2018-02-22, 19:44
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Är det bara jag eller är suits ksalol lite svaga? De säljs ju inte i blister men har antagit att säljaren är samma som en tidigare känd säljare med samma namn, som haft bra grejer.

Färgen är visserligen helt korrekt men för det första tycker jag att man behöver dosera nästan det dubbla, samtidigt som jag tycker att de smakar mindre? Det är visserligen smak av alprazolam, men inte så där att man gärna dricker något efter som jag annars brukar få efter sublingualt intag.

Känns lite lurt enligt mig. Det jag använt hittills (sedan i somras) har varit äkta ksalol i blister.

Alla Ksalol diffar i styrka, blister eller lösa, kvittar. Allt från 0.2-1.2mg
2018-02-22, 19:58
Medlem
Betongbarns avatar
Vilka shops rekommenderas om man vill köpa bra ladd, helst inrikes?

Inga större kvantiteter 1-5g.

Mvh // BB
2018-02-22, 21:41
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn

Mvh // BB

DirektHem skulle jag säga, dock jävligt överdriven beskrivning. Det ligger på kanske 75% vilket är lagom för att festa på.
2018-02-22, 21:41
Bannlyst
Fick lev idag av PF's stavar, Ska slänga i mig några nu så återkommer jag!
2018-02-22, 22:04
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Mvh // BB

Undrar oxå då jag var lite besviken på DH`s senaste batch visst bra ladd men lite hypad som sagt
alternativ som Dvdbox Flex koks & Raffaello`s HQ Kokain någon som testat nått av dessa?
2018-02-22, 22:13
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg

Var försiktig, dom slår hårt, men det är inte bara alpra i dom.
2018-02-23, 00:08
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Undrar oxå då jag var lite besviken på DH`s senaste batch visst bra ladd men lite hypad som sagt
alternativ som Dvdbox Flex koks & Raffaello`s HQ Kokain någon som testat nått av dessa?

Dvdbox flex skulle ju se peruvianskt ut obankat men det var skit enligt mig.
2018-02-23, 02:09
Medlem
Harbards avatar
Farmacia's prisvärda snö var väldigt bra faktiskt! Hårda bitar, lätt att snorta & bomba/kapsla.
Visst är det standard blomster och man behöver lite mer för att det ska slå på men jag diggar detta mer än DK's blask. Så trött att handskas med blött överoljat mög
2018-02-23, 03:20
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
Dvdbox flex skulle ju se peruvianskt ut obankat men det var skit enligt mig.

okej tack för info, det är ju dock halva priset av DH`s men vill inte köpa skräp som inte ger nått
DH`s funkar ju iaf även om priset /kvalle är lite dyrt kontra batch 1 & 2 imo...

Ingen som Prövat Raffaello`s "HQ KokainRaffaello" Här!?
Senast redigerad av Michael-ScarN 2018-02-23 kl. 03:34.
2018-02-23, 03:50
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Farmacia's prisvärda snö var väldigt bra faktiskt! Hårda bitar, lätt att snorta & bomba/kapsla.
Visst är det standard blomster och man behöver lite mer för att det ska slå på men jag diggar detta mer än DK's blask. Så trött att handskas med blött överoljat mög

Har inte provat just hans snö men hans bensedin i blister, bästa kvaliteten jag provat sedan ~2013/2014 och då av tidiga erkran. Bra pris också. Kommer definitivt återkomma. Så känns som hans övriga grejer är prisvärda också.
Sen fick ja nyligen hem DKs speed-batch 3. Jävligt nöjd med den, kändes väldigt rent samt bra styrka o längd på ruset. Torkade hur snabbt som helst också till skillnad mot vad jag hört av andra. För en som inte är ren tjackis men som tar lite då o då o ändå har lite krav så fyller den det behovet garanterat.
2018-02-23, 06:18
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Har inte provat just hans snö men hans bensedin i blister, bästa kvaliteten jag provat sedan ~2013/2014 och då av tidiga erkran. Bra pris också. Kommer definitivt återkomma. Så känns som hans övriga grejer är prisvärda också.
Sen fick ja nyligen hem DKs speed-batch 3. Jävligt nöjd med den, kändes väldigt rent samt bra styrka o längd på ruset. Torkade hur snabbt som helst också till skillnad mot vad jag hört av andra. För en som inte är ren tjackis men som tar lite då o då o ändå har lite krav så fyller den det behovet garanterat.

Det jag har försökt att banka in i skallen på er alla farmacia is the shiit.. Nya erkan 2.0
Håller med hans bensedin är bäst på marknaden likaså deras prisvärda gardella hasch..
2018-02-23, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg

Så där, Dagen efter..

Kan bara säga att dessa xanor var TVÄR sköna, Jag å polarn tryckte i oss.
Smaken är detsamma som alprazolam enligt mig och polarn så jag rekommenderar starkt dessa bars.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in