2018-02-19, 16:58
Medlem
Theberzerkers avatar
Bara jag som tycker att Granit smakar tvål?
Citera
2018-02-19, 17:12
Medlem
ShadowStepzs avatar
Sitter med en Granit Stark White inne i käften nu.. Helt ok faktiskt, dock inget jag kör på heltid. Varar ganska länge, har t.om somnat med den nån natt, och vaknar med den antingen på kudden eller som jag svalt.. Kör vanligtvis på antingen Knox Stark Portion, eller General lös.
Citera
2018-02-21, 16:08
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Sitter med en Granit Stark White inne i käften nu.. Helt ok faktiskt, dock inget jag kör på heltid. Varar ganska länge, har t.om somnat med den nån natt, och vaknar med den antingen på kudden eller som jag svalt.. Kör vanligtvis på antingen Knox Stark Portion, eller General lös.
Har de Granit Stark i originalpåse? Hur skiljer smaken och priset mellan stark och vanlig?
Citera
2018-02-21, 17:33
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Har de Granit Stark i originalpåse? Hur skiljer smaken och priset mellan stark och vanlig?

Japp det har de. Vet inte ang priset, det var längesen jag köpte en vanlig. Men tänkte handla imorgon så kan återkomma då.
Ang smaken skiljer det inte så mycket, lika äckliga båda två enligt mitt tycke.. Dock är stark white rätt god..
Citera
2018-02-23, 12:39
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Försäljningen av gröna granit mint har ju upphört. Förklaringen av tobakshandlaren var för han hört att den sålde bäst av Granitsorterna

Finns ju en liknande ersättare Granit blue ice, men finns ju bara på ett fåtal tobaksaffärer.
Citera
2018-03-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puch-Nevada
Hej
Vad tycker ni om granit snuset?
Själv har jag snusat det i ett halvår för att jag hade ont om pengar och inte hade råd att köpa general längre.
Själv tycker jag det är väldigt bra för att vara lågprissnus.
Så min fråga är vad ni tycker om granit.

Granit är mycket bra snus, jag köper alltid granit White.. billigt och bra..
Citera
2018-03-22, 03:10
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie83
Granit är mycket bra snus, jag köper alltid granit White.. billigt och bra..
Varför Granit White? Öht. förstår jag mig inte på varför man snusar vitt snus, det är ju när det rinner som det är gott...

Generellt är Granit väldigt bra budgetsnus! Var länge sedan jag köpte en dosa Granit men brukadee snusa det när jag hade ont om pengar. Numera kör jag mest på Kronan när jag behöver budgetsnusa.
Citera
2018-03-22, 12:32
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Varför Granit White? Öht. förstår jag mig inte på varför man snusar vitt snus, det är ju när det rinner som det är gott...

Generellt är Granit väldigt bra budgetsnus! Var länge sedan jag köpte en dosa Granit men brukadee snusa det när jag hade ont om pengar. Numera kör jag mest på Kronan när jag behöver budgetsnusa.
White rinner också, fast inte som ett vattenfall.
Jag snusar white av just den anledningen, men ibland lyxar man till med typ General Mackmyra eller något fint snus.

Någon som kan säga något om Granit vit stark? Inte vågat prova annat än mitt standardsnus sedan jag testade Kronan vit stark, som smakade rumpa.
Citera
2018-03-23, 12:49
Medlem
Mr.Nesss avatar
Köpte en dosa Granit vit stark igår, riktigt gott snus i fina prillor
Citera
2018-03-25, 14:16
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Köpte en dosa Granit vit stark igår, riktigt gott snus i fina prillor

Tyvärr för en annan så är Granit Vit snustorr så den smakar tyvärr ingenting alls för undertecknad, man får dricka konstant för att fukta upp prillan och sen njuta av rinnet. Men förstår dom som inte gillar fuktigt, rinnande snus så är ju den perfekt.
Citera
2018-03-28, 14:43
Medlem
Granit Stark Vit är det bästa på marknaden i den prisklassen tycker jag
Citera
2018-04-24, 20:58
Medlem
SektenAnderssons avatar
Granit stark vit väger mindre än vanlig granit strong portion och de kostar ändå lika mycket, så jag kör med vanlig Granit Strong Portion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in