Citat:
Ursprungligen postat av
Shakopee
Med risk för att låta som en trasig skiva - tror du att det är sannolikt att hon både har i sig alkohol och Fenatyl av misstag då pappan inte kan förklara något gällande substanserna i kroppen? Eller att hon fått i sig alkohol med hjälp av pappan och sen Fenatylet av misstag? Sista alternativet är att hon fått i sig både alkohol och Fenatyl med hjälp av pappan. Vilket alternativ väljer du? Undrar uppriktigt då jag inte får ihop det här.
Hur gammal var flickan? 4 år? Om hon fått i sig Fentanyl på egen hand måste hon ha druckit från någon av hans flaskor. Verkar orimligt att hon skulle kunnat spraya sin näsa med en nässpraysflaska som har ett ganska tungt motstånd. Min 6-åring klarar det sisådär om man han använder båda sina händer. Kan ha fel dock.
Jag gissar att han antingen gett henne nässpray i tron om att det är nässpray eller också så har hon druckit ur någon av flaskorna. Inte helt otippat att hon vaknat törstig och tagit det hon hittat som varit närmast till hands.
Har så svårt att tro att han gett henne detta medvetet men vad vet jag, jag känner honom inte.