2018-02-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Jättebra att Erdogan tänker så, vad din poäng?
Var det inte du som sa att det var din teori och inte Erdogans? Min poäng är att du är språkrör för Erdogan på Flashback.
Citera
2018-02-15, 19:02
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfalken
Var det inte du som sa att det var din teori och inte Erdogans? Min poäng är att du är språkrör för Erdogan på Flashback.

Ja, han skickar e-mail till mig varje dag med instruktioner...

Länken du postad är från 2018 dessutom tillhör Ilknur Cevik inte Erdogan. Den du länkar om Erdogan handlar om Assad. Jag har här har sagt att det var ett misstag av Turkiet att bryta helt med Assad. Jag har även sagt här att Turkiet borde upprätta kontakter åtminstone på lägre nivå.

Om att Assad lämnade området till PKK har jag sagt för flera år sen, dessutom med länkar som inte är från Erdogan. Gräver du i tråden så hittar du det.
Senast redigerad av Yasko 2018-02-15 kl. 19:08.
Citera
2018-02-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ja, han skickar e-mail till mig varje dag med instruktioner...

Länken du postad är från 2018 dessutom tillhör Ilknur Cevik inte Erdogan. Den du länkar om Erdogan handlar om Assad. Jag har här har sagt att det var ett misstag av Turkiet att bryta helt med Assad. Jag har även sagt här att Turkiet borde upprätta kontakter åtminstone på lägre nivå.

Om att Assad lämnade området till PKK har jag sagt för flera år sen, dessutom med länkar som inte är från Erdogan. Gräver du i tråden så hittar du det.
Du blir dummare för varje inlägg. Hela tiden upprepar du endast det som Erdogan säger. Det spelar ingen roll när du sa det för det var Erdogans teori och jag har förklarat varför. Det var två länkar idiot! Läs mina inlägg igen!
Citera
2018-02-15, 19:31
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Du blir dummare för varje inlägg. Hela tiden upprepar du endast det som Erdogan säger. Det spelar ingen roll när du sa det för det var Erdogans teori och jag har förklarat varför. Det var två länkar idiot! Läs mina inlägg igen!

Den ena länken är ju skriven av Ilknur Cevik din efterblivna fan. I den andra säger Erdogan att han inte gillar Assad. Vad är din poäng igen?
Citera
2018-02-15, 19:45
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakjägarn
PKK har funnits i Syrien sedan 80-talet, det är inget nytt samt fick även stöd från Assad-regimen på sin tid.

PKK har funnits även i Libanon, vart vill du komma?
Citera
2018-02-15, 19:48
Medlem
Erik Östs avatar
Om USA helt enkelt bara drar tillbaka sina styrkor från detta gudsfärgätna land !
Vad händer då?
Jag tror att det börjar bli dags för det NU!
Låt dom va !
Om utländsk påverkan kan elimineras kan landet kanske gå vidare och utvecklas som tidigare.Jä-la CP:n!
Senast redigerad av Erik Öst 2018-02-15 kl. 19:58.
Citera
2018-02-15, 19:49
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Kan du förklara för mig på vilket sätt du tycker att Assad har misslyckats?

Han är fortfarande Syriens president, IS är besegrade och större delen av landet är befriat från islamistiska mördarsekter, han har stått emot ENORM press från de största militära makterna i världen, jag kan knappast se hur det skulle vara möjligt för honom att ha lyckats MER än vad han har under omständigheterna.

ISIS är inte besegrad tack vare Assad, USA & CO samt Kurderna på plats har gjort det stora jobbet, ISIS befann sig norra delen och östra delen och resten var öken mot Assad vilket assad undvek i många många år förens ryssland tog tag i saken och ändå då låg dom back i jämförelse med USA & CO samt kurderna i norr.

Han inte lyft ett finger mot varken USA eller Turkiet, flera länder är i Syrien, det har gått många år nu och inget har gjorts åt 1/3 av landet fortfarande, 1/3 har varit utan Syrien nu i alla dessa år, dvs som att den biten aldrig tillhört Syrien.

Assad har inga soldater i norr fortfarande trots alla dessa år och har ingen kontroll, han har bara fokuserat på sin stol och misslyckats med Syrien.
Citera
2018-02-15, 19:50
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nej, de mördar, förtrycker och får andra länders befolkning på flykt som i Syrien, Iraq, Libyen, Afghanistan... Trodde du bodde i Sverige och såg vilka som har kommit hit och varför.

Som sagt, Assad mördar sitt "EGNA" folk vilket är vidrigt och går inte att förlåta, det är värre än att mörda annan stats befolkning till och med.
Citera
2018-02-15, 19:52
Medlem
tigersaid86s avatar
Det går "Jätte bra" för Turkiet, dom går in i ett annat land och till en region som aldrig utfört något mot Turkiet och utför mord.

Citat:
"Turkish-led fire near hospital in Syria's Afrin, one dead"

"At least one person was killed and four others wounded when Turkish forces and allied factions fired artillery and rockets on Afrin city, including near the entrance of the hospital,"
http://www.gulftoday.ae/portal/f359d292-ac52-4a07-b034-44ae34d236c2.aspx

Turkish shelling near hospital in northern Syria kills 1
http://abcnews.go.com/International/wireStory/turkish-shelling-hospital-northern-syria-kills-53040837
Citera
2018-02-15, 19:52
Medlem
Citat:
Den ena länken är ju skriven av Ilknur Cevik din efterblivna fan. I den andra säger Erdogan att han inte gillar Assad. Vad är din poäng igen?
Jag vet att det är från Ilknur Cevik det var jag som postade länken, och min kommentar till länkarna löd: alla turkar med Erdogan i spetsen tänker så. Du är så jävla dum och blir dummare, någonting som visar sig när man hamnar i långa diskussioner med dig. Gå tillbaks och läs början på vår diskussion. Det jag fick ut är att turkarna fortfarande tror att Assad och PKK samarbetar samtidigt som det påstås att Erdogan samarbetar med Assad. Motsägelsefulla påståenden.

Edit: Poängen är att du har inte alla dina hästar hemma.
Senast redigerad av tfalken 2018-02-15 kl. 19:55.
Citera
2018-02-15, 19:58
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Om USA helt enkelt bara drar tillbaka sina styrkor från detta gudsfärgätna land !
Vad händer då?
Jag tror att det börjar bli dags för det NU!
Låt dom va !
Om utländsk påverkan kan elimineras kan landet kanske gå vidare och utvecklas som tidigare.

Varför besatt av USA när Iran har största influensen i Syrien och shia miliser sen Ryssland, sist kommer USA in.
Citera
2018-02-15, 19:59
Medlem
Yaskos avatar
Citat:
Jag vet att det är från Ilknur Cevik det var jag som postade länken, och min kommentar till länkarna löd: alla turkar med Erdogan i spetsen tänker så. Du är så jävla dum och blir dummare, någonting som visar sig när man hamnar i långa diskussioner med dig. Gå tillbaks och läs början på vår diskussion. Det jag fick ut är att turkarna fortfarande tror att Assad och PKK samarbetar samtidigt som det påstås att Erdogan samarbetar med Assad. Motsägelsefulla påståenden.

Edit: Poängen är att du har inte alla dina hästar hemma.

Lider du av schizofreni, du skrev ju det här nyss?

Citat:

Nu pudlar du och påstår något helt annat.

Hur fan fick du för dig att länka från Ilknur Cevik för påståendet ovan? Trodde du att jag skulle tro att det var Erdogan eller?

Jag har så tidigt som 2014 sagt det här. Nu får du fan gräva och hitta mig något före 2014 med exakt samma ord från Erdogan som mina om du ska övertyga mig om att du inte är något annat en ett pajas...

PS. Ej Ilknur Cevik eller någon annan random turk, bara vad Erdogan har sagt...
Senast redigerad av Yasko 2018-02-15 kl. 20:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in