2018-02-22, 22:13
Medlem
Alt-Kikes avatar
En sorgens dag. Sverigedemokraterna visar sitt antisemitiska ansikte. Nazismen går tydligen aldrig ur partiet. Vem ska föra judars talan nu när Ekeroth blivit förintad från riksdagslistan?
Citera
2018-02-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Om man ser till agendajuden som villigt och friskt uttryckte sin sverigefientliga åsikt på DN:s frontsida så gillar jag juden Kent istället.
Men kanske beror det på att jag är jude själv?
Eller inte.
Tyvärr vet jag inte vem agendajuden är och jag har inte heller någonting emot judar. Kent har gjort bort sig på många olika sätt. Inte bara genom att rya i fyllan. Och det har inget med hans judiska påbrå att göra.
Senast redigerad av nantale 2018-02-22 kl. 22:17.
Citera
2018-02-22, 22:17
Medlem
lersaters avatar
Finns en grupp på FB som växer lavinartat just nu..

Stöd Kent till en plats på riksdagslistan 2018
Citera
2018-02-22, 22:22
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Tyvärr vet jag inte vem agendajuden är och jag har inte heller någonting emot judar. Kent har gjort bort sig på många olika sätt. Inte bara genom att rya i fyllan.
Att du har fattningsförmåga som anses som väldigt bristfällig har för mig varit väldigt uppenbart ända sedan du började posta här.
Har du inte lyckats förstå vem agendajuden är när han själv ställt sig och gapat ut detta i sitt egna media?
Pucko!
Citera
2018-02-22, 22:27
Medlem
Kämpendahls avatar
Killen som ständigt råkar i blåsväder men samtidigt killen som varit partiets länk till kärnväljarna. Sverigedemokraterna är ett parti som kommit långt, men det räcker inte att bara vara ett stort parti när ingen vill samarbeta med dem. Ekeroth uppges ofta vara ett av skälen till att det är helt otänkbart för andra partier att ens samtala med Sverigedemokraterna. Efter valet i höst kommer förmodligen SD:s vågästarroll att vara över och vi får en mittenregering. Vill SD ha mer makt och mer att säga till om måste de samarbeta med andra och då är det taktiskt att få bort det största hindret för ett samarbete.
Citera
2018-02-22, 22:35
Medlem
Citat:
Att du har fattningsförmåga som anses som väldigt bristfällig har för mig varit väldigt uppenbart ända sedan du började posta här.
Har du inte lyckats förstå vem agendajuden är när han själv ställt sig och gapat ut detta i sitt egna media?
Pucko!
Nej. Agendajuden är okänd för mig. Men du kan väl skriva vad hen heter. Då kanske jag hänger med.
Senast redigerad av nantale 2018-02-22 kl. 22:37.
Citera
2018-02-22, 22:41
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Nej. Agendajuen är okänd för mig.
För mig som inte håller på att nyttja media i någon större utsträckning så är detta något självklart.
Men du är väl bara någon vänsterfitta utan kunskap som vanligt?
Citera
2018-02-22, 22:48
Medlem
Citat:
För mig som inte håller på att nyttja media i någon större utsträckning så är detta något självklart.
Men du är väl bara någon vänsterfitta utan kunskap som vanligt?
Du kanske inte mår bra just nu. God natt.
Citera
2018-02-22, 22:54
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Du kanske inte mår bra just nu. God natt.
Tycker att du får försöka att nyttja någon av nätets sökmotorer.
Finns några att välja på men du kanske inte klarar av att välja?
Citera
2018-02-22, 23:04
Medlem
Citat:
Tycker att du får försöka att nyttja någon av nätets sökmotorer.
Finns några att välja på men du kanske inte klarar av att välja?

Sätt honom på plats 100 och låt väljarna avgöra. Men detta vågar Jimmies hejdukar aldrig. Han skulle bli inkryssad i Riksdag då med 100 % säkerhet...Det kommer säkert finnas minst 50 pers på denna lista som ingen hört talas som men som har tungan till annan än Kentan har...
Citera
2018-02-22, 23:18
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Tyvärr vet jag inte vem agendajuden är och jag har inte heller någonting emot judar. Kent har gjort bort sig på många olika sätt. Inte bara genom att rya i fyllan. Och det har inget med hans judiska påbrå att göra.
Aschberg?
Citera
2018-02-22, 23:37
Medlem
Lovade mig själv för en tid sen att inte rösta på SD så länge Ekeroth hamnar i riksdagen för partiet. Tiden är alltså kommen för min röst. Tur att valberedningen försöker städa lite, till skillnad från partiledningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in