 olika COINS....över 400 miljarder dollar i " VÄRDE". Einstein skulle vända sig i sin grav om han fick denna ekvation presenterad för sig..

Det kommer visa sig i slutänden att de som tjänade pengar var de som introducerade [b]NYA [/B]"COINS"...Kling o Klang Svensson bör sälja så fort de har en vinst...och sedan hålla sig borta från spektaklet.

Fynda eller vänta ??? Tja ? tror du att någon annan kommer köpa dem dyrare än vad du gjorde så KÖP...glöm inte sälja bara .
2018-02-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell

Tror din attityd gör att du inte når ut till rätt folk som verkligen kan och Vill diskutera/hjälpa till med cryptos.. Då man tolkar dig ganska otrevlig.. Men nog om det, inte dig tråden handlar om

Jag rekommenderar även Old school sidan http://bitcointalk.org/
för diverse uppdateringar, release och erfarna människor från hela världen. Bitcointalk har varit med från början och man hittar förmodligen allt där.

Hade jag behållt allt jag investerade i 2014, hade jag varit Multimiljonär 10 gånger om idag.
Tyvärr hade jag inte råd att ha pengarna låsta och fick ta ut dem för att överleva den perioden. Ganska surt idag, men är det något jag är medveten om, så är det att via crypto, finns det brutalt stor möjlighet att bli moiljonär utan större ansträngning fysiskt.
Men många timmars studerande får man räkna med.
2018-02-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floridafest
E syftet att spara eller ska de användas direkt?

Du kan ju gå in på www.localbitcoins.com vis browsern på mobilen.

De ska väl både sparas ich användas isåfall...

Hur hade det funkat om tex din hårdisk pajar, förlorar du bit coin datan då?
2018-02-23, 10:45
Medlem
hazenectars avatar
Vad tror ni, är vi på g upp nu eller?!
2018-02-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Intressant video. Prenumererade. Han verkar kunnit om man kollar hans äldre videos.

Bra video. Någon som förstår vilken wave vi är i nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in