2018-02-21, 21:43
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Tack! Bra video Jag har nog gjort motsvarand det där idag men har dock köpt tillbaka något färre Bitcoins strax efter klockan 17.

Väldigt intressant video! Tror ni att han har rätt? Är nästa uppgång nära förestående efter dagens ganska tvära dipp? tror ni att kursen kommer att vända uppåt imorgon igen som den gjorde i slutet av november när värdet var typ detsamma?
2018-02-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RchB
Kan man köpa bitcoin genom någon ios app typ? Eller måste man köpa genom dator för att det ska lagras, har svårt att förstå hur koderna skapas som du får? Och lagras på ens eget konto

E syftet att spara eller ska de användas direkt?

Du kan ju gå in på www.localbitcoins.com vis browsern på mobilen.
2018-02-21, 22:20
Medlem
Den måttliga rekylen nedåt idag avklarad gissar jag. Vi klättrar väl uppåt igen nu. Idag gick jag in vid 11k och köpte certifikat för btc för första gången. Verkar bli en stabil (med btc-mått mätt) uppgång i närtid om jag tolkat rörelserna rätt.
2018-02-21, 22:32
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Den måttliga rekylen nedåt idag avklarad gissar jag. Vi klättrar väl uppåt igen nu. Idag gick jag in vid 11k och köpte certifikat för btc för första gången. Verkar bli en stabil (med btc-mått mätt) uppgång i närtid om jag tolkat rörelserna rätt.

Jag har också köpt mina första certifikat för bitcoin och ethereum nyligen. men jag är inte lika övertygad om att vi klättrar igen riktigt än, värdet har bara ökat några kronor efter dagens fall. Men jag tror också att en uppgång inte är långt borta. frågan är om vi måste ner under 400 innan den vänder igen... Is i magen som gäller nu!
2018-02-21, 22:32
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
https://youtu.be/9sQuu5FWAmw

Intressant video. Prenumererade. Han verkar kunnit om man kollar hans äldre videos.
2018-02-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Jag har också köpt mina första certifikat för bitcoin och ethereum nyligen. men jag är inte lika övertygad om att vi klättrar igen riktigt än, värdet har bara ökat några kronor efter dagens fall. Men jag tror också att en uppgång inte är långt borta. frågan är om vi måste ner under 400 innan den vänder igen... Is i magen som gäller nu!

Vad menar ni med certifikat, e de något nytt?
2018-02-22, 00:18
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floridafest
Vad menar ni med certifikat, e de något nytt?

Bitcoin certifikat på Avanza, https://xbtprovider.com/
2018-02-22, 02:41
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ja, det har du rätt i. Jag har bara svårt att sitta still i båten.

Om du har svårt att "sitta stilla i båten" av denna ytterst minimala dipp - så kommer du att få ordentligt magont framöver. Slå ut kurvan på 7 år så ser du lättare vad du har att göra med.

Det är liksom inte Assa Abloy du sitter med.
Senast redigerad av Autobahn76 2018-02-22 kl. 02:44.
2018-02-22, 13:50
Medlem
Snubchurps avatar
Sålt av nu. Tänker vänta på bättre köpläge.
2018-02-22, 14:07
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Sålt av nu. Tänker vänta på bättre köpläge.

Sålde inte du av på peaken i tisdags? Jag har köpt i omgångar sedan den låg på 439, börjar känna mig lite smått orolig nu. Men det får sitta där det sitter.
2018-02-22, 14:10
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Sålde inte du av på peaken i tisdags? Jag har köpt i omgångar sedan den låg på 439, börjar känna mig lite smått orolig nu. Men det får sitta där det sitter.

Jo, det gjorde jag men köpte tillbaka hälften igen, sen har det ju som du sett dippat igen och jag tänker vänta lite innan köp igen. Eventuellt lägga lite på Ethereum.
2018-02-22, 14:21
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Jo, det gjorde jag men köpte tillbaka hälften igen, sen har det ju som du sett dippat igen och jag tänker vänta lite innan köp igen. Eventuellt lägga lite på Ethereum.

Vad stod kursen i när du köpte tillbaka hälften? Och när sålde du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in