2018-02-22, 17:07
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
SD kommer aldrig att komma i ett jävla regeringssamarbete! FPÖ i Österrike suger inte deras moderaternas kuk utan tvärtom och de samarbetar. Danska sossarna är fan tuffare än vad SD är och därför samarbetar de med DF. Ända sättet för att SD ska få ett samarbete är att vara ett kontroversiellt parti som folk sticker till för de kommer tvinga de andra partierna till ett samarbete. Och jag ser ingen mening med att rösta SD om de blir som de andra. För jag röstar på SD för att de just inte är det.

Helt rätt. Hade inte SD gått så bra och fört den politik vi vill ha hade inte de andra behövt växla om till nåt de inte vill ha. Finns det inte politiker som är ärliga i debatterna finns inget hopp. Vem kan se alla K.E. debatter utan att lyssna på vad han säger?.... bara förprogrammerade idioter som inte vill att han har rätt.
SD har hela tiden varit en blåslampa i röven på regeringen och har fått till en förändring, det kan alla se även om de andra partierna påstår att det är deras egen politik.
K.E. har varit ett stadigt fundament i partiet oavsett hans personliga leverne utanför riksdagen lokaler, vilket jag skiter i, och han kommer att behövas i framtiden. Vem skall ta över hans ärliga retorik, vem vågar stå inför regeringen och skälla ut dom så som han gjort? Älskar när han spänner ögonen i förrädarna och ger dom svar på tal.

SD behöver Kent E. och han behöver SD, bättre samarbete finns inte..........våga och vinn.
Citera
2018-02-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloakkrigaren
Brukar alltid vara två personer som nämns som problem för SD när man pratar med borgerliga väljare och politiker. Den ena är Kenta. Den andra är... eh... inte alls Sveriges andra vice talman.

Kent är så pass ökänd bland alla utom "sverjevänliga gräsrötter" så att detta inte kan bli annat än ett lyft för SD. Kan även skynda på den definitiva brytningen med Samhällsnytt och såna. Valet står helt enkelt mellan några få procent frälsta som beter sig illa och ofta beblandar sig med rena nazister och foliehattar, eller den stora samling vanliga väljare som helt enkelt är trötta på allt strunt.

Men det var inte oväntat heller, för han har onekligen bettet sig som nån som inte har nåt att förlora på sistone..
Vad skulle SD tjäna på om de blev ett jalla jalla svensk är alla parti? Folk röstar på SD för att de inte är ett parti som S eller M utanför att det är SD. Om du vill rösta på ett parti som moderaterna lägg då din röst på moderaterna. Vi behöver inga fler M eller S kopior vi behöver nya partier.
Citera
2018-02-22, 17:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warulv
Vi får stödja kampanjen #kryssaKentEkeroth så löser det sig ändå 😋

Precis! Inga problem detta. Han har tillräckligt många fans ändå. Ekeroth kommer de aldrig bli av med hur mycket de än försöker.
Citera
2018-02-22, 17:19
Medlem
Båda Ekeroth är borta, återstår Beijer nu.
Citera
2018-02-22, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Du verkar inte må riktigt bra. Du kanske borde testa att dricka ditt kaffe på morgonen istället för att röka det men du är nog på en annan planet när det gäller vad vi diskuterar i denna tråd.

Vi diskuterar sopan KE och det härliga faktumet att han åker ut i kylan. Svårt att förstå detta?
Oroa dig inte för mig. Allt jag skriver går att sammankoppla till det vi diskuterar så jag gör ingenting fel. Jag påpekade tidigare att KE var den enda som vågade ifrågasätta de som verkligen styr och vad händer? Han blir petad, det är så jävla obvious så det är inte roligt ens.

Men varsågod fortsätt surfa på dina rosa moln du, alliera sig med alliansen och grejer, ja för det bäddar ju inte för samma policy som förts i generationer redan.
Citera
2018-02-22, 17:23
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Tråkigt, Kenta är en av mina favoriter så hatad av vänstern o media som han är.
Citera
2018-02-22, 17:24
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
DN skriver att hans enda chans är att bli inkryssad , men det går väl inte.
Han måste väl finnas med på valsedeln för att kunna bli inkryssad?

De skulle i alla fall ändra så man inte kan skriva dit folk som inte är med i partiet som de gjorde med NMR och Wassberg. Men kanske kan man skriva egna namn om de är med i partiet?
Citera
2018-02-22, 17:25
Medlem
TumTums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Båda Ekeroth är borta, återstår Beijer nu.
Say wooot?
Varför det?
Citera
2018-02-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TumTum
Kan vi sluta med mongo postningar
Ja, jag menar dig labworks
Sluta hetsa som nån nynasse utanför random fritidsgård 1987
Väx ut håret och skaffade a-kassa
Ekeroth är en loose cannon - he has to go
Inse vilket sänke han och hans ringa misshandelsdom är
Alla partiledare kommer att hålla det mot Åkesson
Så chilla nu och inse att Ekeroth och hans dåliga ölsinne parat med noll impulskontroll
Gör honom omöjlig

Vilken dom tänker du på?
Citera
2018-02-22, 17:29
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessAgnew
Är väl trötta på Kents vanor att konstant hamna i trubbel på Stureplan...
När man som SD börjar hamna på rätt anständiga opinionsnivåer ställs också en del andra krav på representanterna.
Ekerot möter tyvärr inte dem.

Citat:
Det är inte konstigt att han petas. Det finns en liten falang i SD men med väldigt stor makt som vill liberalisera SD och göra det till ett "normalt part". Kenth Ekeroth är "radikalare" och är ett fan av
Viktor Orban. SD vill helst nog bli av med honom men de kan det inte för han har för mycket stöd både i partiet och utanför av partiet.
Om att ofta hamna i slagsmål på stan är att vara "radikal" då får gärna "det radikala" stå över...

Citat:
Jag tror nog att det är mer en fördel än nackdel för honom och SD att han inte framstår som en politiker
När man har passerat 21 år så ska man veta hur man bär sig åt offentligt. Särskilt om man är politiker och ska attrahera nya väljare.
Man kan inte alltid "få rätt" vare sig med ord eller mha "fysisk påverkan". Ibland kräver allmän hyfs att man är nykter och att man ibland backar.
Kallas "mognad".
Citera
2018-02-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
När man som SD börjar hamna på rätt anständiga opinionsnivåer ställs också en del andra krav på representanterna.
Ekerot möter tyvärr inte dem.

Om att ofta hamna i slagsmål på stan är att vara "radikal" då får gärna "det radikala" stå över...

När man har passerat 21 år så ska man veta hur man bär sig åt offentligt. Särskilt om man är politiker och ska attrahera nya väljare.
Man kan inte alltid "få rätt" vare sig med ord eller mha "fysisk påverkan". Ibland kräver allmän hyfs att man är nykter och att man ibland backar.
Kallas "mognad".
Jag syftade på hans politik.
Citera
2018-02-22, 17:38
Medlem
Tubleross avatar
Nu är alltså SD officiellt en del utav globalist eliten.

Kommer inte rösta på SD i riksdagsvalet då hela ledningen i princip består av riktiga mesar.

Men att personkryssa Kent är en självklarhet.

Den enda politikern i riksdagen som vågar ta bladet från munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in