2018-02-21, 11:22
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadinside239
Om kvinnor inte knullade runt hade det kanske varit värt att gifta sig. Horor finns överallt och är gratis om du menar professionella luder så är de ändå billigare i längden än flickvänner. Vidare slipper man höra deras gnäll, man betalar för sig och ber dem lämna bostaden omgående.
Du kanske ska hålla dig till gratisluder" & betalhoror även i fortsättningen. Känns som att det kanske är bäst så.
Citera
2018-02-21, 11:25
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad är det för fel på en pojkvän? Det är ju inte så att den dagen hon gifter sig, skaffar barn och annat så nöjer hon sig med en kille. Efter ett tag är hon trött på detta och ska gå på tjejkväll. Ränderna går sällan ur!
Alltså, ingen av mina vänner har varit otrogna.
Kanske nån gång när de var yngre men då hade man ju inga seriösa förhållanden.

Har ni blivit utsatta i unga år gör otrohet så kan jag meddela att det har de flesta.
Både tjejer och killar är rätt respektlösa i yngre år.
Sen växer man upp... en del av livet.
Citera
2018-02-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Du kanske ska hålla dig till gratisluder" & betalhoror även i fortsättningen. Känns som att det kanske är bäst så.

Kvinnor i nuvarande samhällsklimat duger ändå bara till att liggas med så det enda jag går miste om är antagligen gnäll och deras bullshit. Helt värdelösa.
Citera
2018-02-21, 11:29
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
Vill du veta vad som kan vara rent sexuellt mer vinstgivande i det stora hela? Att skaffa en partner och utforska allt vad sex kan innebära inom ett tryggt förhållande där båda utvecklas känslomässigt och spirituellt.

Problemet för er kvinnor idag är att ni blir uppmuntrade att använda män som onani verktyg. Det enda ni lär er är att män inte är att lita på. Därför kommer ni aldrig kunna vara ärliga med eran historia någonsin igen och ni är så jävla lost mentalt att ni ger er på era systrars män för att ni själva tycker att det är så jävla synd om er.

Dagens kvinnor är parasiterande vider. Hoppas karma biter er rejält.
Alltså yngre kvinnor kanske beter sig generellt sätt illa. Dock så lugnar ju de flesta ner sig. Jag har dock rätt lugna vänner och känner inte igen dem i beskrivningen. Jag är väl den vilda isf eller var rättare sagt. Skulle aldrig ha ett ons idag. Ever! Ger mig inte någonting...

De flesta kvinnor strävar efter en trygg partner. Enligt mig, i högre grad än män...
Citera
2018-02-21, 11:30
Medlem
Citat:
Kvinnor i nuvarande samhällsklimat duger ändå bara till att liggas med så det enda jag går miste om är antagligen gnäll och deras bullshit. Helt värdelösa.

Att dra alla kvinnor över en kam är kanske lite väl hårt.
Citera
2018-02-21, 11:32
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Får du ligga överhuvudtaget? Du verkar så bitter? Har någon sårat dig rejält?

Unga tjejer vill ofta ha kul. Dock så mognar även dem efter ett tag. Inte sällan tidigare än män. Kvinnor har ju även en biologisk klocka att ta hänsyn till.
Citera
2018-02-21, 11:34
Medlem
Inget nytt fenomen, så har det nog varit sedan 70-talet minst. Svenskor har ett rykte om sig utomlands och män från vissa kulturer, där det förväntar sig att deras kvinnor ska hålla lite på sig, brukar ofta vara intresserade av svenskor att roa sig med. Många ser nog det som att få valuta för resepengarna också.
Citera
2018-02-21, 11:34
Medlem
ReiseReises avatar
Jag har rest och backpackat oerhört mycket (flera år), jag kan tala om för er såhär:

Ja, de flesta svenska tjejer tycker väldigt mycket om att ha sex när de är ute och reser. Svenska tjejer har faktiskt lite av ett rykte att vara lätta att få. Många svenska tjejer upplever att det är oerhört frigörande att inte behöva ta hänsyn till sin omgivning som man måste göra hemma. Att det som händer här stannar här och de man träffar kommer man inte att träffa igen. Många svenska tjejer har mycket hämningar som de gärna skulle vilja släppa loss om de bara kunde.

Sedan tycker många svenska tjejer killar från annat håll är spännande. Jag kan säga såhär till er att inte en enda svensk kille får ligga med en svensk tjej. Om du och hon och sedan en annan kille från tex Argentina, Kanada, Grekland, Australien eller Frankrike osv delar rum, så kommer hon med 99,9% chans att inte vara ett dugg intresserad av dig utan istället vilja ha denna andra kille.

Så om någon här på forumet tror att du kommer få ligga med en kåt backpackande svensk tjej så har du jävligt fel Flera är av resande har lärt mig detta.

Sedan ska man inte vara för hårda mot svenska tjejer, detta är ett fenomen som förekommer bland nästan alla tjejer som reser (även om svenskar har ett lite speciellt rykte). Jag skulle nog faktiskt tippa på att dom absolut med sexgalna som reser ändå är Britter, det är också dessa som dricker sig som mest redlösa och hittar på antingen bus eller bråk.

Man ska också komma ihåg att många killar som reser också gärna är ute efter att få ligga. Då pratar vi inte standard äckliga sexställen som Magaluf, Bali eller Ibiza, utan helt enkelt vanliga hostels i Australien, Vietnam eller Nya Zeeland. Det är kul att resa och jag tycker inte man ska ge folk för mycket kritik för att de har insett detta. Låt tjejerna leva ut lite medans de kan
Senast redigerad av ReiseReise 2018-02-21 kl. 11:39.
Citera
2018-02-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Får du ligga överhuvudtaget? Du verkar så bitter? Har någon sårat dig rejält?

Unga tjejer vill ofta ha kul. Dock så mognar även dem efter ett tag. Inte sällan tidigare än män. Kvinnor har ju även en biologisk klocka att ta hänsyn till.

Vadå "får"? Det är lite det som är problemet, ni kvinnor ser sex som betalning för något. Jag får inte sex, jag har sex.

Ja, unga tjejer vill ha kul och ligga runt, men det är inget man tar seriöst. Man ligger med dem och sedan gör sig av med dem som använda kondomer. En man med självrespekt skaffar inte familj med ett luder.
Citera
2018-02-21, 11:38
Medlem
Väldigt många svenska kvinnor är slynor, inte alla men väldigt många! Svenska kvinnor behör inte åka på knullresor längre då hazarena mer än gärna ställer upp och knullar batikhäxorna!
Citera
2018-02-21, 11:41
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Vadå "får"? Det är lite det som är problemet, ni kvinnor ser sex som betalning för något. Jag får inte sex, jag har sex.

Ja, unga tjejer vill ha kul och ligga runt, men det är inget man tar seriöst. Man ligger med dem och sedan gör sig av med dem som använda kondomer. En man med självrespekt skaffar inte familj med ett luder.
Nej, när det gäller ONS vill de mest ha kuk faktiskt. Helst ingen liten....
Citera
2018-02-21, 11:54
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Har hon haft en riktig far, en riktig man och manlig förebild, så lär han dottern att inte ligga runt utan satsa på att gifta sig med en toppenman i alla avseenden och skaffa barn tidigt i en stor trygg kärnfamilj. Med sin man kan hon ha hur mycket kvalitativ sex som helst, så hon blir glad, nöjd och lycklig.
En riktig man gör inte skillnad på oklar och flickor. De lär sina döttrar att ta för sig i livet. Dock tror jag inga föräldrar uppmuntrar sina barn till att knulla runt. Vare sig det är tjejer eller killar..
Citat:
Eh, ja. Det är det som är grunden till allt positivt och civilisation. Äktenskap är inte perfekta, men det är nästintill det mest perfekta du kan komma. Vi har liksom provat oss fram på olika sätt under mänsklighetens gång och sett att detta är det bästa.
Äktenskapet är en förlegad konstellation. Dock inget emot det. Alla går göra som dem vill.
Citat:
"Hora/Madonna-komplex" är bara rent bullshit och slaskteori skapat av nutida kvasiakademiker. Det handöar om biologi som i sin tur skapar kultur, vilket i sin tur skapar civilisation. En kvinna skall veta sin plats, då blir hon lycklig, precis som en man skall veta sin plats.
Hora/Madonna handlar ju lite om att vissa män har svårt att se vanliga tjejer både som bra tjejer med sexuella behov. De tänker automatiskt hora om kvinnor som ligger runt. Det är ett begrepp som beskriver ditt och många andra mäns dåliga syn på kvinnor.
Citat:
"Kvinnosyn" är ännu ett sånt flumbegrepp med syfte att tysta ned och fördumma. Finns inget bakom denna tomma floskel. Bra kvinnosyn är att se till kvinnans biologi att vara kvinna och mor, inte ett pissluder som haft 300 kukar i sig i alla hål.
Kvinnosyn är ju hur man ser på kvinnor. Den kan ju vara bra eller dålig eller kanske både och.
Jag tror många kvinnor har en stark drivkraft till att bli mödrar men jag tycker inte att det är barnafödandet i sig som definierar en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in