2018-02-22, 16:27
Medlem
Dofternas avatar
Synd. Sverige behöver fler judar i riksdagen.
Citera
2018-02-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloakkrigaren
Mycket bra. Det är nog absolut nödvändigt om SD ska komma i närheten av nåt regeringssamarbete.

Undrar var Björn Söder hamnar på listan?
SD kommer aldrig att komma i ett jävla regeringssamarbete! FPÖ i Österrike suger inte deras moderaternas kuk utan tvärtom och de samarbetar. Danska sossarna är fan tuffare än vad SD är och därför samarbetar de med DF. Ända sättet för att SD ska få ett samarbete är att vara ett kontroversiellt parti som folk sticker till för de kommer tvinga de andra partierna till ett samarbete. Och jag ser ingen mening med att rösta SD om de blir som de andra. För jag röstar på SD för att de just inte är det.
Citera
2018-02-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Käften, din jävla sopa till grottmongo. Jag röstar inte på SD, ditt helvete. Ser gärna att SD åker ner i politikens kloak. Allt jag konstaterade var att detta kan, tyvärr, gynna SD så håll käften, din jävla snorunge.
Nej om man vill ha ett "normalt parti" med integration och jalla jalla svensk är alla parti så röstar man på Moderaterna inte SD. Du erkänner till och med att du inte röstar på dem men det gör jag. Du vill ju att SD ska "åka ner i politikens kloak" det vill inte jag.
Citera
2018-02-22, 16:37
Medlem
Äntligen! Kent är riktigt korkad. Skulle hänt för länge sedan.
Citera
2018-02-22, 16:46
Medlem
Schweinmunds avatar
Om SD gör sig av med besvärliga riksdagsledamöter som Kent Ekeroth kommer sannolikheten till en normalisering och samarbete med borgerligheten att öka.

Vi kan nog se en SD+Allians-regering 2022.
Citera
2018-02-22, 16:53
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Varför är han de? Vad är det som är fel på hans politik?

Han är dum i huvudet och ställer till med problem för SD i princip en gång i månaden.
Citera
2018-02-22, 16:55
Medlem
DN skriver att hans enda chans är att bli inkryssad , men det går väl inte.
Han måste väl finnas med på valsedeln för att kunna bli inkryssad?
Citera
2018-02-22, 16:56
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Om SD gör sig av med besvärliga riksdagsledamöter som Kent Ekeroth kommer sannolikheten till en normalisering och samarbete med borgerligheten att öka.

Vi kan nog se en SD+Allians-regering 2022.

Allians? Vilken allians? Syftar du på Reinfeldts "Alliansen"? Den är ju slut och två av dess tidigare partier finns inte i riksdagen 2022. Du kan lika gärna diskutera samlingsregeringen under andra världskriget.
Citera
2018-02-22, 16:59
Medlem
Insyn5s avatar
Okej och vem går före Ekeroth?

Ytterligare en ung obildad kvinna?

Fortsätt kvotera och hyvla bort det som media och de andra partierna tycker är det fula, och vips så är SD ett parti i mängden (vilket det i och för sig redan är i mitt tycke) men Ekeroth var i alla fall ett hopp och en frisk fläkt.

Märkligt ändå, M skulle aldrig peta en sådan som Bali. Argumentet då att Ekeroth har varit i för många skandaler? Det är ju bara uppblåsta händelser i massmedia.
Citera
2018-02-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Han är dum i huvudet och ställer till med problem för SD i princip en gång i månaden.
Han har ställt till med ett problem för SD och det var år 2012. Detta han hamnade i nyligen blev han friad ifrån och det var inte ens han som gjorde fel i den "skandalen".
Citera
2018-02-22, 17:03
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Brukar alltid vara två personer som nämns som problem för SD när man pratar med borgerliga väljare och politiker. Den ena är Kenta. Den andra är... eh... inte alls Sveriges andra vice talman.

Kent är så pass ökänd bland alla utom "sverjevänliga gräsrötter" så att detta inte kan bli annat än ett lyft för SD. Kan även skynda på den definitiva brytningen med Samhällsnytt och såna. Valet står helt enkelt mellan några få procent frälsta som beter sig illa och ofta beblandar sig med rena nazister och foliehattar, eller den stora samling vanliga väljare som helt enkelt är trötta på allt strunt.

Men det var inte oväntat heller, för han har onekligen bettet sig som nån som inte har nåt att förlora på sistone..
Citera
2018-02-22, 17:06
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
SD kommer aldrig att komma i ett jävla regeringssamarbete! FPÖ i Österrike suger inte deras moderaternas kuk utan tvärtom och de samarbetar. Danska sossarna är fan tuffare än vad SD är och därför samarbetar de med DF. Ända sättet för att SD ska få ett samarbete är att vara ett kontroversiellt parti som folk sticker till för de kommer tvinga de andra partierna till ett samarbete. Och jag ser ingen mening med att rösta SD om de blir som de andra. För jag röstar på SD för att de just inte är det.
I Österrike röstade 46% på en presidentkandidat som tror på chemtrails. Så det finns nog lite andra förutsättningar i det landet...

Men var lugn - AfS har säkert bildats lagom fram till valet för den som vill rösta på ett sant "kontroversiellt" parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in