Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Aha men man vill ju inte bränna 300 spänn i månaden på nått som är som HP. Dvs betalar man vill man ju få bättre drag.
Jag har inte testat HP så kan tyvärr inte jämföra. Men gissar att det automatiskt blir lite bättre överlag-kvalitet när killar måste anstränga sig lite mer, d.v.s. betala.
Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
För dom pengarna vill man ju fan få fräscha fittor(ursäkta språket) el en rar o go flickvän.
Jag är ledsen, men det finns nog ingenstans (förutom något B som köpa sex i något fattigt land) där du är garanterad kvinnor för 300.. Går du ut en kväll på krogen så blir typ två drinkar 300 kronor och det är knappast säkert att det blir sex för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Så du fick bra avkastning då. Hur länge sen var det? Är du typ en snygg flygkapten?
Ungefär fyra år sedan. Nej, är ingen flygkapten, en normal "bra" person bara. Det gick klart bra tycker jag, var med några månader, var på kanske femton dejter, blev sex på ungefär tio av dem och sedan träffade jag (där) en fin kvinna som jag är tillsammans med fortfarande.
Sedan är det givetvis så att precis som det är fel när folk skriver "nätdejtning fungerar inte!!" därför det inte fungerar för just dem, så kan jag inte säga "nätdejtning fungerar!" bara för det gjorde det för mig.