2018-02-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
Jag håller med dei Heffner, jag letar med ljus och lykta jag med efter salonger där man kan få en rejäl stjärtteasing och någon leksak i rumpan, jag är dock inte bi, men tycker att det är grymt skönt!

det finns ju![/quote]
Det gör det nog men jag har inte hittat något ställe ännu! Får leta vidare! Jag hittar mest ställen med sillisar jag.
Citera
2018-02-21, 16:09
Medlem
Nu har jag varit ute på äventyr igen. Jag tog bussen ett par hållplatser österut och gick till baksidan av ett torg till ett ställe som jag kollat upp på TMG. Det var en ren chansning och jag blev insläppt av en äldre kvinna. Jag sa att jag inte hade bokat tid och frågade om det var hon som masserade och de hade några lediga tider. Hon ropade något på thai och en annan kvinna kom från ett annat rum. Eftersom jag inte blev så sugen så sa jag att jag skulle höra av mig på telefon för att boka tid.
När jag gick där ifrån mötte jag en ung, söt thai-tjej som var påväg in. Jag tog ett varv runt kvarteret och gick tillbaka i hopp om att hon var ledig och det var hon. Jag blev förvånad för hon var ganska kurvig i sina svarta tajta leggings. Jag bokade en timmes massage, gick in i rummet, klädde av mig och väntade. Hon kom in och började massera. Hon tog inte i särskilt hårt och var ganska snabb i rörelserna. För att uppmuntra henne sa jag att det var jätteskönt men att hon gärna fick ta i hårdare. Det var trevligt att kunna prata med henne på svenska utan problem. Jag sa att hon var duktig och väldigt söt. Hon fnittrade och tackade. Efter en stund fick jag vända mig och jag njöt av att titta på henne. Jag sa igen att jag tyckte att hon var väldigt fin. Tack, jag vet sa hon och skrattade. Det märktes att hon var väldigt självsäker på grund av sitt utseende. Hon teasade ingenting och till slut frågade hon om jag ville ha extra. Jag frågade vad hon erbjöd och hon sa allt utom sex. Vi diskuterade lite fram och tillbaka och jag försökte få henne att övertyga mig genom att flörta lite men hon nappade inte och det var verkligen inte någon upphetsande stämning. Trots det betalade jag 400 för ett HJ eftersom hon var väldigt söt. Hon stod upp bredvid massagebordet och jag frågade om jag fick ta på hennes rumpa. Det fick jag, riktigt rund och tight var den, jättehärlig. Jag kom men det var verkligen inget speciellt. Man vill ju att dom ska vara lite sådär mysigt inbjudande, inte kaxiga och verka vara uttråkade. Jakten fortsätter!
Citera
2018-02-21, 16:48
Medlem
Långt uppe i norrort stötte jag på en glad överraskning. Stället jag gick till brukar bjuda på habil massage och vettiga handjobb, men ingenting utanför det vanliga.

Men den här gången vart det lite speciellt. En tjej, kanske 30 någonting som såg hyfsat bra ut, kom in och började massera.Själva massagen var som vanligt på salongen helt ok.
Men när teasningen kom igång var den hetare än vanligt. Mycket drag i skåran och rätt ohämmade smekningar.
Nu kom frågan vad jag ville ha, och nu märktes en bra attityd. Hon smekte och viskade och lockade så jag beställde en BtB för 700:-.
Nu började hon överraska...
Hon började åla naken på ryggen ett tag, sedan kysste hon sig fram till rumpan och började en enormt skön rimning. Första gången jag fått det i Sverige och helt utan förhandling.
BtB fortsatte efter ett tag på utmärkt sätt. Jag trodde jag förhandlat BtB med avslutande HJ men hon satte sedan igång och slicka lite överallt och avslutade med ett BJ med kådis.
Sedan avslutade hon dessutom tiden ut med huvudmassage.
Och när det var dags att klä på mig så lät hon mig inte göra det själv utan hon klädde på mig allt från strumpor till jackan. Hela tiden servilt feminint, vilket gav en väldigt bra eftersmak på besöket.

Har tyvärr inte haft möjlighet till återbesök, det här var före jul, men jag ska naturligtvis dit igen och leta upp henne.
Citera
2018-02-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallKalle
Långt uppe i norrort stötte jag på en glad överraskning. Stället jag gick till brukar bjuda på habil massage och vettiga handjobb, men ingenting utanför det vanliga.

Men den här gången vart det lite speciellt. En tjej, kanske 30 någonting som såg hyfsat bra ut, kom in och började massera.Själva massagen var som vanligt på salongen helt ok.
Men när teasningen kom igång var den hetare än vanligt. Mycket drag i skåran och rätt ohämmade smekningar.
Nu kom frågan vad jag ville ha, och nu märktes en bra attityd. Hon smekte och viskade och lockade så jag beställde en BtB för 700:-.
Nu började hon överraska...
Hon började åla naken på ryggen ett tag, sedan kysste hon sig fram till rumpan och började en enormt skön rimning. Första gången jag fått det i Sverige och helt utan förhandling.
BtB fortsatte efter ett tag på utmärkt sätt. Jag trodde jag förhandlat BtB med avslutande HJ men hon satte sedan igång och slicka lite överallt och avslutade med ett BJ med kådis.
Sedan avslutade hon dessutom tiden ut med huvudmassage.
Och när det var dags att klä på mig så lät hon mig inte göra det själv utan hon klädde på mig allt från strumpor till jackan. Hela tiden servilt feminint, vilket gav en väldigt bra eftersmak på besöket.

Har tyvärr inte haft möjlighet till återbesök, det här var före jul, men jag ska naturligtvis dit igen och leta upp henne.

En skön och trevlig recension Kalle!
Citera
2018-02-21, 21:49
Medlem
Ramlade in på denna tråd och tänkte att jag kan dela med mig av en av mina bättre erfarenheter.

Brukar besöka ett ställe i södra Sthlm, detta har nu blivit mitt "go to" ställe, då jag är där ungefär 1 gång per månad.

Bra utbud på tjejer, 3-4 st brukar vara tillgängliga, alla är unga med bra kroppar.

Jag ringer på dörren och möts av en riktigt fin 25-30 åring, med riktigt bra fasta sillisar. Tänker "shit, hoppas hon masserar mig".

Brukar endast ta 30 minuter, tycker att 1 timme blir för mycket, då massagen inte är världsklass.
Betalar för 30 minuter, blir visad in till ett litet rum med skön belysning och madrass.

Lägger mig avklädd med soldaten neråt. När dörren sedan öppnas och tjejen som släppte in mig kommer in, förs blodet genast ner till min krigare. När hon sedan smiskar mig lätt på rumpan och fnissar, vet jag att detta kommer sluta bra.
Hon börjar med att lägga en varm blöt handduk på ryggen, som sedan går ner till benen, över min soldat, som redan är redo.
Massagen är helt klart godkänd, kan se hennes välformade bröst i ögonvrån, och hennes korta shorts gjorde att man kunde ana en tight liten rumpa. När hon kommer ner till benen blir det mycket teasing, precis vad jag gillar. Visar henne uppskattning genom att lyfta på höfterna. Sedan händer något jag aldrig upplevt tidigare. jag känner hennes våta varma tunga i min anal. WOW vilken känsla, samtidigt som hon smeker min soldat.

Detta pågick i kanske 30 sekunder innan hon vände på mig. Gissa om jag var igång nu. Jag måste få se hennes bröst tänkte jag. Det erbjuds endast HJ tyvärr, men med rätt peng tar hon av sig kläderna.
Ingen frågan om saken för min del. Kläderna ska av.

Hon tar sedan av sig sitt linne och bh, fram kommer de rundaste brösten jag skådat, med de styvaste bröstvårtorna jag sett, de stod ut minst 1,5 cm. Sedan shortsen och trosorna, en rakad mus tittar fram med en liten tatuering över. SATAN VAD SEXIGT.
Hon leker först med min stenhårda kuk, rör fingrarna fram och tillbaka (teasar mig). Kommer upp med brösten till mitt ansikte, jag lyckas få hennes nipple i munnen. Hon tar sedan ett stadigt grepp runt kuken och jag leder min hand mot hennes mus.
Jag börjar smeka henne och hon rör sig med sin mus mot mina fingrar. Jag lyckas få in 2 fingrar i hennes våta trånga mus.

Då kan jag inte hålla mig längre, exploderar över hennes hand, och upp på mitt bröst.
SATAN vilket tryck det var, hon börjar fnissa och säger "oj, mycket". Jag garvar bara.

Totalt gick hela upplevelsen på 800kr.
250 massage
250 HJ + 300 utan kläder.

Tjej 10/10 (Lätt den snyggaste Thai-tjejen jag sett)
Massage 7/10 (Har upplevt mycket sämre)
Extra 9/10 (Väldigt bra upplevelse)
Citera
2018-02-21, 22:04
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeisenDong
Ramlade in på denna tråd och tänkte att jag kan dela med mig av en av mina bättre erfarenheter.

Brukar besöka ett ställe i södra Sthlm, detta har nu blivit mitt "go to" ställe, då jag är där ungefär 1 gång per månad.

Bra utbud på tjejer, 3-4 st brukar vara tillgängliga, alla är unga med bra kroppar.

Jag ringer på dörren och möts av en riktigt fin 25-30 åring, med riktigt bra fasta sillisar. Tänker "shit, hoppas hon masserar mig".

Brukar endast ta 30 minuter, tycker att 1 timme blir för mycket, då massagen inte är världsklass.
Betalar för 30 minuter, blir visad in till ett litet rum med skön belysning och madrass.

Lägger mig avklädd med soldaten neråt. När dörren sedan öppnas och tjejen som släppte in mig kommer in, förs blodet genast ner till min krigare. När hon sedan smiskar mig lätt på rumpan och fnissar, vet jag att detta kommer sluta bra.
Hon börjar med att lägga en varm blöt handduk på ryggen, som sedan går ner till benen, över min soldat, som redan är redo.
Massagen är helt klart godkänd, kan se hennes välformade bröst i ögonvrån, och hennes korta shorts gjorde att man kunde ana en tight liten rumpa. När hon kommer ner till benen blir det mycket teasing, precis vad jag gillar. Visar henne uppskattning genom att lyfta på höfterna. Sedan händer något jag aldrig upplevt tidigare. jag känner hennes våta varma tunga i min anal. WOW vilken känsla, samtidigt som hon smeker min soldat.

Detta pågick i kanske 30 sekunder innan hon vände på mig. Gissa om jag var igång nu. Jag måste få se hennes bröst tänkte jag. Det erbjuds endast HJ tyvärr, men med rätt peng tar hon av sig kläderna.

Hon tar sedan av sig sitt linne och bh, fram kommer de rundaste brösten jag skådat, med de styvaste bröstvårtorna jag sett, de stod ut minst 1,5 cm. Sedan shortsen och trosorna, en rakad mus tittar fram med en liten tatuering över. SATAN VAD SEXIGT.
Hon leker först med min stenhårda kuk, rör fingrarna fram och tillbaka (teasar mig). Kommer upp med brösten till mitt ansikte, jag lyckas få hennes nipple i munnen. Hon tar sedan ett stadigt grepp runt kuken och jag leder min hand mot hennes mus.
Jag börjar smeka henne och hon rör sig med sin mus mot mina fingrar. Jag lyckas få in 2 fingrar i hennes våta trånga mus.

Då kan jag inte hålla mig längre, exploderar över hennes hand, och upp på mitt bröst.
SATAN vilket tryck det var, hon börjar fnissa och säger "oj, mycket". Jag garvar bara.

250 massage

Härlig recension!
Får en känsla av att du kommer att göra fler besök på denna massage salongen.
Citera
2018-02-21, 23:04
Medlem
Var nere i Göteborg i mellandagarna och blev sugen på en thaimassage. Kollade upp adressen på ett ställe jag hittade på TMG som verkade lovande. Jag sms:ade salongen på vägen men fick inget svar. Väl där visade sig stället vara stängt. Jag kom dock ihåg ett annat ställe som låg på gångavstånd därifrån, då det blev en liten promenad innan jag var framme på salong nummer två. Entrén låg i gatunivå väl synlig för förbipasserande, men det var ingen i närheten just då så jag ringde på dörrklockan. Inget svar så jag gick därifrån och ringde salongen på mobilen.

Fick svar om att jag kunde komma förbi om fem minuter, så jag tog ett varv runt bostadsområdet och ringde sedan på igen. Dörren öppnades av en söt och trevlig tjej i 30-årsåldern i grått linne och svarta leggings. Sa att jag ville ha en timme oljemassage och swishade över betalning på 400 kr. Hon för mig in i ett rum längre in, går ut och stänger dörren. Jag näckar och lägger mig på mage med snoppen neråt och handduk över rumpan.

Tjejen kommer strax in och förklarar då att handduken ska vara på madrassen, så redan från början får jag alltså ligga utan något som skyler mig. Verkar lovande tänkte jag, och massagen sätter igång. Skön massage men ingen direkt beröring av könsorgan i början. Däremot byter hon efter ett tag musiken mot någon väldigt suggestiv och sexig låt, och för att vara extra tydlig frågar hon efter ett tag om inte jag gillar musiken. Jag svarar jakande vilket hon gillar. Efter en halvtimme ber hon mig vända mig om vilket jag gör och massagen fortsätter på framsidan.

Ganska snart kommer då frågan om jag vill ha B2B och det vill jag. Lite förhandling om priset och jag betalar väl långt mer än jag borde, men hon är sexig med fina sillisar så jag kan inte säga nej. Hon näckar och börjar gnida sig mot mig. Hon märker att jag gillar hennes bröst så hon låter mig smeka och suga på dem en bra stund. Sen runkar hon mig till utlösning och stunden är över. Jag visas till en dusch och efter det betalar jag överenskommet pris.

Tjej 8/10 (fantastiskt fin kropp)
Massage 6/10
Extra 6/10 (skön upplevelse men lite för dyrt)
Citera
2018-02-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttetyst
Första inlägget efter år av frånvaro och borttappat konto.

Tänkte berätta kort om när jag en gång besökte vår huvudstad.
Jag hade noga planerat för ett par timmars njutning. En lista skapades på tänkta ställen att besöka, baserat på Tmg betyg, personliga preferenser och mitt tänkta slutmål.
Bara dropin, men tidigt på dygnet.

Jag hade tänkt mej börja söder om söder på ett ställe som enligt reklambilderna och recensionerna var utrustat med både vackra damer, sjysst inredning och fri parkering. 3 önskningar i ett.
Trodde mej hittta rätt adress, utan att se ett skit från gatan där bilen parkerades. Bostadshus på 3-4 våningar. Fick leta runt lite vilset till jag såg den välbekanta flaggan vid en av ingångarna.

Väl där höll jag på att ge upp då dörren hade kodlås, och jag hittade ingen ringklocka. Nervös och lite stressad gör att man blir blind tydligen. Ringklockan till salongen satt ju en halvmeter över övriga knappar till de boende i huset.
Någon såg mej dock innifrån lokalen och en donna kom och visade mej in, och passade samtidigt på att visa ringklockan.
Härligt. Idiotförklarad direkt. Det här blir bra, tänkte jag.
Damen som öppnade var ganska kort, 8/10 på ansiktsskalan, klädd i någon form av skinnshorts och en tunn överdel. Det andades möjligheter tidigt helt enkelt.
Vi var nog ensamma på plats, hon och jag.

Väl inne betalades för massagen och jag visades till ett litet rum med låsbar dörr.
Jag har alltid varit lite osäker kring hur jag ska ligga, hur mycket man ska ta av sig och så vidare.
Efter att ha läst här på forumet tänkte jag denna gång att jag skiter i vad de tänker, näckar helt, lägger mej på mage med kapten dunder tittandes nedåt.

Jag har aldrig sluppit frågan tidigare heller, men detta kändes än mer spännande på något vis. Jag är nog rätt snygg, luktar gott, välrakad och klär mej medvetet. Det verkar faktiskt räcka.

Massagen var väldigt sensuell redan från start. Man liksom märker om den som utför massagen verkligen gillar det hon gör. Och det gjorde denna snygging. Verkligen!
Det teasades både med långa smekningar i rumpskåran och försiktiga petande på pungen med naglarna.
Frågan om extra kom väldigt fort och 300 spänn betalades, i förskott (fan vad jag hatar det!). Fick till slut lägga till nån hundring extra för att få henne naken på överkroppen.
En stor fin tatuering hade hon på ryggen (hey hey till er som träffat henne) och hennes namn kändes som en pusselbit som passade utmärkt till övrigt jag visste om salongen utifrån Tmg recensioner osv.
Den här tjejen kunde verkligen det hon höll på med. Och lagom mycket närvaro utan att bli creepy därtill.

Efter ett sjukt bra HJ med mycket smek kring pung o anus och avklarad nersölning erbjöds jag dusch i en minimal kabin på plats innan jag slank iväg. Tackade dock nej. På väg ut hade en minst lika het donna parkerat i en soffa vid kassan. Lite slankare men med sjukt sug i blicken.
Jag tittade henne i ögonen och sa åt henne att nästa gång är det din tur. Hon bara fortsatte att le, och svarade mej att gärna. Senare idag eller imorgon..

Fortsättning följer..

Hahahah, vet vilket ställe du syftar på, varit där ett antal gånger
Citera
2018-02-22, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeisenDong

250 massage

Låter som ett riktigt trevligt ställe, alltid ska det vara söder om stan
Citera
2018-02-22, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Låter som ett riktigt trevligt ställe, alltid ska det vara söder om stan
Japp! Söder om stan händer det!😉
Citera
2018-02-22, 13:47
Medlem
Heffners avatar
Nästan lite varning att alla vet vilket ställe det är..... men trevligt är det

Citat:
Ursprungligen postat av Ml0001
Härlig recension. Tror jag vet vilket ställe.
Citera
2018-02-22, 15:04
Medlem
Tack FB. Hittade TMG och det visade sig finnas salonger i ett område nära mig (södra Sthlm)

Tar mig dit och chansar, vill vidga min erfarenhet i min s.k hobby.
Borde ha ringt och bokat tid innan, när jag kommer dit är det upptaget och hon säger att jag får vänta 10 minuter. Helt ok för mig.
En liten söt kvinna i 30-40 års åldern öppnar med ett leende, skakar hand och visar mig in.
Betalar för en timmes massage. Ser en bild på vad som liknar ett familjefoto. Tänker då "fan, det kommer inte bli något extra idag".

Blir hänvisad till ett rum med en riktig massagebänk, som dessutom var uppvärmd. Tänker då också att "detta verkar för proffesionellt för HE". Lägger mig iallafall näck med ballen neråt.
Hon kommer in och täcker för mig med en filt, frågar om jag vill ha hård medium eller lätt massage.
"Medium blir bra".
Denna kvinna vet vad hon gör, knäcker ut hela min ryggrad, får ut knutar, hon frågar även om jag vill bli insmord med tigerbalsam. Jag tackar ja. Kom på i efterhand att det kanske inte var så smart OM det skulle bli en HJ, det lär ju svida som fan.

Massagen fortsätter, ingen teasing eller nåt sånt, inte ens en liten snudd vid pungen. Vid detta läge börjar jag förlora hoppet helt om HE. Aja, tänker jag. Jag får iallafall en riktigt grym massage.

Sedan vänder hon på mig, ingen kontakt med min soldat. Nu börjar jag bli besviken, hade hoppats att detta skulle vara ett guldkorn.
Hon fortsätter massagen på framsidan av låren, magen och bröstet.

Sedan händer det oväntade, hon frågar mig med relativt bra engelska. "You want here too?"
"Yes, please. What do you offer?".
"HJ, BJ, B2B"
Oj jävlar tänker jag, nu börjar det likna nåt. Vi diskuterar priser lite, vill inte pusha gränsen. Vi kommer överens om B2B för 1500. (Lite dyrt i mitt tycke), men har läst här om upplevelserna och kan inte missa denna chans. Betalade med swish, vilket för mig är ett stort plus. (Hatar när dom bara tar kontanter)

Hon leder mig in till ett annat rum där madrassen är på golvet, också uppvärmd. Hon går och fixar nånting medan jag ligger näck på rygg med en sovande soldat.

Hon kommer in och börjar ta av sig kläderna, ingen drömkropp direkt, men helt ok för hennes ålder. Liten petit, med B kupa kanske.
Hon lägger sig på mig och börjar kyssa min nacke, jag gör detsamma på henne, och hon börjar stöna lite smått. Smeker hennes lilla rumpa och hon börjar suga på mina bröstvårtor, jag smeker hennes bröst vilket hon verkade gilla.
Sedan går hon ner med munnen över min mage, kommer ner till kuken och stoppar den försiktigt i munnen. WOW, tänker jag. Hon låter mig sedan knulla hennes mun försiktigt och hon verkar gilla det.

Försöker att inte komma allt för fort, vill ha lite mer tid med denna kvinna. Men tillslut går det inte att hålla igen. Varnar att jag kommer, och hon låter lite besviken, "Now?"
Jag kommer över min mage och hennes hand, hon fortsätter sedan att pussa lite på min tömda krigare.

Sedan sätter hon sig bakom mig och viskar i mitt öra.
"Next time, if you want more, sex 2000".
Jag tackar så mycket och säger att jag garanterat kommer komma tillbaka.

Blir sedan erbjuden dusch, te, kaffe, vatten. Tar lite vatten och tackar för mig.
Hon frågar sedan efter mitt namn och säger att jag ska ringa och boka tid nästa gång, då hon jobbar själv i sin salong.

Det som gick från att vara en vild chansning visade sig vara ett guldkorn, om du har fylld plånbok.

Massage 10/10
Tjej 6/10 (Funkar för sin ålder, man kan inte va kräsen)
HE 9/10 (Väldigt bra upplevelse)

Löning imorrn, kanske blir ett till besök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in