2018-02-20, 18:53
Medlem
kimilsungias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Live på Motgift snart...

https://www.youtube.com/watch?v=GScAtxTAd94

Det jag har väntat på hela dagen sedan det annonserades i morgonprogrammen... Sägs att EABT är officiellt en Sverigedemokrat numera?
Citera
2018-02-20, 18:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
Det jag har väntat på hela dagen sedan det annonserades i morgonprogrammen... Sägs att EABT är officiellt en Sverigedemokrat numera?
Ingen aning, men intressant är det iaf!
Citera
2018-02-20, 23:41
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ingen aning, men intressant är det iaf!
bskulle väl nog säga att en arg blatte sympstiserrar me en del av SD's åsikter, men i grund o botten är han en slags direktdemokrat, han e pro-direktdemokrati, som i schweiz, där dom har direktdemokrati, så vill EABT ha det tror jag,han nämnde detta i sin debatt mot christoffer dulny i motgiftpodden
Citera
2018-02-22, 18:38
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Live på Motgift snart...

https://www.youtube.com/watch?v=GScAtxTAd94
Dulny tog hem den debatten. Det märks tydligt att EABT endast är van vid att debattera med sig själv. Han framstod som arrogant och okunnig. Han är vanligtvis van vid att slå in öppna dörrar e.g. afghan våldtar 13-åring och han drar slutsatsen att det är sjukt. Vi alla tycker att det är sjukt, för att det är objektivt sätt sjukt. Men vid en debatt med Dulny blir många av hans svar "ähhhhhm....", "allllså.." och "jameeen".

Han är ingenting annat än en narcissistisk bondfångare.
Citera
2018-02-22, 18:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Dulny tog hem den debatten. Det märks tydligt att EABT endast är van vid att debattera med sig själv. Han framstod som arrogant och okunnig. Han är vanligtvis van vid att slå in öppna dörrar e.g. afghan våldtar 13-åring och han drar slutsatsen att det är sjukt. Vi alla tycker att det är sjukt, för att det är objektivt sätt sjukt. Men vid en debatt med Dulny blir många av hans svar "ähhhhhm....", "allllså.." och "jameeen".

Han är ingenting annat än en narcissistisk bondfångare.
Bondfångare?
Citera
2018-02-22, 18:52
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Bondfångare?
Jag menar att hans resonemang och jargong främst appellerar till de lägsta SD-anhängarna. De anhängarna som tänker "Vaafan! En invandrare som tycker som mig! Då fanimej är jag ju inte rasistisk, vafan!". Det är sällan han redogör problemen eller uttrycker en lösning istället väljer han endast att kommentera den senaste rubriken.
Citera
2018-02-22, 19:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Jag menar att hans resonemang och jargong främst appellerar till de lägsta SD-anhängarna. De anhängarna som tänker "Vaafan! En invandrare som tycker som mig! Då fanimej är jag ju inte rasistisk, vafan!". Det är sällan han redogör problemen eller uttrycker en lösning istället väljer han endast att kommentera den senaste rubriken.
Jaha, du tänker så. Ja, det kan vara svårt att se lösningarna om man inte får dom skrivna på näsan.
Citera
2018-02-24, 14:17
Medlem
Vad är hans riktiga namn?
Citera
2018-02-24, 21:05
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Vad är hans riktiga namn?
Står längre bak i tråden : V*dad Od*bas*c
Citera
2018-02-25, 02:43
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har inte tittat så mycket på hans youtubekanal. Men han verkar ju vara rätt så vettig och goda öl dricker han Elk 7,5%
Citera
2018-02-26, 02:53
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det vet jag inte men vår Evige Ledare ser sig som kränkt, mobbad, fattig afrosvensk från ghettot. Då kan han lika gärna köra racet fullt ut.
Jag trodde du sysslade med lite dubbeltydighet. Mao att Reinfeldt har en svart anfader (https://www.aftonbladet.se/nyheter/article10963815.ab) och att han är moderat (=blå). Det hade ju i sin kontext varit lite finurligt. Men jag hade väl för stora förhoppningar...

Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
När han nu börjat uppmana folk att rösta på SD (bland annat genom att undervisa hur man skriver "sverigedemokraterna" på valsedlarna), så torde det åtminstone vara rykten baserade på högst kvalificerade gissningar.
Senast redigerad av BierFurAlle 2018-02-26 kl. 02:57.
Citera
2018-02-26, 03:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
När han nu börjat uppmana folk att rösta på SD (bland annat genom att undervisa hur man skriver "sverigedemokraterna" på valsedlarna), så torde det åtminstone vara rykten baserade på högst kvalificerade gissningar.
... vilket stärker meningen ovan att EABT endast appellerar till de mest obildade Hejja Jimmie-jönsarna. Medelålders män och kvinnor som trots sin låga IQ och sina uppenbara kognitiva svårigheter hade turen att födas i rätt tid och nu sitter på egenägt boende och med pengar på banken. Man har röstat S i alla tider, fram tills asyleländet 2015 när man plötsligt började förstå att man själv kunde råka illa ut. Nu, i elfte timmen, är det omvändelse under galgen och "jag ska fanimej rösta på Jimmie till hösten. Eller hur, Maj-Britt?".

Precis som användaren pocahontas vän skriver ovan så är EABT själva definitionen på en bondfångare, en person som försöker göra sig en hacka på avskrädet som till del är skyldiga till haveriet vi ser framför oss. Och det är en bra hacka han gör. Bara på Patreon drar han in över 2000 dollar i månaden. Sen säljer han t-shirts och pins och annat skräp i egen nätbutik. Vem är det som öppnar plånboken? Jo, de bönder han fångar in genom att spela Captain Obvious på Youtube.
Senast redigerad av Arkhamist 2018-02-26 kl. 03:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in