Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-21, 10:24
  #1
Medlem
E.Erikssons avatar
På siten Familjeliv beskriver en ung svenska sin tillvaro som turist i Australien?

Citat:
Har varit i Australien i snart ett år och har kommit fram till att 99 % av denna resa handlat om killar. Har tappat räkningen och ibland även namnet på dom jag har varit med här men det är minst 20 one night stands + 3 kk..

Mina tankar förs ständigt till sex oavsett om det gäller min gifta chef (som jag också sovit hos), nya roomates eller främlingar på gatan. Alla killar är såå snygga och manliga och skäggiga här jämfört med där hemma och det är väl bara att passa på!?

Jag mår bra av detta för jag blir otroligt bekräftad och får närhet och värme men ibland gör jag det bara för att det blivit så normaliserat.

https://www.familjeliv.se/forum/thre...llar-och-sex/7

I en kommentar får hon rådet att aldrig berätta om sitt beteende för sin framtida svenska partner och svarar då så här:

Citat:
(...) nej jag kommer aldrig säga det till min partner, det är en anledning till att jag har lite ångest.

Hur utbrett är detta slampiga beteende bland svenska kvinnor? Hur ska man som svensk man uppfostra sin dotter så att hon inte blir en frivillig prostituerad som knullar runt utan att ta betalt?
Citera
2018-02-21, 10:29
  #2
Medlem
Babianens avatar
1) Det där är ett troll.

2) Men ja de flesta tjejer som åker utomlands gör det för att ligga.

3) Jag tror att det viktigaste för en kvinna är att hon får en pojkvän i ung ålder och börjar ha regelbundet sex. Då flippar man inte på det här sättet.
Citera
2018-02-21, 10:32
  #3
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Eriksson
På siten Familjeliv beskriver en ung svenska sin tillvaro som turist i Australien?



https://www.familjeliv.se/forum/thre...llar-och-sex/7

I en kommentar får hon rådet att aldrig berätta om sitt beteende för sin framtida svenska partner och svarar då så här:



Hur utbrett är detta slampiga beteende bland svenska kvinnor? Hur ska man som svensk man uppfostra sin dotter så att hon inte blir en frivillig prostituerad som knullar runt utan att ta betalt?
Hur menar du?
Ska fadern lära henne att ta betalt i stället?

Eller ska hon hålla på sig? Kanske vänta med sex tills hon gifter sig?

Dessa hora/Madonna -komplex ni killar har visar på dålig kvinnosyn. Vad gick fel i er uppfostran som gör att ni hyser sånt agg mot kvinnor och vill kontrollera oss?!
__________________
Senast redigerad av Femme.Fatale 2018-02-21 kl. 10:36.
Citera
2018-02-21, 10:34
  #4
Medlem
Detta är väldigt vanligt. Så fort kvinnnor är utanför sin vardagliga miljö så slår hypergami-switchen igång och kukkarusellen eskalerar, de passar på när de kan hora runt utan konsekvenser.

Åker en kvinna utan pojkvän utomlands så kan du räkna med att hon ligger med fler än hon kan komma ihåg.

Även när kvinnor säger sig ha en "girls night out" så är det en ursäkt till att gå på krogen utan pojkvännen för att leta ligg.
Citera
2018-02-21, 10:37
  #5
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadinside239
Detta är väldigt vanligt. Så fort kvinnnor är utanför sin vardagliga miljö så slår hypergami-switchen igång och kukkarusellen eskalerar, de passar på när de kan hora runt utan konsekvenser.

Åker en kvinna utan pojkvän utomlands så kan du räkna med att hon ligger med fler än hon kan komma ihåg.

Även när kvinnor säger sig ha en "girls night out" så är det en ursäkt till att gå på krogen utan pojkvännen för att leta ligg.
Om ni får chansen att knulla, tar ni inte den då?
Citera
2018-02-21, 10:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Hur menar du?
Ska fadern lära henne att ta betalt i stället?

Eller ska hon hålla på sig? Kanske vänta ned sex tills hon gifter sig?

Dessa hora/Madonna -komplex ni killar har visar på dålig kvinnosyn. Vad gick fel i er uppfostran som gör att ni hyser sånt agg mot kvinnor och vill kontrollera oss?!

Män och kvinnor är fundamentalt olika. En kvinna som ligger med män som inte är hennes man/pojkvän är ett luder, punkt. En man som ligger med många kvinnor är en lyckad man, punkt. Så är det.

Vi hyser inte ett agg mot kvinnor, vi anser däremot att kvinnlig sexualitet måste kontrolleras för att en civilisation ska fungera. Monogami tillsammans med patriarkat gör att samhället fungerar.

Ett samhälle där kärnfamilj inte främjas och där alla ligger med alla kommer aldrig att fungera. Så ta kuken ifrån munnen och sträva efter annat än att rida kukkarusellen, bäst att du vänjer dig för när skiten träffar fläkten så kommer alla era rättigheter tas ifrån er.
Citera
2018-02-21, 10:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Om ni får chansen att knulla, tar ni inte den då?

Ja, klart vi gör. Men vi behandlar henne därefter också (som ett luder), säger åt henne att gå hem efter jag haft sex med henne.
Citera
2018-02-21, 10:44
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Om ni får chansen att knulla, tar ni inte den då?

Beror helt på. Är hon upptagen? Är hon attraktiv?

Frågor som tjejer idag borde ställa sig alltmer.
Citera
2018-02-21, 10:48
  #9
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadinside239
Män och kvinnor är fundamentalt olika. En kvinna som ligger med män som inte är hennes man/pojkvän är ett luder, punkt. En man som ligger med många kvinnor är en lyckad man, punkt. Så är det.

Vi hyser inte ett agg mot kvinnor, vi anser däremot att kvinnlig sexualitet måste kontrolleras för att en civilisation ska fungera. Monogami tillsammans med patriarkat gör att samhället fungerar.

Ett samhälle där kärnfamilj inte främjas och där alla ligger med alla kommer aldrig att fungera. Så ta kuken ifrån munnen och sträva efter annat än att rida kukkarusellen, bäst att du vänjer dig för när skiten träffar fläkten så kommer alla era rättigheter tas ifrån er.
I de flesta civiliserade västerländska samhällen blir kvinnor mer och mer jämställda. Likaså sexuellt. Ju mer modernt och tekniskt samhället blir desto mer gynnas kvinnan.
Givetvis är kvinnans position hotad utav mannens styrka. Dock så kommer vi kanske i framtiden ha en personlig robot som försvarar oss. Kvinnor börjar också mer och mer hålla samman och vi är inte lika splittrade.
Jag tror även att kvinnor kommer börja välja mindre aggressiva män eftersom behovet utav försvar minskar när tekniken ökar. Detta gör att med tiden kommer män bli mindre och mindre aggressiva.
Aggressivitet hör inte hemma i sofistikerade samhällen.
Snart är ni babianhjärnor ett minne blott... fram tills dess fortsätter vi kvinnor såklart att knulla runt. Dock ser vi till att skydda oss tills vi träffar den rätte. Vi vill ju ha bästa möjliga partner.
Citera
2018-02-21, 10:49
  #10
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
Beror helt på. Är hon upptagen? Är hon attraktiv?

Frågor som tjejer idag borde ställa sig alltmer.
Det tror jag tjejer gör. De tar ju den bäste de har att välja på givetvis.
Citera
2018-02-21, 10:51
  #11
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadinside239
Ja, klart vi gör. Men vi behandlar henne därefter också (som ett luder), säger åt henne att gå hem efter jag haft sex med henne.
men om ingen tjej ska knulla runt enligt dig. Vem har du tänkt att ha sex med?
Horor? Kan ju bli dyrt i längden!?
Citera
2018-02-21, 10:51
  #12
Medlem
StenSaxPungs avatar
Alla försök till att uppfostra ens döttrar till att bli mer återhållsamma kommer falla helt pladask. Troligen resultat det endast i den rakt motsatta effekten, plus att ni får en dålig relation med. Bra grogrund för daddyissues.

Den enda chansen du har är att gå ännu mera full-retard än du redan ärmed läran om Jesus eller nått sånt.

Sluta kontrollera andra bara för att du är bitter över att du så att säga inte får skörda frukterna av det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback