2018-02-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Nu vet inte jag vad Paragon är, antar att det är en framgångsrik guild. ( har inte spelat officiellt sen wotlk )

Men kan du förklara det jag markerat med svart text, jag tolkar det, som att du menar att dom får in pengar att återbildas i wow Classic ?

Som sagt, world first heroic Lich King vilket var jättestort. De var jättestora senare också, men då spelade jag inte.

De har ju sponsorer som betalar dem för att prestera så bra som möjligt, lyckas de i MC så får de ännu mer för att köra BWL etc. Det är ju inga enorma summor, men tillräckligt för att de kan skita i allt irl från release tills att Ragnaros är nere.

Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Man ska inte glömma historian. Det b.la. Vurtne gjorde var unikt för sin tid och la om spelplanen, och han borde ses som mer än en "föredetting".

Jo, men det är lite av min poäng. De har en väldigt positiv historia som jag inte tycker att man ska beblanda med vad de presterar när classic släpps. Många av de hyllade vanilla-hjältarna klarade ju inte ens att få gladiator-titel i TBC.
Citera
2018-02-05, 08:42
Medlem
glorups avatar
Jag har hört & läst tvetydiga uppgifter om detta, men kunde The Ashbringer droppas i naxx ? Vem var isåfall the rightfull owner ( svenska ?) ? Jag har alltid fått för mig att de är ret paladins vapen. Gillar lore också så att..
Citera
2018-02-05, 09:05
Medlem
Citat:
Jag har hört & läst tvetydiga uppgifter om detta, men kunde The Ashbringer droppas i naxx ? Vem var isåfall the rightfull owner ( svenska ?) ? Jag har alltid fått för mig att de är ret paladins vapen. Gillar lore också så att..

En av Four Horsemen är Highlord Mograine <The Ashbringer>, så där kan Corrupted Ashbringer droppa.

Om du gillar lore, så är det bara att läsa på: http://wowwiki.wikia.com/wiki/Darion_Mograine
Citera
2018-02-05, 09:52
Medlem
Citat:
Is he alive when an where ?!
Vad jag har hört så spelade han på Nostalrius som senast i slutet av förra året, men under ett annat namn. Fast han "outade" sig själv för guildet när många i guildet blev bannade. Källa: en polare som var med i samma Guild i några månader.
Citera
2018-02-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Kungen är bipolär och har varit on/off från internet ända sen Zul'Gurub släpptes. Han kommer givetvis spela Classic då han älskar WoW vanilla och Everquest. Men kommer behöva rådfråga läkaren (igen) om hur offentligt och i vilken mängd.
Mer information? Känns som jag missat något. Hände något på hans twitch-stream?
Citera
2018-02-05, 12:33
Medlem
Muminmuggos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Mer information? Känns som jag missat något. Hände något på hans twitch-stream?
https://twitter.com/wowkungen/status/837920788657422337

Han har även pratat om det på sina streams. :/
Citera
2018-02-05, 20:47
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
En av Four Horsemen är Highlord Mograine <The Ashbringer>, så där kan Corrupted Ashbringer droppa.

Om du gillar lore, så är det bara att läsa på: http://wowwiki.wikia.com/wiki/Darion_Mograine

Vilken klass anser du The Ashbringer ska gå till ?
Citera
2018-02-06, 09:06
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:

Ingen, den var aldrig tillgänglig för spelare till att börja med.
Citera
2018-02-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420
Ingen, den var aldrig tillgänglig för spelare till att börja med.

Vi kan anta att han syftar på Corrupted Ashbringer.

Citat:

Eftersom dual wield är bättre dps, och även inom 2h så finns det bättre alternativ, så tycker jag att det ska gå till någon i guilden som tillför mycket som vill ha den som ett vanity item.
Citera
2018-02-14, 11:44
Medlem
Opilus5500s avatar
Vad tycker ni klasserna respektive raserna i WoW vanilla?

Jag har inget emot att Taurens kan vara paladins eller Humans shaman?

Eller går de här emot er vanilla fans?
Citera
2018-02-14, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500

Har helt klart emot det, en av dom stora grejerna är ju just att sidorna har en varsin klass.
Citera
2018-02-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500

Mm, det lär vara ungefär 0 chans att det händer, det är ju den överlägset största skillnaden mellan alliance och horde.

Medan det ändå är på tapeten, jag tycket alltid att det var otroligt konstigt att humans inte kan vara hunters, det är ju den klassen som känns mest human av allt nästan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in