Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-17, 19:45
Medlem
RitaHayworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Hoppsan vad har hänt nu då?
Om hycklarna på MSM försöker smyga ut Özz då är det illa. Ska Özz gå samma öde till mötes dom polaren Soran? Helt utfadad från offentligheten? Det får vi hoppas samt långa fängelsestraff för eventuella brott. Kvar blir bara hycklarna i MSM. Men även dessa börjar desperat förstå att de bara har ett halvår kvar i rampljuset.

Har inte sett showen men hittade att den handlar om detta:
I föreställningen ”Dålig stämning” häcklar Özz Nujen med svenskar och svenskars konflikträdsla, poserande med ett automatvapen, och synar våra märkliga tankar om vad som egentligen utgör en terrorist.

Kanske inte helt lämpligt nu inser t.o.m. TV4. Özz brukar kraxa om att svennar tror han är terrorist för han är så hårig, det kanske ingår i showen. Så troligtvis börjar MSM akta sig för att reta upp folket för mycket.
Citera
2018-02-17, 21:03
Medlem
Är ganska säker på att jag såg en passage ur just den föreställningen på tv för flera år sen och äcklades av hans förståelse, beundran, för män som misshandlar barn.

Kan hända att jag minns det ordagrant:
"Jag förlåter min pappa för att han slog mig, det gör jag, för där vi kommer ifrån var han en stor man, han ledde många män, men när han kom hit till Sverige då blev han ingen."

Tveklöst är det så att dessa "män" står och faller med sitt ego.
Att Akilovs ego krävde fem liv, däribland en liten flickas, är sånt Nujens tycker man får ta.

Inte tänkt på det innan, men 75% av övriga döda var väl kvinnor, vilket också är typiskt dessa "män".
Senast redigerad av eva88 2018-02-17 kl. 21:07.
Citera
2018-02-17, 21:10
Medlem
Självinsikten hos dessa kurdkomiker är obefintlig och jag tror dessa herrar blivit fartblinda och tror dem är beskydda av PK-media i alla lägen. Att köra en sån show och skriva såna krönikor när man har skattefifflat och anställt terroristen att bygga hans familjs hus på Gotland säger allt om hur falsk denna man är. Tragiskt att han fått härja fritt i media.
Citera
2018-02-17, 21:12
Medlem
TumTums avatar
Jag blir faktiskt lite berörd av detta ingrepp i tv-tablån
Känns som en liten vinst
Första gången som msm reagerar
Kärringarna på Expressen framstår som de djupt hycklande hjon de är
Katerina Janouch - hatten av för dig!
Citera
2018-02-17, 21:20
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Är ganska säker på att jag såg en passage ur just den föreställningen på tv för flera år sen och äcklades av hans förståelse, beundran, för män som misshandlar barn.

Kan hända att jag minns det ordagrant:
"Jag förlåter min pappa för att han slog mig, det gör jag, för där vi kommer ifrån var han en stor man, han ledde många män, men när han kom hit till Sverige då blev han ingen."

Tveklöst är det så att dessa "män" står och faller med sitt ego.
Att Akilovs ego krävde fem liv, däribland en liten flickas, är sånt Nujens tycker man får ta.

Inte tänkt på det innan, men 75% av övriga döda var väl kvinnor, vilket också är typiskt dessa "män".

Familjen Nujen Debbie och Özz borde som alla andra som bekänner sig som svenskar göra rätt för sig.
Citera
2018-02-17, 22:53
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Familjen Nujen Debbie och Özz borde som alla andra som bekänner sig som svenskar göra rätt för sig.

Detta att man kan bli en hyllad komiker (låt vara i en viss krets). Tjäna stora pengar, leva flott. Driva upp flyktingboenden samt ha familjemedlemmar som jobbar med lagliga frågor kring immigration, samtidigt som man betalar arbetande personer som fått avslag på sin vistelse svart och man dessutom med obeskattade medel avlönat en av de värsta mördarna i Sveriges historias uppehälle till dådet på Drottninggatan skickar ju helt galna signaler till alla i detta land. Oavsett vad man tycker eller tänker. Detta är inte rätt, och inte något som kan gå ostraffat i en rättsstat.

Nujen, samt alla i familjen som visat sig betalt svart illegal arbetskraft för byggen på Gotland och annorstädes måste åtalas, nu.
Senast redigerad av CapsLock99 2018-02-17 kl. 22:56.
Citera
2018-02-18, 01:36
Medlem
Utbrytarens avatar
Ultranationalistiske skattefifflaren, orangutangmutanten Özz Nujen är tillbaka i TV4:s tablå på bästa sändningstid kommande lördag...

TV4 på Facebook under lördagen om Özz program:
Citat:
ES: Enl min Tv-tidning skulle det vara Özz Nujen kl 20.00 ikväll men enl KvP är det David Batra... vilket är det som gäller????

TV4: Hej E**,
Ikväll sänder vi David Batra - Det här var ju tråkigt klockan 20.00 i TV4. Hoppas du är med oss då! / Josefine

ES: När sänds programmet med Özz???
JS: Varför har ni tagit bort Özz program då?

TV4: Hej J*****! Den går nästa vecka på lördag 20.00. Ha det fint! /Elisabeth
https://www.facebook.com/TV4/posts/1892380344170189

Illa detta. Hur fan kan TV4 låta Nujen - misstänkt finansiär av vidrig IS-terrorism i Sverige - få agera "komiker" kl 20.00 en lördag?!!
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kan det vara så att dom lyft ut Özz ur tablån pga. Akilov-affären?
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Alla gånger. Özzen har mycket mer som ska fram.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Hoppsan vad har hänt nu då?
Om hycklarna på MSM försöker smyga ut Özz då är det illa.
Citat:
Ursprungligen postat av TumTum
Jag blir faktiskt lite berörd av detta ingrepp i tv-tablån
Citera
2018-02-18, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren
Ultranationalistiske skattefifflaren, orangutangmutanten Özz Nujen är tillbaka i TV4:s tablå på bästa sändningstid kommande lördag...

TV4 på Facebook under lördagen om Özz program:https://www.facebook.com/TV4/posts/1892380344170189

Illa detta. Hur fan kan TV4 låta Nujen - misstänkt finansiär av vidrig IS-terrorism i Sverige - få agera "komiker" kl 20.00 en lördag?!!

"Inga skämt om Drottninggatan bara,tack." skrevs för drygt 30 min sedan. Det lär TV4 städa bort...
Citera
2018-02-18, 07:44
Medlem
TumTums avatar
Lider Fyran av självskadebeteende?
Gillar de shitstorms, få det dem att sig levandes?
Varför flytta honom till nästa vecka öht?
Så många frågor till ett enda svar:
Casten tappade bollen.
Och är därför inte kompetent
Inte ens ett halvår efter senaste skitstormen.
Citera
2018-02-18, 08:18
Medlem
ristolainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
"Inga skämt om Drottninggatan bara,tack." skrevs för drygt 30 min sedan. Det lär TV4 städa bort...
Då raderar de nog det efter också.

"Sämsta skämtet om terroristen från Drottninggatan är han han fanns i Sverige och arbetade svart hos Özz Nujen trots utvisningsbeslutet, alltså samma miss som med Ikea-mördaren"
Citera
2018-02-18, 08:24
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TumTum
Lider Fyran av självskadebeteende?
Gillar de shitstorms, få det dem att sig levandes?
Varför flytta honom till nästa vecka öht?
Så många frågor till ett enda svar:
Casten tappade bollen.
Och är därför inte kompetent
Inte ens ett halvår efter senaste skitstormen.

Gammelmedia, i det här fallet TV4, är precis som terroristfinansiären Özz totalt förblindade av arrogans.

Det handlar om att pissa det svenska folket i ansiktet till varje pris. De vill visa vem som bestämmer.

"Vanligt folk" ska inte komma här och ha åsikter om att de låter en terroristfinansiär håna och göra narr av det svenska folket. Det är hela affärsidén. Att göra "vanligt folk" upprörda och förbannade. Det tycker de är roligt.

Det är genuint onda människor vi pratar om.
Citera
2018-02-18, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Om det hade visat sig att Michael Moore eller Tom Cruise hade betalt Boston bombaren 10000 USD under bordet så hade de två blivit satta under lupp resten av livet.

Alla i hela världen hade vet om det oavsett om att det handlat om att göra i ordning poolen för sommaren åt Michael eller Tom.

Här i Sverige vet inte vi skattebetalare om myndigheterna eller media ens är intresserade av nysta i kopplingen mellan Akilov och Nujens.
Jag vet inte hur man bäst går till väga men jag såg att Nujens show finns på Netflix.

Amerikanska Netflix behöver nog upplysas om Nujens förehavanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in