Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-30, 13:49
  #1
Medlem
Utlandsrapport
Var utomlands i Tyskland för ett par helger sedan och hade naturligtvis satt undan tid för min hobby.
Jag hade kollat upp ett par ställen som verkade lovande och begav mig till ett som låg ganska centralt.
Lokalen var mkt fin inredd och hade lite orientaliskt glädjehus känsla. Jag hade inte bokat tid men var där väldigt tidigt på dan så jag var den första kunden.
Hon som tog emot mig var vacker och artig och ledde mig in mot rummen.
Rummen hade alla egen dörr,säng,spegel och uppsättning av handukar.
När vi kommer in i rummet så frågar hon vad jag vill ha till massagen.
Alltså inget snack om att det inte skulle bli extra. Vi kom överens om en BTB med BJ för 200 Euro och hon ber mig ta en dush innan.
Efter att ha dushat så går jag in i rummet igen och lägger mig och väntar.
Hon kommer in och börjar massagen efter att ha tagit av sig alla kläder.
Massagen är mkt bra och väldigt standard för oljemassage. Alltså hyfsad hård och angenäm.
Efter ungefär 30 min börjar hon med en mycket mer erotisk massage och börjar även använda kroppen för att massera.
Vändningen kommer och samma erotiska procedur följer tills hon börjar suga vilket hon gör väldigt bra. Efter att ha sprutat så stressar hon inte utan ger mig lite extra uppmärksamhet medans hon sakta avlägsnar sig.

Overall en angenäm upplevelse och egentligen inget att klaga på.
Det enda man kan säga är att Tyskland verkar ha ett mkt mer utvecklat och standard utbud. Det fans t.ex olika TM kedjor där jag kan tänka mig att upplevelsen är ganska lik på varje ställe.
Men värt ett besök!
Citera
2015-01-30, 13:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Utlandsrapport

Alltså inget snack om att det inte skulle bli extra. Vi kom överens om en BTB med BJ för 200 Euro och hon ber mig ta en dush innan.

Är det där standardpriser i Tyskland eller är du en dålig förhandlare?
Citera
2015-01-30, 16:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axeloxelstierna2
Är det där standardpriser i Tyskland eller är du en dålig förhandlare?

Alla jag kollade hade typ samma priser på massagen. Typ 60 Euro för en timme.
Ingen aning om det är standard eller inte. Eller så är en 500 hundring inte så viktig för mig.
Citera
2015-01-30, 16:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molganexisterar
Alla jag kollade hade typ samma priser på massagen. Typ 60 Euro för en timme.
Ingen aning om det är standard eller inte. Eller så är en 500 hundring inte så viktig för mig.

Fast nu skrev du 200 euro först. Är man inte förvirrad så blir man det
Citera
2015-01-30, 22:25
  #5
Medlem
Hermann666s avatar
För €200 i Tyskland får man ju en timme full service med en bättre eskort. Om man inte är väldigt intresserad av själva massagen förstår jag inte varför man går till en thaimassage.
Citera
2015-02-02, 17:06
  #6
Medlem
Bro, du är helt lost vad gäller pris.
Var på en grym tantramassage i Berlin för ett par månader sedan. Pågick i 2h och fick den bästa orgasmen jag någonsin haft på slutet. Sjukt bästa grejen och det gick på totalt 200€ .
Citera
2015-02-02, 18:16
  #7
Medlem
crippas avatar
Kan den här länken kanske vara till hjälp:

http://www.asialadies.de/Sex-Anzeigen/Bundesweit
Citera
2015-02-03, 14:02
  #8
Medlem
Leibachs avatar
Ja, i tyskland får man ju ett 30 min knull eller hela inträdet till ett party för runt 80 euro. Enda anledningen att betala överpriser till et thaitroll här hemma är ju att sexköp är olagligt...
Citera
2015-02-04, 14:24
  #9
Medlem
meramans avatar
200 euro är ett enormt överpris. Men det viktigaste var nog att TS tyckte han fick valuta för slanten.
Citera
2018-02-13, 13:05
  #10
Medlem
Skall snart till Berlin, någon som sitter på färsk information om ett fräscht ställe med bra massage?? Tacksam för alla tips!
Citera
2018-02-13, 18:12
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMMX
Skall snart till Berlin, någon som sitter på färsk information om ett fräscht ställe med bra massage?? Tacksam för alla tips!
Thaimassage i Tyskland är inte mycket bättre an Sverige-skillnaden är att du får veta innan vad som ingår. Rätt dyrt om man jämför med en riktig hora. Vill du ha en bra upplevelse med massag sak du kolla Tantra, Berlin har många bra massöser som kan hantera sina händer
Citera
2018-02-14, 06:54
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Thaimassage i Tyskland är inte mycket bättre an Sverige-skillnaden är att du får veta innan vad som ingår. Rätt dyrt om man jämför med en riktig hora. Vill du ha en bra upplevelse med massag sak du kolla Tantra, Berlin har många bra massöser som kan hantera sina händer

Tack för snabbt svar.. lite som i Danmark då.. man väljer i förväg vad man vill ha.. spänningen försvinner lite då kan jag tycka.. men klart rätt praktiskt.
Har du något bra tips på ställe??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback