2017-10-26, 05:10
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Vad tycker ni om kavajmans ksalol? I min bok är han grön åtminstone. Snabb också!

Fick testa en av kavajmans iktos, och det var krut i dem. Kanske något rävgift till RC, men det funkade. Och ja snabb är han!
2017-10-26, 11:33
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Är ju svårt att ge något svar när ni inte nämner någon info. Vad händer? Fel lösenord? Ni får inte upp sidan? En stor pop-up med att ni är avstängda?
fail=1 i adressfältet när man försöker logga in. Som jag förstått det så händer detta när det är fel inloggningsuppgifter, bara det att nu händer det när det inte är fel uppgifter.
2017-10-26, 12:55
Medlem
t3x5s avatar
Pillertrillarens tjack nr. 5 var riktigt tungt, stark kemisk doft, lite fuktigt men långt ifrån blött och en rejäl knuff om man tar IV.

Rekommenderas starkt för er som letar bra tjack på FS
2017-10-26, 13:15
Medlem
Någon som köpt tjack från PillerTrillaren?

Har vart nöjd när jag köpt annat där.. men jag vet fan inte. Jag o en polare har testat samma tjack därifrån (2-3 veckor sen) och jag tänkte fan, någonting är annorlunda med det här tjacket.

Men äh, kanske bara jag som e ovan, längesen jag tog tjack... MEN sen säger min polare samma sak, utan att jag sagt något.

Jag vet fan inte exakt "vad" det är jag känner, men det känns annorlunda, typ som om det vore bankat med någon annan substans men är mestadels tjack, IDK.

Någon annan?
2017-10-27, 00:39
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Nu har det fan gått för långt, brevlådan ekar helt jävla tom idag, så 4-5 arbetsdagar beroende på hur man räknar och snart har en vecka gått.. Idag blir jag inte lika förbannad på världsalltet och pissfitte-grinig då jag nästan var tveksam om det skulle komma idag heller, men trofan att det bubblar under huden av frustration av PT:s vad framstår som inkompetens när man tro fan inte får ett kul brevjävel efter ännu en dag? Glömdes beställningen skickas eller vad dröjer? Hoppas fan snarare på besök av män i blå uniform så man får klargjort att det var det som strulat (obefintlig risk dock) än att behöva misstro och anklaga en säljare som jag annars haft goda affärer med..

Kavajman har jag alltid haft dagen efter leverans av också, mycket reko snubbe.

En uppföljning huruvida du fått hem något eller ej känns lite på sin plats, särskilt mot bakgrund av att du kallat säljaren för både det ena och det andra.
2017-10-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Väntar själv en mindre mängd från Zolpidem. Återkommer med gröning eller röding här i tråden.
Zolipidem är så grön det går att bli. Har beställt från dom många gånger och inte en enda gång har något försvunnit + supertrevlig att ha att göra med!
2017-10-27, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Någon som köpt tjack från PillerTrillaren?

Har vart nöjd när jag köpt annat där.. men jag vet fan inte. Jag o en polare har testat samma tjack därifrån (2-3 veckor sen) och jag tänkte fan, någonting är annorlunda med det här tjacket.

Men äh, kanske bara jag som e ovan, längesen jag tog tjack... MEN sen säger min polare samma sak, utan att jag sagt något.

Jag vet fan inte exakt "vad" det är jag känner, men det känns annorlunda, typ som om det vore bankat med någon annan substans men är mestadels tjack, IDK.

Någon annan?

Ja, flera gånger. Är ingen erfaren tjackis och drar inte i mig en femma på 2 dagar som vissa här inne. Men uppåt är det ju helt klart och det bästa på FS.

Du får gärna specificera mer vad du känner i PM, utbyter gärna erfarenheter och undviker gärna vendors som petar i annan skit än vad det ska vara i substanserna.

Dock alla vana personer, samt alla på FS Forum, samt användaren som skrev över dig som dessutom kör IV som inte jag gör säger ju att det är det bästa du kan hitta.
2017-10-27, 18:12
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
PT är ju bland dom seriösaste säljarna på CS sidan. Så lugna dig ett par hekto även om det förstås är mycket jobbigt. Jag vet känslan tro mig.

Kolla poststämpeln när det dyker upp, om det dyker upp. Jag vet polare som fått vänta allt mellan 22 timmar och 7-9 dagar på försändelser. Då STÄMPLADE samma dag som markerad skickad. Postnord är ett jävla skämt på brevfronten, deras spårbara tjänster fungerar dock bra, det får man ge dom.

Att vendors har olika leveranstid beror OFTA på den varierande kvalitén på Postnord i landets olika delar. En vendor kanske har ett riktigt bra distrikt med full bemanning hos Posten där dom tömmer alla lådor varje dagar och delar ut till kunden varje dag. En annan vendor kanske bor i ett distrikt där det töms varje dag, skickas vidare, men blir liggandes hos mottagarens postkontor ett par dagar innan det delas pga. sjukdomar, vikarier osv osv.
Ja postgången är vidrigt seg till och från, pinsamt i ett modernt land som Sverige, men det är ju långt ifrån enda samhällsfunktionen som har rätt stora problem just nu.. Kan uppdatera för de som undrar att jag fick beställningen dagen därpå (tisdags) och at allting var precis så som det bör vara och proffsigt hanterat, samt god vara för valutan. Brevet är redan i sopgången, tänkte ej ens på att kolla stämpeln.
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
En uppföljning huruvida du fått hem något eller ej känns lite på sin plats, särskilt mot bakgrund av att du kallat säljaren för både det ena och det andra.
Vet inte riktigt vad du menar med att jag skulle kallat PT det ena och det andra, har aldrig direkt anklagat honom för att vara hustlare eller oseriös inom sitt yrkesområde, snarare tillade jag ett par gånger att jag inte haft några problem tidigare och alltid vart nöjd av tjänsterna och varorna denne erbjudit; och så fortfarande i högsta grad. Så jag har egentligen inga klagomål alls, ber om ursäkt till de i tråden som ev oroat sig för att jag möjligen kan bli lite vresig av såna här bagateller, men man vet ju aldrig heller (ifall det tagits eller ej skickats).
Senast redigerad av HappyHour 2017-10-27 kl. 18:21.
2017-10-27, 19:25
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Ja postgången är vidrigt seg till och från, pinsamt i ett modernt land som Sverige, men det är ju långt ifrån enda samhällsfunktionen som har rätt stora problem just nu.. Kan uppdatera för de som undrar att jag fick beställningen dagen därpå (tisdags) och at allting var precis så som det bör vara och proffsigt hanterat, samt god vara för valutan. Brevet är redan i sopgången, tänkte ej ens på att kolla stämpeln.

Vet inte riktigt vad du menar med att jag skulle kallat PT det ena och det andra, har aldrig direkt anklagat honom för att vara hustlare eller oseriös inom sitt yrkesområde, snarare tillade jag ett par gånger att jag inte haft några problem tidigare och alltid vart nöjd av tjänsterna och varorna denne erbjudit; och så fortfarande i högsta grad. Så jag har egentligen inga klagomål alls, ber om ursäkt till de i tråden som ev oroat sig för att jag möjligen kan bli lite vresig av såna här bagateller, men man vet ju aldrig heller (ifall det tagits eller ej skickats).

Äh, jag var nog lite väl grinig när jag skrev inlägget.. ber om ursäkt för det. Skönt att det löste sig för dig

Rent allmänt tycker jag att folk är dåliga på att skriva uppföljning huruvida de fick sina brev eller ej, kanske främst på det "andra forumet". Men det är ju knappast du som ska bära ansvaret för det.
2017-10-27, 22:45
Medlem
symers avatar
Så jävla segt att inloggningen är nedstängd. Kan man överta någon annans konto? Precis flyttat till Malmö och är jättesvårt att komma i kontakt med någon som säljer tjack.. hoppades på darknet, men så går det åt pipan med
2017-10-28, 01:09
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer
Så jävla segt att inloggningen är nedstängd. Kan man överta någon annans konto? Precis flyttat till Malmö och är jättesvårt att komma i kontakt med någon som säljer tjack.. hoppades på darknet, men så går det åt pipan med
Sitter i samma sits. Otroligt att de inte lyckas lösa problemet, har varit samma visa nu i 3 veckor.
2017-10-28, 12:40
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer
Dream market finns annars, har köpt därifrån många gånger utan problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in